Дата підготовки: | Грудень 2021 року |
Кількість сторінок: | 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку квашених овочів в Україні у 2018-2020 роках. У ході аналізу було охарактеризовано тенденції розвитку ринку квашених овочів, досліджено показники виробництва та реалізації. Також у ході аналізу було виявлено споживчі переваги. З вищепереліченого було зроблено висновки.Збільшення міського населення в країнах, що розвиваються, відсоток якого перевищує 50%, впливає на зростання торгівлі фруктами та овочами. Зокрема оператори ринку ...
Дата підготовки: | Грудень 2021 року |
Кількість сторінок: | 61, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 29 |
Таблиць: | 31 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку щебню в Україні. Було проаналізовано виробництво, споживання, експорт та імпорт.Щебінь - це базовий продукт і універсальний наповнювач, що входить до складу більшості будівельних матеріалів і використовується на всіх будівельних об'єктах, починаючи від приватних будинків і закінчуючи величезними інфраструктурними проектами. Він користується значним попитом на українському ринку. Збільшення потреби в щебню у зв’язку з розвитком будівельної ...
Дата підготовки: | Грудень 2021 року |
Кількість сторінок: | 74, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 30 |
Таблиць: | 26 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз будівельного ринку в Україні за 2017-6 міс. 2021рр.Останні кілька років серед використовуваних будівельних технологій переважає монолітно-каркасне будівництво. Воно застосовується як у масовій забудові, так і при створенні унікальних проектів елітних ЖК. Також не втрачає своїх позицій технологія цегляної кладки. Панельні будинки серед новобудов зустрічаються вкрай рідко, виключно в «економ» сегменті, який також зменшується з кожним роком, ...
Дата підготовки: | Грудень 2021 року |
Кількість сторінок: | 4 Exel |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 2 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження на попит на інтеграцію системи 1С з різними модулями в Україні. Дане дослідження проаналізувало використання цієї системи у різних індустріях та її відмінностей, як окремих систем. Окрім аналізу рівня попиту на різновиди цієї програми, було проаналізовано середній діапазон цін для встановлення та фактори, які можуть впливати на збільшення вартості установки.
Дата підготовки: | Грудень 2021 року |
Кількість сторінок: | 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 19 |
Таблиць: | 14 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку спирту в Україні за 2018-1 пів. 2021 року. У ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку, оцінено виробництво, пораховано частки основних операторів ринку. Розглянуто асортимент та середні поточні ціни, а також споживчі переваги. За результатами дослідження сформовано висновки, розраховано прогнозні показники розвитку ринку, надано рекомендації щодо просування на ринку, досліджено інвестиційну привабливість галузі. Ринок спирту ...
Дата підготовки: | Грудень 2021 року |
Кількість сторінок: | 85, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 33 |
Таблиць: | 40 |
Мова звіту: | Російська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку альтернативної олії в Україні, який включає таку продукцію, як гарбузова олія, лляна олія, конопляна олія, соєва олія, ріпакова олія, масло обліпихи, кукурудзяна олія, олія з виноградних кісточок, олія з авокадо.У ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку альтернативної олії в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішньоекономічну діяльність та споживання альтернативної олії в Україні, визначено основні ...
Дата підготовки: | Грудень 2021 року |
Кількість сторінок: | 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 26 |
Таблиць: | 16 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку теплоізоляційних матеріалів в Україні. В звіті описані такі продукти, як мінеральна вата двох видів – базальтова вата та скловата.Ринок теплоізоляційних матеріалів в Україні активно розвивається. Оскільки мінеральна вата є одним із найбільш типових теплоізоляційних матеріалів, цей ринок також розвивається. Передумови для розвитку створюють високі темпи будівництва зі зростаючою часткою нежитлового будівництва, зростаючі ціни на ...
Дата підготовки: | Грудень 2021 року |
Кількість сторінок: | 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 17 |
Таблиць: | 12 |
Мова звіту: | українська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку біорозкладного пластику, а саме гранул PLA, PBAT. У ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку даного ринку в Україні, виявлено основні закони, що регулюють галузь, у тому числі закон про пластикові пакети №1489-IX, а також сертифікати, необхідні для біорозкладаного пластику. Також проаналізовано зовнішньоекономічну діяльність, саме імпорт, оскільки експорту цієї продукції немає. Після цього ...
Дата підготовки: | Грудень 2021 року |
Кількість сторінок: | 72, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 38 |
Таблиць: | 42 |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку м'яса та субпродуктів в Україні у 2018-1 пол. 2021 р. У ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку м'яса різних видів та субпродуктів, проведено сегментацію та структурування ринку, описано державне регулювання харчової галузі. Було виділено частки та проведено характеристику основних операторів ринку свіжого м'яса. Проведено аналіз цін та ціноутворення на ринку м'яса та субпродуктів. ...
Дата підготовки: | Грудень 2021 року |
Кількість сторінок: | 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 11 |
Таблиць: | 32 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку банків в Україні, яке включає огляд секторів економіки України (Оптова та роздрібна торгівля; ремонт автотранспортних засобів та мотоциклів; Переробна промисловість; Операції з нерухомим майном; Транспорт, складське господарство, поштова та кур'єрська діяльність; Фінансова та страхова діяльність;Постачання електроенергії, газу, пари та кондиціонованого повітря;Охорона здоров'я та надання соціальної допомоги;Сільське, лісове та рибне господарство;Будівництво) та характеристика ринку банків ...
