Аналіз ринку дверей та фурнітури в Україні. 2021-І пол. 2024 рр.

Аналіз ринку дверей та фурнітури в Україні. 2021-І пол. 2024 рр.
Загальна характеристика
Дата підготовки: Вересень 2024 року
Кількість сторінок: 13, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 10
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
20000 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку дверей та фурнітури. В ході роботи було проаналізовано: загальні показники (імпорт, експорт, виробництво), частки ринку основних операторів, споживання та зміни у портреті споживача. Під роботою були підведені висновки та розроблені прогнози розвитку.
В 2021 році після відновлення від наслідків пандемії обсяги нового будівництва в натуральному вираженні (м2) зросли майже на 70%, в порівнянні з 2020 роком. Протягом перших двох місяців 2022 року нове будівництво було на рівні 2021 року, однак починаючи з березня 2022 року нове будівництво було відсутнє. За підсумками 2022 року, нове будівництво впало в два рази. В 2023 році обсяги нового будівництва зменшились ще на чверть. Сукупне падіння попиту позначилось на обсягах нового будівництва. Показники І кварталу 2024 року майже дорівнюють IV кварталу 2023 року, та всього на 6% перевищують значення аналогічного періоду 2023 року.
Основними споживачами в галузі є:
• Дилери – компанії, які займаються роздрібною торгівлею різними видами будівельних товарів, зокрема дверей.
• Будівельні компанії – компанії, що будують на замовлення приватні та громадські будівлі і потребують закупівлі всіх необхідних товарів, зокрема дверей.
• Ремонтні бригади – групи осіб, які за кошти громадян проводять ремонтні роботи у стилі чи шаблоні, визначеному замовником.
• Дизайнери – люди віком 25-35 років, які професійно займаються створенням інтер'єрів та використовують спеціальні двері для гармонійного дизайну внутрішнього оздоблення.
• Архітектори – люди, що проектують будівлі та є основними фахівцями, які обирають вхідні двері, що відповідатимуть дизайну будівлі.
• Кінцеві споживачі – особи, які самостійно здійснюють ремонт або обирають дизайн для власної квартири.
Основними змінами, що відбулися серед споживачів, є:
1. Зростання споживання в секторі кінцевих споживачів – через нові економічні умови та брак коштів все більше людей намагаються самостійно робити незначні ремонти, як-от заміна дверей чи фурнітури. Люди шукають бюджетні та водночас надійні рішення, які відповідають стандартам безпеки та трендам дизайну.
2. Зростання впливу категорії архітекторів та дизайнерів – більшість операторів орієнтуються на поточні дизайнерські тренди та рекомендації при продажу, оскільки в останні роки вплив естетичної складової в будівництві зріс. Багато компаній співпрацюють зі своїми фахівцями для розробки найкращих готових рішень.
3. Адаптація будівельних компаній – через війну багато будівельних компаній змушені змінювати свої підходи. У зв'язку з потребою у швидкому будівництві житла для переміщених осіб та постраждалих регіонів, компанії обирають швидкозбиральні технології та матеріали, зокрема двері та інші елементи інтер'єру. Пріоритетом є надійність і простота монтажу.
4. Адаптація дилерів – дилери, які займаються продажем дверей і меблів, також стикаються зі змінами. Через порушення логістичних ланцюгів вони вимушені перебудовувати постачання, співпрацювати з місцевими виробниками та адаптувати асортимент під нові запити клієнтів. Також спостерігається зростання онлайн-продажів через зменшення попиту на фізичні продажі.
5. Адаптація ремонтних компаній – ремонтні бригади підлаштовуються під нові умови через попит на економічні варіанти ремонту та використання доступних матеріалів. Також зростає важливість безпеки під час ремонту: вибір дверей і меблів, які можуть захистити житло від пошкоджень чи втручань стає основним критерієм.
6. Дослідивши ринок дверей та фурнітури можна зробити наступні висновки:
7. Виробництво здебільшого зосереджене на міжкімнатних дверях, які займають друге місце на ринку після фурнітури. Майже половина продукції, що виробляється в Україні, йде на експорт.
8. Імпорт переважно складається з фурнітури, оскільки її виробництво в Україні є менші обсяги. Більшість імпортованої продукції – це замки та ручки, які переважно завозяться з Китаю.
9. Основні оператори займають невеликі частки ринку, ринок є досить розгалуженим. Найбільші компанії спеціалізуються на виробництві та імпорті широкого спектру продукції через сильну взаємозалежність галузей.
10. Будівництво відновлюється, проте його обсяги залишаються досить низькими. Споживання в галузі змінилося: зросла частка багатоквартирних будинків порівняно з приватними. Серед нежитлових будівель значно збільшилася кількість торговельних приміщень, тоді як частка складів зменшилася.
11. Споживачі також змінилися: люди все більше обирають металеві вхідні двері замість дерев’яних та дерев’яні міжкімнатні замість скляних через надійність, надають перевагу естетично привабливим товарам і цінують довговічність.
12. Основні тенденції в розвитку ринку дверей та фурнітури:
13. Зростання виробництва. Виробництво демонструє тенденцію до зростання, особливо в секторі міжкімнатних дверей. Очікується подальше збільшення виробничих потужностей.
14. Падіння імпорту Імпорт дверей продовжує скорочуватися через низький попит і сильну конкуренцію з боку вітчизняних виробників. Основним імпортним сегментом залишається фурнітура, виробництво якої в Україні залишається незначним.
15. Скорочення кількості операторів Через складну економічну ситуацію в країні можна очікувати зменшення кількості операторів, особливо в преміальних сегментах і серед компаній з невеликими обсягами виробництва.
16. Основні тенденції у попиті на ринку будівництва в 2024-2025 роках:
17. - Стагнація попиту на нерухомість. Основним стримуючим фактором будівельного ринку (в тому числі житлової нерухомості) залишається низький попит з боку приватних інвесторів. В 2023 році, обсяг продажів житлової нерухомості становить менше третини від довоєнних показників.
18. - Збільшення частки продажів нерухомості в західних областях України. Західні області вважаються більш безпечними в умовах війни, що збільшило як чисельність населення в цих регіонах, так і попит на нерухомість, як житлову, так і комерційну.

