Продукти, що заощаджують час: дослідження ринку м'ясних напівфабрикатів в Україні
2601

Продукти, що заощаджують час: дослідження ринку м'ясних напівфабрикатів в Україні

Триваюча урбанізація, формування і розвиток інформаційного суспільства диктують особливий стиль життя людей, залучених в ці процеси. Жителі мегаполісів, як правило, не мають достатньо часу і бажання на рутинні домашні справи, такі як довге і вдумливе приготування їжі, і вважають за краще вирішувати питання свого харчування швидко і ефективно. Одним з варіантів такого рішення є покупка напівфабрикатів, які можна довести до готовності з мінімальними часовими і фізичними витратами. Тому розвиток ринку м'ясних напівфабрикатів обумовлено і підстьобується об'єктивними процесами еволюції людства. І якщо ми купуємо заморожені пельмені, щоб потім зварити їх протягом десяти хвилин, або вже порізане на шматочки і замоченное м'ясо для шашлику на додачу з готовими вугіллям для його смаження, то робимо це не через лінь, а через дуже дорогий час, який можна використовувати не на банальне управління м'ясорубкою, а набагато ефективніше. Не випадково обсяги виробництва і експорту напівфабрикатів з м'яса в нашій країні виросли в 2018 році і продовжують цю тенденцію в нинішньому.

Аналіз ринку м'ясних напівфабрикатів, проведений фахівцями консалтингової компанії Pro-Consulting, дозволив виявити характерні особливості даного ринку в Україні. Так, в нашій країні переважають напівфабрикати вітчизняного виробництва. Частка імпорту в минулому році склала всього 3,9%.

У магазині готових проектів, є до покупки готове дослідження ринку заморожених напівфабрикатів в Україні

Економічні реалії українського м'ясного ринку відображаються і на ринку напівфабрикатів. На останньому також переважають вироби з курятини, хоча їх частка у відсотковому співвідношенні не так велика, як в секторі свіжого м'яса. Споживачі напівфабрикатів можуть дозволити собі деяку різноманітність і купують продукти з різних видів м'яса. Для того щоб привернути їхню увагу, виробники вигадують нові види продукції, так з'явилися бульмені - пельмені з бульйоном всередині, чебупіцца - піца, складена у вигляді чебурека, бельмеші - міні-біляші. Щоб уникнути придбання неякісної контрафактної продукції, все більше українців воліють купувати упаковані напівфабрикати випробуваних брендів, обходячи стороною дешевші продукти, що продаються на вагу.

Можливо вам буде цікаво почитати про ринок м'ясних консервів в Україні

Крім домогосподарств, істотним споживачем м'ясних напівфабрикатів в Україні є сектор громадського харчування. Особливо це характерно для закладів невисокої цінової категорії. Дорожчі кафе і ресторани або роблять напівфабрикати самостійно, або закуповують високоякісну свіжу продукцію у перевірених постачальників.

За результатами аналізу ринку м'ясних напівфабрикатів в Україні можна впевнено прогнозувати подальше зростання його обсягу в разі, якщо продовжаться нинішні тенденції відновлення економіки і підвищення доходів українців.

 


Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 09.08.2019
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами