Дата підготовки: | Травень 2011 року |
Кількість сторінок: | 8, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 8 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Огляд ринку підвісних стель, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить дані по динаміці обсягу ринку за 2006-2010 рр. Тенденції розвитку вітчизняного ринку підвісних стельових систем у великій мірі залежать від зміни обсягів ринку первинної комерційної нерухомості. Асортимент підвісних стель досить широкий при різноманітності матеріалів і прийнятному ціновому діапазоні. Структурування українського ринку підвісних стель свідчить про те, що конструкції з мінерального волокна становлять близько 68% загальної маси ринку; на гіпсокартонні потолки відводиться приблизно 21%; по 5% складають сегменти металевих стель, натяжних і інших видів. Конкурентна ситуація на ринку характеризується великим числом поданих операторів як вітчизняного, так і зарубіжного походження. Всього в стельовому бізнесі України зайнято кілька сотень операторів, проте більше 75% з них - дрібні дилери. Наведено частки основних операторів в сегменті підвісних стель з мінеральних волокон на 2010 р Детально розкриті питання ціноутворення та цінової сегментації ринку. Найбільш затребуваним на українському ринку підвісних стель сьогодні є продукція економ-сегмента. Виділено основні групи споживачів підвісних стель і проведено сегментування споживання в регіональному розрізі. Аналіз завершують короткі висновки і прогнози розвитку напрямку.