Аналіз ринку пряників України: їх менше, і вони дорожчі
5831

Аналіз ринку пряників України: їх менше, і вони дорожчі

Компанією Pro-Consulting проведено аналіз ринку пряників в Україні за період 2015 - 8 міс. 2019 року. В результаті проведеної роботи визначено поточний обсяг зазначеного ринку та динаміка його зміни, виявлені тенденції розвитку на середньострокову перспективу. Дане маркетингове дослідження можна придбати на сайті компанії поряд з іншими готовими аналізами ринків.

Дивитися готові аналізи ринків

Молочні, медові, шоколадні, імбирні - ці види пряників користуються найбільшою популярністю в українців. Вони, як правило, покриті цукровою або шоколадною глазур'ю, смачні й апетитні. Однак, незважаючи на давні традиції споживання пряників, обсяг їхнього ринку в Україні поступово скорочується. Через падіння попиту, виробники змушені зменшувати випічку пряників, так як деяке збільшення експортних показників не може компенсувати звуження внутрішнього ринку. Невелике зростання виробництва пряників було зафіксоване лише за підсумками 8 місяців 2019 року в порівнянні з аналогічним періодом 2018-го.

Аналіз ринку пряників показує, що причиною його скорочення є зміна структури споживання. Справа в тому, що останнім часом у покупців з'явився великий вибір кондитерських виробів, які конкурують з пряниками.

Бізнес-план міні-пекарні доступний тут

Вплив на вибір споживачів надає і зростання цін на пряники. Основними факторами, що визначають цінову політику компаній-виробників, є:

  • собівартість виробництва;
  • невиробничі витрати;
  • витрати на просування і збут продукції.

https://t.me/pro_consulting

 Так як близько 10% випущених в Україні пряників йде на експорт і приблизно таку ж частину вітчизняного ринку становить імпорт, то міжнародна кон'юнктура також робить деякий вплив на вартість пряників в наших магазинах.

Купити готові дослідження ринків харчової промисловості, в тому числі і ринок кондитерських виробів України, можна на нашому сайті

За підсумками аналізу ринку пряників в Україні прогнозується продовження поточних тенденцій його розвитку в середньостроковій перспективі. Учасникам даного ринку необхідно бути готовим до подальшого скорочення попиту, а ціни на пряники за підсумками 2019 року додадуть ще близько 5-10%. Особливо відчутне подорожчання пряників очікується в низькому ціновому сегменті.

Замовити маркетингове дослідження ринку

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 10.01.2020
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами