Дата підготовки: | Лютий 2021 року |
Кількість сторінок: | 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 22 |
Таблиць: | 14 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку халви та східних солодощів в Україні за 2018-2020 рр. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку, фактори впливу, ціноутворення. Було розглянуто асортимент основних операторів ринку халви та східних солодощів, а саме халви, козинаків, грильяжу, рахат-лукуму і т.д.
У ході аналізу було встановлено, що на сьогоднішній день ринок східних солодощів формується і розвивається, лідером на світовому ринку є Туреччина, але ціна турецької продукції в 2-3 рази вище ніж у локальних виробників. В основному виробниками східних солодощів є мусульманські країни, тому говорячи про локальний ринок, потрібно враховувати кількість мусульман, що проживають в тій чи іншій країні. В Україні проживає близько 2 млн мусульман, за оцінкою 1-3% можуть вести власну діяльність з виробництва східних солодощів (причому менша частина припадає на ФОП, інші відносяться до тіньового ринку).
Основні фактори, які впливають на ринок кондитерських виробів, у т.ч. на ринок халви та східних солодощів:
1. Для ринку халви – вирощування соняшнику, оскільки саме соняшникова халва виробляється в Україні в найбільшій мірі.
Вирощування соняшнику має нестабільну динаміку. У 2019 році був гарний врожай і врожайність культури загалом, на відміну від 2020 року, де маємо спад в обсязі виробництва соняшнику та падіння врожайності на одному гектарі землі, що було пов’язане в більшій мірі із засухою.
2. Підвищення цін на основні види сировини для борошняних кондитерських виробів, наприклад, пшеничного борошна, цукру, соняшнику.
3. Дотримання виробниками більш високих вимог до виробництва продукції.
4. Вітчизняні виробники усвідомлюють важливість відповідності виробленої кондитерської продукції високим стандартам якості, адже цей фактор здатний істотно підвищити попит і дає можливість українським виробникам орієнтуватися на зарубіжні ринки.
5. Розвиток виробництва перспективних напрямків (наприклад, органічного шоколаду, діабетичної продукції і т.д.).
6. Зростання експортної орієнтованості галузі.
7. Для великого бізнесу відкривається все більше можливостей для виходу на європейський ринок, обсяги експорту відчутно збільшуються, тоді як малий і середній бізнес орієнтується на внутрішній ринок.
8. Наявність на ринку значної частки тіньового сектора. Тіньовики мають велику конкурентну перевагу оскільки не обтяжені податковим навантаженням і можуть не дотримуватися стандартів якості.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку халви і східних солодощів (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2018- 2020гг. (Виробництво + імпорт - експорт)
1.3. Сегментація і структурування ринку халви і східних солодощів (за видами, походженням)
2. Виробництво та динаміка реалізації продукції в 2018 - 2020 рр.
2.1. Динаміка виробництва в кількісних показниках
2.2. Динаміка виробництва у вартісних показниках
2.3. Частки виробників халви і східних солодощів
3. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
3.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис
3.2. Структурування операторів (за сегментами, спеціалізації, регіонально)
3.3. Частки ринку основних операторів ринку
4. Зовнішня торгівля
4.1. Експорт халви і східних солодощів з України в 2018 - 2020 рр. (Обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт халви і східних солодощів в Україні в 2018 - 2020 рр. (Обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Ціна і ціноутворення на ринку
5.1. Динаміка цін на халву і східні солодощі в 2018 - 2020гг.
5.2. Середні поточні ціни на продукцію
5.3. Асортимент східних солодощів, представлений на ринку України (в торгових мережах, в інтернеті)
6. Споживачі і їх переваги (включаючи онлайн)
6.1. Переваги споживачів щодо товару, портрет споживача
6.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, оцінка на основі Google Adwords
7. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах)
8. Висновки. прогнозні показники
8.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
8.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2021-2023гг.
8.3. Рекомендації з розвитку на ринку халви і східних солодощів
9. Інвестиційна привабливість галузі
9.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
9.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
9.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку
1. Емність ринку досліджуваної продукції у 2018-2020 рр, в натуральному вираженні, тис. тонн
2. Емність ринку досліджуваної продукції у 2018-2020 рр, в грошовому вираженні, млн грн
3. Виробництво досліджуваної продукції (за видами) у 2018-2020 рр, в натуральному вираженні, тис. тонн
4. Виробництво досліджуваної продукції (за видами) у 2018-2020 рр, в грошовому вираженні, млн грн
5. ТОП-5 компаній-вирбників та імпортерів в 2020 році в Україні
6. Структура основних операторів ринку досліджуваної продукції
7. Средні ціни станом на січень 2021 року, грн
8. Средні ціни наявної у супермаркетах продукції станом на січень 2021 року, грн./кг
9. Фактичні ціни на продукцію у розрізі ТМ
10. ТОП-20 запитів користувачів Googlе за 2018-2020 рр.
11. Список ТОП-5 онлайн-магазинів, що продают халву та східні солодощі
12. SWOT-аналіз ринкового спрямування
13. PESTLE-аналіз ринкового спрямування
14. Карта ризиків ринку халви та східних солодощів України
1. Динаміка вирощування соняшнику в Україні в 2018-2020 рр, в натуральному вираженні
2. Структура ринку халви та східних солодощів в Україні за видами, в натуральному вираженні, %
3. Динаміка виробництва досліджуваної продукції у 2018-2020 рр, в натуральному вираженні, тис. тонн
4. Динаміка виробництва досліджуваної продукції у 2018-2020 рр, в грошовому вираженні, млн. грн
5. Частки виробників халви і східних солодощів
6. Частки ринку основних операторів ринку
7. Структура експорту халви та східних солодощів в Україну в 2018-2020 гг.
8. Обсяг експорту халви та східних солодощів в Україну в 2018-2020 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
9. Обсяг екпорту халви та східних солодощів в Україну в 2018-2020 рр., в грошовому вираженні, млн. дол
10. Географія експорту халви та східних солодощів в 2018-2020 роках
11. Основні компанії – експортери в 2018-2020 гг.
12. Структура імпорту халви та східних солодощів в Україну в 2018-2020 гг.
13. Обсяг імпорту халви та східних солодощів в Україну в 2018-2020 рр., в натуральному вираженні, тонн
14. Обсяг імпорту халви та східних солодощів в Україну в 2018-2020 рр., в грошовому вираженні, тис. дол
15. Географія поставок халви та східних солодощів в 2018-2020 роках
16. Основні компанії – імпортери в 2018-2020 гг.
17. Помісячна динаміка експортних цін на досліджувану продукцію у 2018-2020 рр., $/кг
18. Помісячна динаміка імпортних цін на досліджувану продукцію у 2018-2020 рр., $/кг
19. Структура населення України за віковими групами (станом на 1 лютого 2020 року)
20. Динаміка запитів Googlе у розрізі досліджуваної продукції за 2018-2020 рр.
21. Структура каналів збуту
22. Прогноз развитку ринку в 2021 – 2023 рр., тис. тонн