Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв в Україні проведено компанією Pro-Consulting у липні 2024 року. Маркетингове дослідження дозволило отримати відомості про:
Готовий аналіз ринку слабоалкогольних напоїв в Україні можна придбати на сайті компанії. Також вас може зацікавити оновлення готового аналізу ринку енергетичних та слабоалкогольних напоїв у Молдові або аналізу ринку напоїв в Україні.
Якщо ж ви плануєте аналізувати ринок за власним технічним завданням, вже зараз збережіть посилання на типову структуру дослідження ринку.
Моніторинг ринку слабоалкогольних напоїв в Україні показує, що сфера бізнесу, що розглядається, переживає суттєві трансформації, що відображають як глобальні тенденції, так і внутрішні особливості споживання.
До 2015 року пиво займало домінуючу позицію на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні, становлячи 90% його обсягу. 10%, що залишилися, припадали на інші продукти, основними споживачами яких були жінки і люди, які не люблять пиво. Також Pro-Consulting має аналіз ринку крафтового пива в Україні та країнах ЄС.
Проте з 2015 року розпочався «сидровий бум». Нові товари, такі як Apps та Garage, стрімко заповнили прилавки, зайнявши близько 30–40% пивного сегменту та суттєво скоротивши частку інших слабоалкогольних напоїв. Сьогодні основна конкуренція відбувається між пивом та сидром, а частка класичних слабоалкогольних напоїв продовжує зменшуватись.
Конкурентний аналіз показує, що ринок слабоалкогольних напоїв в Україні контролюється двома основними операторами:
Військові дії суттєво вплинули на виробничі показники компаній. У березні 2022 року Оболонь випустила лише 6,5% від обсягу березня 2021 року. Однак до квітня виробництво почало відновлюватись. ДК «Нові Продукти» після тимчасової зупинки відновила виробництво бутильованої води та енергетичних батончиків у березні 2022 року, а до квітня –травня повноцінно відновила виробництво на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні.
Повідомляємо вам, що більше 2600 готових аналізів ринків України та світу доступно в каталозі готових проектів. Скористайтеся пошуком за ключовим словом і знайдіть готовий звіт по своєму ринку, який залишиться лише актуалізувати.
Українські виробники активно присутні на міжнародних ринках, особливо у пострадянських країнах, таких як Грузія, Молдова та Вірменія. Близько 3% продукції ринку слабоалкогольних напоїв експортується, і очікується подальше зростання цього показника.
Ціновий аналіз ринку слабоалкогольних напоїв в Україні свідчить, що середня вартість товарів ринку становить близько 45 гривень. У разі конкуренції продукти Оболонь позиціонуються як доступніша альтернатива, наприклад, проти Bronx і Revo.
При виході на ринок слабоалкогольних напоїв в Україні необхідно враховувати такі особливості:
Для зміцнення позицій та збільшення частки на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні виробникам необхідно приділяти увагу:
Детальну інформацію про сферу бізнесу можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку слабоалкогольних напоїв в Україні, розміщеного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.
Джерело: Pro-Consulting
Читати також: Ринок газованих безалкогольних лимонадів на основі соку в Україні