Детальний зміст:

1. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку з 2021 року по перше півріччя 2024 року.
2. Частки ринку основних операторів ринку за 2023 рік
3. Аналіз споживання на ринку
3.1. Показники споживання (відновлення та нове будівництво)
3.2. Зміни у портреті споживача
4. Висновки. Прогнозні показники ринку
4.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку в 2024-2025 роках.
4.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2024-2025 роках.

Перелік таблиць:

1. Ємність ринку дверей та фурнітури (загально досліджувані сегменти) в Україні в 2021- І пол. 2024 рр., в грошових показниках, млн. грн.
2. Ємність ринку міжкімнатних дверей в Україні в 2021- І пол. 2024 рр., в грошових показниках, млн. грн.
3. Ємність ринку вхідних дверей в Україні в 2021- І пол. 2024 рр., в грошових показниках, млн. грн.
4. Ємність ринку фурнітури для дверей в Україні в 2021- І пол. 2024 рр., в грошових показниках, млн. грн.
5. Частки основних операторів на ринку міжкімнатних дверей в Україні в 2021-2023 рр., в грошових показниках, млн грн, %
6. Частки основних операторів на ринку вхідних дверей в Україні в 2021-2023 рр., в грошових показниках, млн грн, %
7. Частки основних операторів на ринку фурнітури в Україні в 2021-2023 рр., в грошових показниках, млн грн, %
8. Нове будівництво (загальна площа житлових та нежитлових будинків, на які видано дозволи) в Україні за регіонами, в 2021-1 кв. 2024 рр., тис. м2, %
9. Регіональний розподіл виданих дозволів на виконання будівельних робіт, %
10. Структура споживання дверей та фурнітури за видами споживачів в 2021-2024 рр., %

Перелік графіків і діаграм:

1. Обсяги нового будівництва (загальна площа житлових та нежитлових будинків, на які видано дозволи) в Україні в 2020-1 кв. 2024 рр., тис. м2
2. Частка нового будівництва (загальна площа житлових та нежитлових будинків, на які видано дозволи) в Україні за видами, в 2021-2023 рр., тис. м2, %
3. Кількість виданих дозволів на виконання будівельних робіт, одиниць
4. Обсяг виконаних будівельних робіт з реконструкції в Україні в 2020-1 кв. 2024 рр., в грошовому вираженні, млрд грн
5. Загальна площа житлових будівель, прийнятих в експлуатацію, в 2020-1 кв. 2024 рр., тис. м2
6. Частка прийнятих в експлуатацію житлових будинків за видами в 2020-2023 рр., м2, %
7. Загальна площа нежитлових будівель, прийнятих в експлуатацію, в 2020-1 кв. 2024 рр., тис. м2
8. Частка прийнятих в експлуатацію нежитлових будівель за видами, в 2020-2023 рр., тис. м2, %
9. Прогнозні показники (ємність) ринку фурнітури для дверей в Україні 2024-2025 рр. згідно з песимістичним сценарієм, в грошових показниках, млн грн
10. Прогнозні показники (ємність) ринку фурнітури для дверей в Україні 2024-2026 рр. згідно з оптимістичним сценарієм, в грошових показниках, млн грн

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами