Ринок слабоалкогольних напоїв в Україні: понад 90% обсягу займають пиво та сидр
526

Ринок слабоалкогольних напоїв в Україні: понад 90% обсягу займають пиво та сидр

Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв в Україні проведено компанією Pro-Consulting у липні 2024 року. Маркетингове дослідження дозволило отримати відомості про:

  • фактори, що мають найбільший вплив на ринок слабоалкогольних напоїв в Україні, тенденції та проблеми його розвитку;
  • загальні показники даної сфери бізнесу з розрахунком ємності ринку у 2021-2023 роках;
  • сегментацію ринку слабоалкогольних напоїв в Україні за видами, походженням та географією споживання продукції;
  • вимоги системи державного регулювання галузі;
  • діяльність, розподіл часток та конкуренцію основних операторів ринку;
  • виробництво та зовнішні постачання товарів на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні;
  • середні ціни, фактори та політику ціноутворення на цільову продукцію;
  • споживчі тренди на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні;
  • інвестиційну привабливість даного напряму бізнесу з урахуванням виявлених ризиків та бар'єрів;
  • прогнозний стан ринку слабоалкогольних напоїв в Україні у 2024-2025 роках

Готовий аналіз ринку слабоалкогольних напоїв в Україні можна придбати на сайті компанії. Також вас може зацікавити оновлення готового аналізу ринку енергетичних та слабоалкогольних напоїв у Молдові або аналізу ринку напоїв в Україні.

Якщо ж ви плануєте аналізувати ринок за власним технічним завданням, вже зараз збережіть посилання на типову структуру дослідження ринку.

Моніторинг ринку слабоалкогольних напоїв в Україні показує, що сфера бізнесу, що розглядається, переживає суттєві трансформації, що відображають як глобальні тенденції, так і внутрішні особливості споживання.

До 2015 року пиво займало домінуючу позицію на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні, становлячи 90% його обсягу. 10%, що залишилися, припадали на інші продукти, основними споживачами яких були жінки і люди, які не люблять пиво. Також Pro-Consulting має аналіз ринку крафтового пива в Україні та країнах ЄС.

Проте з 2015 року розпочався «сидровий бум». Нові товари, такі як Apps та Garage, стрімко заповнили прилавки, зайнявши близько 30–40% пивного сегменту та суттєво скоротивши частку інших слабоалкогольних напоїв. Сьогодні основна конкуренція відбувається між пивом та сидром, а частка класичних слабоалкогольних напоїв продовжує зменшуватись.

Конкурентний аналіз показує, що ринок слабоалкогольних напоїв в Україні контролюється двома основними операторами:

  • ДК «Нові Продукти» – 66% ринку
  • Оболонь – 33% ринку

Військові дії суттєво вплинули на виробничі показники компаній. У березні 2022 року Оболонь випустила лише 6,5% від обсягу березня 2021 року. Однак до квітня виробництво почало відновлюватись. ДК «Нові Продукти» після тимчасової зупинки відновила виробництво бутильованої води та енергетичних батончиків у березні 2022 року, а до квітня –травня повноцінно відновила виробництво на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні.

Повідомляємо вам, що більше 2600 готових аналізів ринків України та світу доступно в каталозі готових проектів. Скористайтеся пошуком за ключовим словом і знайдіть готовий звіт по своєму ринку, який залишиться лише актуалізувати.

Українські виробники активно присутні на міжнародних ринках, особливо у пострадянських країнах, таких як Грузія, Молдова та Вірменія. Близько 3% продукції ринку слабоалкогольних напоїв експортується, і очікується подальше зростання цього показника.

Ціновий аналіз ринку слабоалкогольних напоїв в Україні свідчить, що середня вартість товарів ринку становить близько 45 гривень. У разі конкуренції продукти Оболонь позиціонуються як доступніша альтернатива, наприклад, проти Bronx і Revo.

При виході на ринок слабоалкогольних напоїв в Україні необхідно враховувати такі особливості:

  1. Конкуренція з пивом та сидром: ці категорії займають понад 90% ринку та продовжують розширювати асортимент, залучаючи споживачів.
  2. Мінливе споживання: попит на слабоалкогольні напої чутливий до змін у вподобаннях споживачів та популярності товарів-замінників.

Для зміцнення позицій та збільшення частки на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні виробникам необхідно приділяти увагу:

  • розробці нових смаків та продуктів, здатних конкурувати з пивом та сидром;
  • активним рекламним кампаніям для підвищення впізнаваності брендів та залучення нових споживачів;
  • збільшення присутності на зарубіжних ринках для диверсифікації ризиків та збільшення прибутку;
  • модернізації виробничих потужностей, використання сучасних технологій підвищення якості продукції.

Детальну інформацію про сферу бізнесу можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку слабоалкогольних напоїв в Україні, розміщеного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок газованих безалкогольних лимонадів на основі соку в Україні

Дата розміщення: 06.02.2025
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами