Дата підготовки: | Грудень 2021 року |
Кількість сторінок: | 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 26 |
Таблиць: | 16 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку теплоізоляційних матеріалів в Україні. В звіті описані такі продукти, як мінеральна вата двох видів – базальтова вата та скловата.
Ринок теплоізоляційних матеріалів в Україні активно розвивається. Оскільки мінеральна вата є одним із найбільш типових теплоізоляційних матеріалів, цей ринок також розвивається. Передумови для розвитку створюють високі темпи будівництва зі зростаючою часткою нежитлового будівництва, зростаючі ціни на електроенергію, а також програма «Велике будівництво».
Ринок на дві третини складається з вітчизняної продукції. З двох основних видів мінеральної вати, базальтової та скловати, виробляється в Україні тільки базальтова вата. Основні виробники на ринку – ТОВ «Обіо» та ТОВ «Завод теплоізоляційних матеріалів «Техно».
В досліджуваний період виробництво мінеральної вати показувало зростання обсягів, окрім 2020 року: виробництво знизилося, оскільки в країні діяли карантинні обмеження, до того ж, цей рік був кризовим для економіки в цілому, в Україні та світі. Так само змінювалися й обсяги експорту: зростали в усі роки, окрім 2020. Динаміка імпорту була дещо більш різноманітною: різке зростання обсягів імпорту в 2018 році створило надлишок, відповідно, в 2019 відбулося різке падіння. Основні напрями експорту мінеральної вати з України – Румунія, Молдова, Польща, Білорусь, основні країни походження імпортної мінеральної вати – Росія, Білорусь, Польща.
В структурі ціни мінеральної вати близько 70% припадає на собівартість, 15% складають витрати на збут продукції, 7% - податки, інші витрати можуть включати, до прикладу, витрати на просування продукції.
Основні торгові марки кам’яної вати на ринку – BauGut, Technonicol, Izovat, Termolife, Rockwool, Белтеп, Tizol, Knauf Insulation; скловати – Isover, Ursa, Knauf Insulation, Неман +.
Основні споживачі мінеральної вати – великі забудовники. Також велика частка припадає на роздрібну торгівлю переважно в магазинах DIY.
Оскільки житлове будівництво переважає, саме на цей сегмент будівництва припадає більша частка теплоізоляційних матеріалів, однак в досліджуваний період частка житлового будівництва зменшувалася в співвідношенні з нежитловим будівництвом.
В подальшому ринок буде показувати тенденцію зростання, темпи зростання будуть більшими, якщо в країні відкриється виробництво скловати.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій ринку теплоізоляційних виробів в Україні в 2017-6 міс. 2021 рр. Проблеми розвитку та фактори пливу на ринок.
1.2. Динаміка загальних показників ринку теплоізоляційних матеріалів, розрахунок ємності ринку за період 2017-6 міс. 2021 рр.
1.3. Сегментація і структурування ринку
2. Нормативне та державне регулювання галузі. Податки і збори на ринку ТІМ в Україні (загальне оподаткування діяльності компаній; імпортні та експортні мита, плани про їх зміну)
3. Виробництво на ринку ТІМ в Україні
3.1. Обсяг виробництва в кількісних показниках в розрізі 2 сегментів
3.2. Обсяг виробництва у вартісних показниках в розрізі 2 сегментів
4. Основні оператори ринку теплоізоляційних матеріалів в Україні
4.1. Перелік основних виробників ринку, їх коротка характеристика
4.2. Структурування операторів
4.3. Частки ринку основних операторів ринку
5. Зовнішня торгівля на ринку ТІМ в Україні
5.1. Експорт мінеральної вати в 2017-6 міс. 2021 рр. (динаміка експорту, середні експортні ціни, географія поставок, частки експортерів)
5.2. Імпорт в 2017-6 міс. 2021 рр. в розрізі основних сегментів (динаміку імпорту, структура, середні імпортні ціни, географія поставок, частки імпортерів)
6. Ціна та ціноутворення на ринку ТІМ в Україні
6.1. Поточні середні оптові або роздрібні ціни на продукцію в розрізі основних сегментів
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
7. Асортиментна карта продукції
8. Аналіз споживання ТІМ на ринку України
8.1. Структура споживання ТІМ в Україні. Технічні характеристики ТІМ та вимоги споживачів до якості продукції
8.2. Основні канали збуту та потенційні споживачі теплоізоляційних матеріалів
9. Характеристика основних каналів збуту продукції
10. Висновки та прогнози розвитку ринку ТІМ в Україні
10.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку ТІМ в Україні
10.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку у 2021-2031 рр. з урахуванням факторів впливу
10.3 Рекомендації щодо виходу на ринок
11. Інвестиційна привабливість досліджуваного ринку
11.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
11.2. PEST-аналіз факторів впливу на ринок
11.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку
1. Розрахунок ємності ринку мінеральної вати в Україні за період 2017-6 міс. 2021 рр., в натуральному вираженні, тис. т
2. Розрахунок ємності ринку мінеральної вати в Україні за період 2017-6 міс. 2021 рр., в грошовому вираженні, млн. дол. США
3. Розрахунок ємності ринку мінеральної вати в Україні за період 2017-6 міс. 2021 рр., в грошовому вираженні, млн. грн.
4. Розрахунок ємності ринку пінополістиролу в Україні у 2017-6 міс. 2021 рр., в натуральному вираженні, тис. т
5. Ставки імпортного мита на мінеральну вату в 2021 році
6. Основні виробники базальтової вати в Україні
7. Структурування операторів ринку мінеральної вати в Україні
8. Частки імпортерів мінеральної вати в розрізі сегментів в Україну в 2017-6 міс. 2021 рр., в натуральному вираженні, тис. т
9. Поточні роздрібні ціни на мінеральну вату в розрізі сегментів станом на вересень 2021 року, з ПДВ, грн./кв.м
10. Асортимент мінеральної вати на ринку України в розрізі сегментів і торгових марок
11. Порівняння характеристик теплоізоляційних матеріалів
12. Рейтинг потенційних споживачів мінеральної вати в Україні за чистим доходом у 2019-2020 рр., млрд. грн.
13. SWOT-аналіз ринку мінеральної вати в Україні
14. PEST-аналіз ринку мінеральної вати в Україні
15. Сегментація ринкових ризиків
16. Карта ризиків на ринку мінеральної вати
1. Динаміка цін на комунальні послуги для населення, м. Київ, станом на початок року, 2017-2021 рр., грн./од. виміру послуги
2. Загальна площа прийнятних в експлуатацію будівель в Україні в 2017-1 пол. 2021 рр., в натуральному вираженні, млн. м2, %
3. Джерела втрати тепла в житлових будівлях
4. Динаміка ємності ринку мінеральної вати в Україні у 2017-6 міс. 2021 рр., в натуральному та грошовому вираженнях, тис. т, млн. дол. США, млрд. грн.
5. Структура ринку мінеральної вати в Україні у 2020 році за походженням, в натуральному вираженні, %
6. Структура ринку мінеральної вати в Україні у 2017- 6 міс. 2021 рр. за видами, в натуральному вираженні, тис. т, %
7. Співвідношення ємностей ринку найбільших сегментів теплоізоляційних матеріалів в Україні у 2017- 6 міс. 2021 рр. за видами (базальтова вата, скловата, пінополістирол), в натуральному вираженні, млн. м2
8. Динаміка виробництва базальтової вати в Україні, 2017-6 міс. 2021 рр., в натуральному вираженні, тис. т
9. Динаміка виробництва базальтової вати в Україні, 2017-1 пол. 2021 рр., в грошовому вираженні, млрд. грн.
10. Частки основних операторів ринку базальтової вати в Україні в 2017-1 пол. 2021 рр., в натуральному вираженні, %
11. Динаміка об’єму експорту базальтової вати з України у 2017-6 міс. 2021 рр., в натуральному вираженні, тис. т
12. Динаміка об’єму експорту базальтової вати з України у 2017-6 міс. 2021 рр., в грошовому вираженні, млн. дол. США
13. Середні експортні ціни базальтової вати з України у 2017-6 міс. 2021 рр., дол./кг
14. Географічна структура експорту базальтової вати з України у 2017-6 міс. 2021 рр., в натуральному вираженні, тис. т
15. Частки експортерів базальтової вати з України у 2017-6 міс. 2021 рр., в натуральному вираженні, тис. т
16. Динаміка імпорту мінеральної вати в розрізі сегментів в Україну у 2017-6 міс. 2021 рр., в натуральному вираженні, тис. т
17. Динаміка імпорту мінеральної вати в розрізі сегментів в Україну у 2017-6 міс. 2021 рр., в грошовому вираженні, млн. дол. США
18. Структура імпорту мінеральної вати в розрізі сегментів в Україну в 2017-6 міс. 2021 рр., в натуральному вираженні, тис. т
19. Географічна структура імпорту мінеральної вати в розрізі сегментів в Україну в 2017-6 міс. 2021 рр., в натуральному вираженні, тис. т
20. Структура собівартості виробництва теплоізоляційних матеріалів в Україні, в грошовому вираженні,%
21. Структура споживанні теплоізоляційних матеріалів в Україні
22. Структура введених в експлуатацію будівель за типом в Україні за 6 міс. 2021 р., в натуральному вираженні, млн. м2, %
23. Структура введених в експлуатацію будівель в Україні в 2018-2020 рр., в натуральному вираженні, %
24. Основні канали збуту теплоізоляційних матеріалів
25. Прогнозна ємність ринку мінеральної вати в Україні в 2021-2031 рр., в грошовому вираженні, млрд. грн.
26. Базовий, оптимістичний та песимістичний прогнози ємності ринку мінеральної вати в Україні в 2021-2031 рр., в грошовому вираженні, млрд. грн.