Дата підготовки: | Грудень 2021 року |
Кількість сторінок: | 49, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 23 |
Таблиць: | 11 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку чавунного лиття в Україні у 2018 – 6 міс. 2021 рр., яке також включає аналіз ринку якорів. Під час аналізу ринку було проаналізовано чавунне лиття, а також основні тенденції, показники виробництва, імпорт та експорт якорів в Україну. Крім того, було досліджено сферу кораблебудування, як одного з основних споживачів чавунних виробів. За результатами проведеного дослідження було ...
Дата підготовки: | Грудень 2021 року |
Кількість сторінок: | 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 3 |
Таблиць: | 8 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting проведено дослідження ринку казино в Україні. У ході дослідження розглянуто зміни на ринку після його легалізації, виділено частку офлайн-казино із загального обсягу. Проаналізовано державне регулювання галузі (основні закони, ліцензії, податки та збори, реклама). Оцінено частки ринку операторів, надано їх характеристику, опис об'єктів їх розташування, просування, імідж, позиціонування з виділенням сильних та слабких сторін. Розглянуто цільову аудиторію на ринку ...
Дата підготовки: | Грудень 2021 року |
Кількість сторінок: | 31, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 12 |
Таблиць: | 12 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітики Pro-Consulting підготували дослідження ринка онлайн-платформ для покупки, доставки ліків в Україні у період 2019-6 місяців. 2021 Під час дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку онлайн-платформи, розраховано ємкість ринку. Виділено частки основних операторів. Проаналізовано запити інтерент-аудитоорії. Також було проведено телефонне опитування, на підставі якої було складено портрет споживача. На підставі дослідження були сформовані висновки та сформульовано рекомендації щодо розробки ...
Дата підготовки: | Грудень 2021 року |
Кількість сторінок: | 58, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 31 |
Таблиць: | 32 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку пакетних медичних послуг у Києві у 2019-6 міс. 2021 р. У результаті дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку пакетних медичних послуг, розрахована ємність ринку. Було виділено частки та проведено характеристику основних операторів ринку лабораторних послуг за різними напрямками. Проведено аналіз інтернет аудиторії. Також проведено аналіз опитування визначення попиту пакетні медичні послуги і складено портрет ...
Дата підготовки: | Грудень 2021 року |
Кількість сторінок: | 58, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 11 |
Таблиць: | 18 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку професійної косметики і інструменту для волося та нігтів в Україні. Проведено аналіз тенденцій розвитку ринку, проаналізовано показники, визначено споживання на ринку, підбито підсумки.В останні роки ринок косметичних послуг значною мірою нестабільний.Одніим з факторів впливу на ринок є економічна ситуація у країні. Кризові явища в економіці, зокрема зростання рівня інфляції чи зниження реальної заробітної плати, ...
Дата підготовки: | Грудень 2021 року |
Кількість сторінок: | 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 27 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку харчової упаковки з виділенням ВОРР і РЕ в Україні за 2016 – 9 міс 2021 рр. У ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено основні тенденції на ринку, фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії було визначено обсяги виробництва, імпорту та експорту харчової картонної упаковки, гнучкої упаковки та плівки та харчових етикеток, ...
Дата підготовки: | Листопад 2021 року |
Кількість сторінок: | 33, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 16 |
Таблиць: | 14 |
Мова звіту: | українська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку комбікормів для риб в Україні в 2018 – 6 міс. 2021 рр. У ході аналізу було виявлено основні тенденції розвитку ринку рибного комбікорму, проаналізовано виробництво, експорт та імпорт продукції, визначено частки основних операторів, а також вивчено їх товарний асортимент. Крім того, під час дослідження було проаналізовано споживачів, їх вподобання та потреби. Найбільш складним і актуальним ...
Дата підготовки: | Листопад 2021 року |
Кількість сторінок: | 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 12 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку будматеріалів в Україні. В ході аналізу було оцінено ємність ринку і розрізі видів (цемент, будівельний гіпс, сухі будівельні суміші, товарний бетон, залізобетон, щебінь, бутовий камінь, цементно-піщана черепиця) з виділенням основних виробників. Перелічено та структуровано операторів окреслених ринків, визначено їх частки. Оцінено обсяги провідних постачальників на ринку цементу в розрізі марок та обсяги провідних постачальників ...
Дата підготовки: | Листопад 2021 року |
Кількість сторінок: | 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 31 |
Таблиць: | 13 |
Мова звіту: | українська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку ковбасних виробів в Україні за 2017-1 пів. 2021 року. У ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку, оцінено виробництво, пораховано частки основних операторів ринку. Розглянуто асортимент та середні поточні ціни, а також споживчі переваги. За результатами дослідження сформовано висновки, розраховано прогнозні показники розвитку ринку, надано рекомендації щодо просування на ринку, досліджено інвестиційну привабливість галузі. Ковбасні ...
Дата підготовки: | Листопад 2021 року |
Кількість сторінок: | 52, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 20 |
Таблиць: | 14 |
Мова звіту: | українська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку квашених овочів в Україні за 2018-1 пів. 2021 року. У ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку, оцінено виробництво, пораховано частки основних операторів ринку. Розглянуто асортимент та середні поточні ціни, а також споживчі переваги. За результатами дослідження сформовано висновки, розраховано прогнозні показники розвитку ринку, надано рекомендації щодо просування на ринку, досліджено інвестиційну привабливість галузі. Аналітиками ...
Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.
Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.
Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.
Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.
Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.
Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.
Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.
Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.
Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.
Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.
Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.
Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.
Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.
Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.
З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.
На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.
У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.
Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.
Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.
Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.
Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.
Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.