Дата підготовки: | Липень 2011 року |
Кількість сторінок: | 5, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Дослідження ринку снеків, підготовлене аналітиками компанії Pro-Consulting, містить дані про динаміку ринку, структурі споживання, конкуренції на ринку, а також інформацію про основних виробників продукції. Відзначено, що в зв'язку з кризовими явищами у вітчизняній економіці на ринку снеків спостерігався значний спад, обумовлений тим, що снеки не є продуктом першої необхідності, особливо це стосується преміального сегмента. Крім того, в зв'язку з ростом популярності здорового харчування лояльність споживачів до снекам стала падати. Розрахована структура ринку снеків, найбільшу частку якого займають чіпси - 30%, на другому місці за обсягами знаходяться сухарики - 12%. Споживачі прагнуть економити при покупці снеків, в зв'язку з чим, зростає популярність продукції у великих економічних пачках. Наведено прогноз про подальше зміщення тренда споживання в цю сторону. По ринку спостерігається тенденція до збільшення частки власних торгових марок в торгових мережах, що призводить до падіння продажів брендованих снеків в мережевому ритейлі. Зазначено, що найбільш перспективним сегментом на ринку є фруктові снеки, а оскільки в найближчому майбутньому структура попиту зміниться в сторону здорової продукції, гравці цієї ніші наростять свою частку ринку.
1. Виробники снеків в Україні