Маркетингові дослідження ринків харчової промисловості - кейси Pro-Consulting
3197

Маркетингові дослідження ринків харчової промисловості - кейси Pro-Consulting

Виробництво продуктів харчування є однією з найперспективніших сфер для організації і розвитку бізнесу в Україні, оскільки наша країна:

  • має величезний потенціал в галузі сільського господарства;
  • має зручне географічне положення для експорту продукції харчопрому;
  • володіє внутрішнім ринком, ємність якого буде збільшуватися в міру зростання добробуту населення.

Разом з тим, підприємства, які працюють в харчовій галузі, стикаються з тими ж викликами і завданнями, що і представники інших сфер бізнесу, тому вони також звертаються в консалтингові агентства за інформаційно-аналітичною підтримкою.

Наведемо кілька прикладів реалізованих компанією Pro-Consulting маркетингових досліджень ринків харчової промисловості.

Ринки морозива та заморожених напівфабрикатів

Один з провідних виробників морозива в Україні замовив дослідження ринків в рамках підготовки виведення на них нової продукції (прочитайте про виведення нового продукту на ринок).

За результатами маркетингового дослідження клієнту надана інформація про:

  • поточну і потенційну ємності ринків, що розглядали;
  • асортименти товарів прямих і непрямих конкурентів (почитайте про аналіз конкурентів);
  • розподіл ринкових часток між найбільшими операторами;
  • зміст маркетингових стратегій просування, які застосовувались;
  • характеристики, очікування і мотиви споживчої аудиторії.

Отримані дані використані замовником для прийняття стратегічних і маркетингових рішень.

Як приклад, ознайомтеся з анотацією і структурою готового аналізу ринку заморожених напівфабрикатів в Україні (2019 рік) - даний звіт може бути актуалізований і розширений за товарними і географічними межами. Або ж Pro-Consulting може проаналізувати інший ринок за аналогічною або скоригованою структурою дослідження.

Ринок органічного цукру

Клієнт, що є дочірньою компанією найбільшого світового товарного брокера, що займається виробництвом і постачанням цукру та інших продуктів харчування, планував освоїти новий напрямок бізнесу і вийти на ринок органічного цукру. Для оцінки поточної ситуації та перспектив розвитку цього ринку було замовлено маркетингове дослідження.

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку, за підсумками якого:

  • визначені його поточні характеристики і параметри;
  • розглянуті переваги і ризики організації виробництва органічного цукру в Україні;
  • оцінені перспективи виведення на ринок нового гравця, орієнтованого на експорт продукції.

Надана аналітика послужила підставою для коригування маркетингової стратегії ініціатора дослідження ринку.

Також ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку халви і східних солодощів України (2020 рік).

Ринок інноваційних продуктів харчування

Замовником маркетингового дослідження виступив великий український виробник напоїв, що є постійним клієнтом компанії Pro-Consulting. Він вирішив освоїти новий для себе і для нашої країни в цілому ринок інноваційних продуктів харчування, таких як протеїнові батончики та ізотоніки.

Компанією Pro-Consulting проведені:

  • розрахунки потенційної ємності ринку інноваційної продукції (прочитайте про аналіз ємності ринку як частину аналізу ринку);
  • дослідження ставлення споживачів до товарів, що пропонуються шляхом проведення телефонних опитувань і фокус-груп;
  • бенчмаркінг на основі показників операторів аналогічних іноземних ринків.

Матеріали готового маркетингового дослідження дозволили замовнику прийняти обгрунтоване рішення щодо подальшої реалізації планів розвитку бізнесу.

Вам буде цікаво ознайомитися в якості прикладу зі структурою готового аналізу ринку ковбасних виробів в Україні (2020 рік). Pro-Consulting аналізує будь-які товарні та фінансові ринки України і світу.

Ринок борошна і бакалії

Один з лідерів по виробництву борошна і бакалійних товарів в східних регіонах України поставив за мету визначити свою ринкову позицію в масштабах країни і розробити маркетингову стратегію її розвитку.

Конкурентний аналіз ринку дозволив:

  • обчислити загальну місткість ринку;
  • провести сегментацію за частками основних операторів (почитайте про оцінку ринкової частки компанії);
  • оцінити асортимент конкуруючих товарів;
  • виявити спрямованість і зміст маркетингових стратегій конкурентів (дізнайтеся про можливість розробити маркетингову стратегію);
  • визначити домінуючі тренди, наявні на ринку ніші і можливості для розвитку бізнесу замовника.

Клієнту надано рекомендації щодо досягнення поставлених цілей.

Ознайомтеся зі структурою аналізу ринку продукції бакалійної групи (крупи, борошно) в Україні (2014 рік) - ми можемо актуалізувати даний звіт, а також скорегувати товарні і географічні межі дослідження.

Ринок хлібобулочних і кондитерських виробів

Групі компаній, що займається випуском хлібобулочних, кондитерських і борошномельних продуктів, необхідно було визначитися з доцільністю інвестицій в розширення виробництва та розвиток каналів збуту. З цією метою в Pro-Consulting був замовлений аналіз ринку цільової продукції.

Звіт за результатами маркетингового дослідження містить:

  • найбільш істотні поточні показники ринку, що аналізувався;
  • оцінку конкурентного середовища;
  • результати SWOT- і PEST-аналізу;
  • прогнозну модель розвитку ринку з урахуванням виявлених факторів впливу.

Отримавши готові матеріали аналізу ринку, клієнт зміг скласти уявлення про прогнозну ефективності заланованих інвестицій.

Оцініть, наскільки вам підійде структура дослідження ринку кондитерських виробів в Україні (2019 рік) - ми можемо проаналізувати будь-який ринок за аналогічною структурою.

Наведені тут як приклади та інші звіти за результатами досліджень ринків можна придбати в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Щоб замовити аналіз ринку, скористайтеся нашими контактними даними.

Можливо, для вас буде актуально прочитати про маркетингові дослідження галузі с/г та АПК

Дата розміщення: 30.03.2021
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами