Дата підготовки: | Лютий 2011 року |
Кількість сторінок: | 8, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Огляд продуктового рітейлу в Україні, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, вказує на наявність чотирьох етапів розвитку ринку мереженого ритейлу, зародження і формування якого почалося в 1990 р Наведено динаміка обсягу роздрібного товарообігу продуктового рітейлу за 2006-2010 рр. в млн. доларів США. При цьому частка мережевого роздробу в загальному обсязі ринку в 2010 р становила 37%, а основними конкурентами виступали ринки, кіоски і невеликі продуктові магазини. Основні характеристики ринку українського рітейлу: висока привабливість і ненасиченість ринку рітейлу; переважання вітчизняних операторів; власний девелопмент; поява перших масових продуктових франшиз; велика кількість виставлених на продаж регіональних мереж. Виділено стримуючі і сприяють фактори, що впливають на розвиток ринку продуктового рітейлу. Здійснено оцінку найбільших операторів ринку і представлена його структура за форматами торгівлі. Огляд також включає аналіз асортиментного пропозиції на ринку і структуру асортименту продовольчих мереж в розрізі цінових сегментів. За даними опитування операторів, 77% респондентів сегмента роздрібної торгівлі планують відкрити більше п'яти магазинів до кінця 2011 року, що вказує на оптимістичні прогнози розвитку напрямку.
1. Топ-10 продовольчих рітейлерів України за кількістю торгівельних точок у 2010 році