Дата підготовки: | Травень 2019 року |
Кількість сторінок: | 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 9 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку снеків України. У його ході були розглянуті такі категорії продукції як чіпси, снекові сухарики, горішки, насіння та інше. Було охарактеризовано основні тенденції ринку, а також проаналізовано виробництво і зовнішньоекономічну діяльність на ринку снеків в Україні.
Постійна зайнятість і рухливий спосіб життя призводять до того, що у жителів великих міст часто не залишається часу для приготування їжі, тому вони змушені все частіше використовувати снекову продукцію, яка є швидким і зручним варіантом.
Ринок снеків в Україні можна вважати насиченим - на ньому працює велика кількість гравців, як вітчизняних, так і зарубіжних, які повністю задовольняють попит з боку споживачів. Падіння курсу гривні, а також зростання цін на сировину на світових ринках позначилися на виробничих можливостях вітчизняних операторів ринку.
Серед факторів, які сприяють розвитку ринку снеків можна відзначити високі темпи урбанізації (зміна ритму життя споживачів, особливо в великих містах-мегаполісах з високим рівнем доходів, стимулює зростання попиту на снекової продукцію, яка вирішує завдання швидкого вгамування голоду). Також впливає розвинена культура споживання і високий попит на слабкоалкогольну продукцію серед українців, що тягне за собою збільшення попиту на снеки. У зв'язку з цим на продажі снеків впливає сезонність на ринку пива і прохолодних напоїв - продажі снеків ростуть в літні місяці і скорочуються в зимові.
Однією з основних причин зниження ємності ринку є переорієнтація споживачів на більш здорове харчування. Тренд на здорове харчування відкриває можливості для розвитку нових снекових категорій.
Обсяги експорту снеків з України в останні роки зростають. Винятком є сегмент горіхових снеків, куди також входять насіння соняшнику, який демонструє тенденцію до скорочення протягом останніх 5 років, що пов'язано зі скороченням внутрішнього виробництва даних снеків.
Споживання снекової продукції в Україні залишається на низькому рівні щодо інших країн світу. Так, українці споживають близько 0,5 кг снеків в рік, тоді як рівень споживання в Європі становить 3,6 кг, в Північній Америці - близько 11 кг, в Японії - 5 кг.
У сегменті чіпсів найбільш популярними торговими марками є «Люкс», «Lay's». За ними слідують «Chio Chips» і «Pringles». Серед сухариків - ТМ «Флінт», «Gonzo» і «Хрус Team».
1. Загальна інформація про ринок снеків України. Аналіз поточних тенденцій
2. Динаміка виробництва і обсяг ринку
3. Зовнішньоекономічна діяльність
4. Споживчі вподобання
5. Висновки і прогнозні тенденції
1. Динаміка обсягу ринку снеків за 2014 - 2018 рр. в Україні в натуральному вираженні, тис. тонн
2. Динаміка виробництва снеків за 2014 - 2018 рр. в Україні в натуральному вираженні, тис. тонн
3. Динаміка експорту та імпорту снеків за 2014 - 2018 рр. в Україні в натуральному вираженні, тис. тонн
1. Структура ринку снеків в розрізі товарних категорій за підсумками 2014 і 2018 рр. в Україні (натуральне вираження), %
2. Географічна структура експорту та імпорту чіпсів в Україні за підсумками 2018 р., натуральне вираження, %
3. Структура експорту та імпорту горіхів за підсумками 2018 р. з України (натуральне вираження), %
4. Географічна структура експорту та імпорту снекових сухарів в Україні за підсумками 2018 р. натуральне вираження, %
5. Розподіл споживчих уподобань між торговими марками чіпсів в 2018 році
6. Розподіл споживчих уподобань між торговими марками сухариків в 2018 році
7. Розподіл споживчих уподобань між торговими марками смаженого насіння в 2018 році
8. Розподіл споживчих уподобань між торговими марками горішок / фісташок в 2018 році
9. Розподіл споживчих уподобань між торговими марками рибних снеків в 2018 році