Дата підготовки: | Серпень 2020 року |
Кількість сторінок: | 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку бісквітних виробів.
Проаналізовано загальні показники ринку у 2015-першій половині 2020 рр.: загальні тенденції на ринку, виробництво, експорт, імпорт, а також сегментація та структурування зовнішньої торгівлі на ринку бісквітних виробів, виділено основні споживчі переваги, побудовано прогнозні тенденції ринку.
Інтерес і актуальність дослідження ринку бісквітних виробів обумовлений тим, що сьогодні спостерігається зниження споживання хлібних виробів, а також цукру, що є важливою складовою борошняних кондитерських виробів. Головною причиною падіння споживання у цих категоріях є тренд на здорове харчування.
Крім цього, споживачі почали віддавати перевагу дешевшим кондитерським виробам (пряники, печиво), а багато хто почав пекти торти власноруч. Також, велика частина бісквітів знаходиться в сегменті В2В, і деякі виробники кінцевих продуктів (тортів, рулетів) іноді віддають перевагу імпортним товарам, що, однак, розходиться із загальною економічною тенденцією. На додачу, кондитерський ринок виділяється широким асортиментом, внаслідок чого бісквітні вироби можуть бути замінені іншими, які тільки з'явилися на ринку та користуються широкою популярністю..
На ринок борошняних кондитерських виробів впливає багато факторів. Нинішній стан економічної, політичної ситуації в Україні та особливо ситуації з пандемією світів не сприяють активному розвитку бізнесу. Однак, оскільки пандемія є основним стримуючим фактором, ринок показуватиме невелике зростання протягом найближчих трьох років за умови, що не буде нового спалаху вірусу, такого, як був у 2020 році. Разом із відновленням економіки деяке зростання покаже купівельна спроможність населення. Стримуючим фактором для ринку буде також поширення ідей здорового способу життя, оскільки цей спосіб життя виключає продукцію, що досліджується.
1. Загальні тенденції на ринку бісквітних виробів
2. Виробництво бісквітних виробів в Україні
3. Зовнішньоекономічна діяльність на ринку бісквітних виробів
4. Прогнозні тенденції на ринку бісквітних виробів України
1. Ємність ринку бісквітних виробів України у 2015 – 1 пол. 2021 р.
1. Виробництво бісквітних виробів в Україні у 2015 – 1 пол. 2021 р.
2. Експорт бісквітних виробів України у 2015 – 1 пол. 2021 р.
3. Імпорт бісквітних виробів України у 2015 – 1 пол. 2020 р.
4. Географічна структура зовнішньої торгівлі на ринку бісквітних виробів України у 2020 році