Конкурентний аналіз та його місце у складі маркетингового дослідження ринку
2115

Конкурентний аналіз та його місце у складі маркетингового дослідження ринку

Типова структура аналізу конкурентів

Конкурентний аналіз у складі комплексного маркетингового дослідження є збіром та обробкою відомостей за такими напрямками:

1. Загальні відомості про ринкові суб'єкти:

  • перелік прямих та непрямих конкурентів;
  • загальна характеристика суб'єкта;
  • рейтинг за рівнем впливу ринку.

Глибинне дослідження ринку – дізнайтесь про можливість аналізу та прогнозування ринків

2. Продукція підприємств, що конкурують:

  • асортимент товарів-конкурентів із сегментацією за видами;
  • порівняльна характеристика споживчих властивостей товарів, що конкурують;
  • дії конкурентів щодо коригування товарної пропозиції.

3. Конкурентний аналіз цінових політик:

  • структура собівартості виробництва;
  • витрати на логістику та просування;
  • можливості для проведення маневрів цінами;
  • практичні результати реалізації цінових політик.

Більше 1900 готових аналізів ринків – перейдіть до каталогу та знайдіть звіт по своєму ринку

4. Найважливіші бізнес-процеси конкурентів:

  • принципи договірних відносин із постачальниками сировини та ресурсів для виробництва;
  • параметри співпраці з дистриб'юторами та рітейлерами готової продукції;
  • комунікації із покупцями;
  • взаємодія структурних підрозділів конкурентів;
  • система найму персоналу та роботи з ним.

В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку будматеріалів в Україні (2021 рік) – за аналогічною структурою можна проаналізувати будь-який ринок України та світу

5. Спрямованість та зміст конкурентних стратегій:

  • декларовані корпоративні цінності;
  • склад брендів;
  • ефективність рекламних кампаній;
  • плани розширення та розвитку бізнесу.

Результати конкурентного аналізу описуються в окремому інформаційному блоці звіту за результатами проведення маркетингового дослідження. Вони також використовуються для опису:

  • загальних відомостей про ринкове середовище;
  • мотивацій та поведінки споживачів;
  • ефективності каналів реалізації продукції;
  • рекламної сфери ринку;
  • становища клієнта на ринку;
  • привабливості напряму бізнесу, що аналізується.

Читати також: Аналіз попиту

Способи проведення конкурентного аналізу

Компанія Pro-Consulting займається ринковими дослідженнями з 2004 року. За цей час відпрацьовано методику їх проведення, налагоджено доступ до різноманітних джерел інформації, створено необхідну матеріально-технічну базу.

Конкурентний аналіз здійснюється нашими аналітиками із застосуванням як кабінетного, так і польового методів.

Дізнатись більше: Аналіз долі ринку

Кабінетний метод передбачає збирання, узагальнення та аналіз даних з відкритих та обмежених джерел вторинної інформації:

  • офіційних статистичних служб;
  • повідомлень урядових структур;
  • публікацій масової та спеціалізованої преси;
  • презентацій та звітів самих ринкових суб'єктів;
  • матеріалів сторонніх дослідницьких організацій;
  • власних та партнерських баз.

Читати також: Аналіз обсягу ринку

Первинні відомості потреб конкурентного аналізу видобуваються за допомогою:

  • колл-центру, що є структурним підрозділом Pro-Consulting та має можливість проведення будь-яких телефонних опитувань та запуску «таємного дзвінка»;
  • фокус-груп та глибинних інтерв'ю зі споживачами в режимах онлайн та офлайн у спеціально обладнаній студії;
  • опитувань експертів, менеджерів підприємств, учасників бізнес-форумів;
  • контент-аналізу корпоративних сайтів, споживчих запитів, соціальних мереж та інших Інтернет-ресурсів.

Ознайомитись з послугою: Розробка маркетингової стратегії

Завдяки наявності зазначених вище можливостей, конкурентний аналіз від Pro-Consulting повністю відповідає міжнародним стандартам авторитетної європейської дослідницької асоціації ESOMAR, членом якої ми також є.

Для замовлення маркетингового дослідження з конкурентним аналізом скористайтесь нашими контактними даними.

Вам також знадобиться: Аналіз імпорту

Дата розміщення: 18.01.2022
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами