4294
Комплексний аналіз ринку: приклад структури дослідження
Комплексний аналіз ринку, приклад типової структури якого ми тут наводимо, є затребуваним видом маркетингових досліджень, що виконуються Pro-Consulting для своїх замовників.
Перед початком роботи ми проводимо брифінг із клієнтом, під час якого інформуємо, з яких інформаційних блоків може складатися аналіз ринку. Приклад його типової структури включає:
1. Загальні відомості про ринок, що досліджується:
- обсяги виробництва, імпорту та експорту товарів;
- розрахунок ємності ринку у динаміці;
- сегментація у значних зрізах;
- фактори, що мають найбільший вплив на сферу бізнесу;
- тенденції зміни ринкових умов
В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку альтернативної олії в Україні (2021 рік)
2. Вимоги системи державного регулювання:
- положення чинних нормативних актів;
- ліцензійні вимоги;
- оподаткування підприємств;
- можливості та обмеження зовнішньоекономічних операцій;
- правила участі у процедурах держзакупівель;
- урядові проекти та плани, що впливають на ринок.
3. Конкурентний аналіз ринку – приклад:
- список великих конкурентів – як прямих, так і непрямих;
- опис діяльності та рейтинг суб'єктів, що конкурують;
- розподіл ринкових часток;
- маркетингові стратегії операторів ринку;
- виявлені конкурентні бар'єри та ризики для бізнесу замовника.
4. Дослідження споживчої сфери:
- характеристики ядра цільової аудиторії;
- настрої та очікування споживачів – телефонне опитування;
- мотивація поведінки та критерії вибору товару – фокус-групи;
- ставлення до бренду замовника – NPS-опитування;
- особливості використання електронних майданчиків;
- споживання в секторах В2В та B2G.
Дізнатись більше: Аналіз попиту
5. Рекламний аналіз ринку – приклад списку напрямів:
- моніторинг носіїв рекламної інформації;
- пошук ключів у масивах мережевих запитів потенційних покупців;
- підготовка концепції та вибір складу рекламних кампаній;
- контроль ходу та результативності реалізації запланованих заходів.
6. Аналіз використання каналів продажів:
- перелік та показники можливих способів реалізації продукції на ринку;
- особливості взаємодії з операторами каналів продажу;
- ефективність інструментів просування товарів залежно від каналу, що використовується;
- критерії вибору та коригування структури збуту у різних ринкових умовах.
Читати також: Аналіз зовнішньої торгівлі
7. Визначення позиції клієнта на ринку:
- ринкова частка замовника у загальному обсязі та порівняно з конкурентами (дізнайтеся більше про конкурентний аналіз);
- конкурентоспроможність торгової пропозиції, шляхи її вдосконалення;
- оцінка ефективності взаємодії із споживачами за допомогою методів «таємний дзвінок» та «таємний покупець»;
- пропозиції щодо коригування внутрішніх та зовнішніх бізнес-процесів;
- фактори покращення ринкової позиції.
8. Інвестиційний аналіз ринку – приклад переліку методів, що використовуються:
- факторний аналіз визначення найбільш привабливого зовнішнього ринку;
- PEST-аналіз;
- SWOT-аналіз;
- карта ризиків та можливостей для становлення та розвитку бізнесу.
Прочитайте про аналіз імпорту як частину аналізу ринку
Готовий аналіз ринку – приклад із магазину Pro-Consulting
На рахунку Pro-Consulting вже понад 1960 проведених маркетингових досліджень на замовлення понад тисячі клієнтів. Всі звіти розміщені в нашому магазині готових проектів, де можна придбати будь-який цікавий для вас аналіз ринку. Приклад одного з нових досліджень - готовий аналіз ринку флоат-скла в Україні. Дане маркетингове дослідження охоплює період 2017-1 півріччя 2021 року. Воно включає загальні показники ринку, його сегментацію, стан сировинної бази, опис держрегулювання, діяльність операторів, фактори та принципи ціноутворення, споживчі тренди, параметри зовнішньої торгівлі, оцінку інвестиційної привабливості, висновки, прогнози та рекомендації замовнику.
Якщо ви бажаєте замовити маркетингове дослідження ринку за своїм технічним завданням, скористайтесь контактними даними компанії Pro-Consulting.
Читати також: Аналіз виробництва та реалізації продукції