Дата підготовки: | Травень 2019 року |
Кількість сторінок: | 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | электронной почтой либо курьером в электронном или в печатном виде |
Мова звіту: | російська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку м'ясних копченостей в Україні, в ході якого були визначені загальні тенденції розвитку ринку, проаналізовано динаміку виробництва копчених м'ясних виробів, зовнішню торгівлю на ринку і особливості споживання продукції.
М'ясні копченості є популярними продуктами в Україні. На них припадає близько 20-25% всього ринку м'ясних виробів і ковбас. Сегмент відрізняється великою кількістю гравців і широким асортиментом продукції. В основному, на ринку представлена продукція українського виробництва, так як українські виробники в більшості орієнтовані на внутрішній ринок, хоча обсяги експорту в останні роки також збільшуються.
Основними причинами, які впливають на зростання цін на м'ясну продукцію в Україні є скорочення поголів'я великої рогатої худоби і свиней, зростання собівартості виробництва продукції за рахунок збільшення цін на пально-мастильні матеріали, електроенергію, підвищення рівня заробітної плати. Ще однією причиною є поширення спалахів африканської чуми свиней (АЧС) в Україні. В умовах поширення цієї хвороби особливого значення набуває якість сировини: вибір надійних постачальників, перевірка сировини незалежними експертами.
Найвища конкуренція на ринку м'ясних копченостей відзначається в середньому і преміум цінових сегментах. Тіньовий сектор ринку, за оцінками експертів, становить близько 30%. Велика кількість дрібних локальних виробників реалізують продукцію на ринках або продуктових ярмарках.
Найбільш популярними ТМ м'ясних копченостей серед українців в 2018 році стали ТМ «Глобино», «Бащинський», «Ятрань», «Алан» та інші.
Особливістю ринку м'ясних копченостей є наявність сезонності споживання. Продажі зростають в період кінця весни-літа і знижуються в осінньо-зимовий період. Також попит знижується в періоди посту.
Основними факторами, які впливають на вибір м'ясних копченостей споживачами є смакові якості продукції, ціна, термін придатності і дата виробництва продукції, рекомендації знайомих і попередній досвід споживання, країна або місце виробництва, бренд, реклама, упаковка товару.
1. Ринок м'ясних копченостей в Україні. Загальні тенденції розвитку
2. Динаміка виробництва і обсяг ринку м'ясних копченостей в Україні
3. Зовнішня торгівля на ринку м'ясних копченостей України
4. Споживчі вподобання на ринку м'ясних копченостей в Україні
5. Перспективні тенденції розвитку ринку м'ясних копченостей в Україні
1. Показники місткості ринку м'ясних копченостей в Україні в 2014 - 2018 рр., тис. тонн
1. Динаміка виробництва м'ясних копченостей в Україні за 2014 року - 2018 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
2. Динаміка експорту м'ясних копченостей з України в 2014-2018 рр., в натуральному вираженні, тонн
3. Географічна структура експорту м'ясних копченостей з України за 2014-2018 рр., в натуральному вираженні,%
4. Динаміка імпорту м'ясних копченостей в Україні в 2014-2018 рр., в натуральному вираженні, т
5. Географічна структура імпорту м'ясних копченостей в Україні за 2014-2018 рр., в натуральному вираженні, %
6. Розподіл споживчих переваг між торговими марками м'ясних копченостей (м'ясні делікатеси, ковбаси) в 2018 році