Дата підготовки: | Травень 2021 року |
Кількість сторінок: | 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 13 |
Таблиць: | 9 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку шоколадної глазурі в Україні за 2019 - 2020 рр. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії було визначено обсяги виробництва шоколадної глазурі, розрахована ємність ринку в досліджуваний період. Визначено основні оператори ринку, їх частки. Досліджено зовнішню торгівлю на ринку (імпорт, експорт). Проведено факторний аналіз ринкових часток конкурентів на ринку.
В останні роки на ринку шоколадної глазурі спостерігається тенденція до розширення асортименту, зокрема, шляхом надання глазурі різних фруктових смаків.
Також відзначимо тенденцію до зростання споживання шоколаду в світі, тому і глазурі в тому числі. Кондитерська галузь розвивається, росте попит на особливий дизайн кондитерських виробів, що позитивно позначається на попиті на глазур. Однак в Україні при зменшенні купівельної спроможності населення попит на шоколадні вироби падає, що робить стримуючий вплив на досліджувану галузь.
Фактори впливу:
1. Сировина. Ринок імпортозалежний, оскільки какао не вирощується в Україні. Також ситуація на ринку залежить від ситуації на ринках молока, харчових добавок, цукру, питної води.
2. Логістика. Залежить від налагодженості транспортування як сировини, так і готової продукції. Крім того, важливим є наявність складських приміщень. Позитивним в цьому питанні є той факт, що глазур зберігається при кімнатній температурі, а значить, не вимагає спеціального холодильного обладнання.
3. Технології. Від них залежить кількість і якість виготовленої продукції, а також рентабельність виробництва.
4. Темпи розвитку галузей-споживачів. Це, в першу чергу, виробники кондитерської продукції, молочних десертів, а також споживання в В2С (відповідно, залежить від купівельної спроможності населення).
5. Регулювання бізнесу. Оподаткування підприємств впливає на рівень ділової активності.
6. Споживчі переваги. Залежно від них формується асортимент продукції, а також обсяги виробництва кожного з видів продуктів.
Проблеми розвитку:
1. Тенденція до зростання цін на цукор, що відбивається на цінах на глазур.
2. Сумнівна репутація кондитерської глазурі на ринку через інгредієнти, що входять в її склад і можуть шкодити здоров'ю при споживанні у великих кількостях, що через нечітке розмежування у свідомості споживача впливає на репутацію шоколадної глазурі.
3. Зростання цін на світовому ринку какао.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2019-2020 (виробництво + імпорт - експорт)
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис
2.2. Частки ринку основних операторів ринку
2.3. Аналіз ринкових часток конкурентів
3. Виробництво продукції в 2019-2020 рр.
3.1. Динаміка виробництва в кількісних показниках
3.2. Динаміка виробництва у вартісних показниках
3.3. Частки виробників
4. Зовнішня торгівля
4.1. Експорт глазурі з України в 2019-2020 рр. (Обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт глазурі в Україні в 2019-2020 рр. (Обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Аналіз продажів глазурі Шоколадній компанією Мир в 4 кв. 2020-1 кв. 2021 рр.
1. Розрахунок ємності ринку шоколадної глазурі в Україні в 2019-2020 рр., В натуральному вираженні, тис. Т
2. Розрахунок ємності ринку шоколадної глазурі в Україні в 2019-2020 рр., В грошовому вираженні, млн. Дол. США
3. Основні оператори ринку
4. Частки основних операторів ринку шоколадної глазурі в Україні в 2019-2020 рр., В натуральному вираженні, тис. Т,%
5. Аналіз динаміки ринкових часток основних операторів ринку шоколадної глазурі в Україні
6. Частки виробників шоколадної глазурі в Україні в 2019-2020 рр., В натуральному вираженні, тис. Т,%
7. Частки експортерів шоколадної глазурі з України в 2019-2020 рр., В натуральному і грошовому вираженні, т, тис. Дол. США,%
8. Частки імпортерів шоколадної глазурі в Україні в 2019-2020 рр., В натуральному і грошовому вираженні, т, тис. Дол. США,%
9. Частки покупців глазурі Шоколадній компанії Мир в 4 кв. 2020 року - 1 кв. 2 021 рр., В грошовому вираженні, млн. Дол. США,%
1. Динаміка виробництва шоколадної глазурі в Україні в 2019-2020 рр., В натуральному вираженні, тис. Т,%
2. Динаміка виробництва шоколадної глазурі в Україні в 2019-2020 рр., В грошовому вираженні, млн. Дол. США,%
3. Обсяги експорту шоколадної глазурі з України в 2019-2020 рр., В натуральному вираженні, т
4. Обсяги експорту шоколадної глазурі з України в 2019-2020 рр., В грошовому вираженні, тис. Дол. США
5. Структура експорту шоколадної глазурі по виду з України, в натуральному вираженні,%
6. Географічна структура експорту шоколадної глазурі з України в 2019-2020 рр., В грошовому вираженні,%
7. Обсяги імпорту шоколадної глазурі в Україні в 2019-2020 рр., В натуральному вираженні, т
8. Обсяги імпорту шоколадної глазурі в Україні в 2019-2020 рр., В грошовому вираженні, тис. Дол. США
9. Структура імпорту шоколадної глазурі по виду в Україні, в натуральному вираженні,%
10. Географічна структура імпорту шоколадної глазурі в Україні в 2019-2020 рр., В грошовому вираженні,%
11. Обсяги продажу глазурі Шоколадній компанією Мир в 4 кв. 2020 року - 1 кв. 2 021 рр., В натуральному вираженні, т
12. Обсяги продажу глазурі Шоколадній компанією Мир в 4 кв. 2020 року - 1 кв. 2021 рр., В грошовому вираженні, млн. Дол. США
13. Структура продажів глазурі Шоколадній компанією Мир за видами і формою в 4 кв. 2020 року - 1 кв. 2021 рр., В натуральному вираженні,%