Ковбасні ряди: про стан ринку знакового для українців продукту
4684

Ковбасні ряди: про стан ринку знакового для українців продукту

Вітчизняний ринок ковбаси давно радує українців різноманітністю асортименту. Іноді йому буває непросто вибрати серед безлічі видів і смаків продукції цього сегмента. Всього в 2016 році було випущено 233 тис. Тонн м'ясних та ковбасних виробів. Хоча це на 0,9% менше, ніж у 2015 році, ринок знаходиться в стадії розвитку за рахунок пошуку оптимального асортименту і його розширення.

Пропонуємо вашій увазі більш свіжий матеріал про результати аналізу ринку вареної ковбаси, сосисок та сардельок

Найбільш популярними в українського споживача є варені ковбаси, сосиски і сардельки. Вони недорого коштують в порівнянні з іншими видами м'ясних виробів і добре підходять для повсякденного харчування. Ці переваги дозволили вареним ковбасним продуктам зайняти в 2016 році 64,1% ринку.

На другому місці по купівельним перевагам перебували напівкопчені м'ясні вироби з показником в 18,2% ринку, далі розташувалися дорожчі варено-копчені, сирокопчені та сиров'ялені вироби - 8,9%.

У нас на сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку ковбасних виробів в Україні. 2020 рік

Економічна криза не могла не позначитися і на ковбасному ринку. Адже він залежить від фінансового стану споживачів, а їхня купівельна спроможність пережила період різкого падіння. Через подорожчання всіх видів м'яса, виробники збільшують ціну кінцевого продукту, що змушує покупців купувати більше ковбаси з більш низької цінової категорії. Додаткове негативний вплив на ринок зробило зникнення з нього підприємств, які розташовувалися на непідконтрольною території України.

Можливо, вас зацікавить матеріал про бізнес-ідеї для м'ясного бізнесу

Разом з тим, відхід частини виробників дав залишилися шанс на розширення виробництва, а при створенні нових підприємств - можливість зайняти звільнену частку ринку. Статистика 2017 року подає привід для оптимізму. Ринок припинив зниження і за підсумками перших дев'яти місяців показав зростання в 5,7% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Це сталося в тому числі завдяки появі нових виробників, багато з яких працюють в сегменті «крафтового» ковбаси. Це невеликі сімейні підприємства, які виготовляють м'ясні вироби за традиційними народними рецептами. Вони використовують якісну сировину і натуральні інгредієнти, що дозволяє таким дрібним виробникам завоювати увагу українців, у яких ковбаса домашнього виробництва викликає більше довіри, ніж продукція великих промислових підприємств.

Так само ви можете знайти в нашому каталозі готовий паспорт ринку спецій для ковбасних виробів України. 2020 рік

Можливо, ситуацію з довірою до ковбасних виробів виправить вступ в дію з серпня минулого року нових стандартів в галузі м'ясопереробки, гармонізованих з міжнародними нормами. Тепер, якщо вміст м'яса в ковбасі чи сосисках менше встановленої норми, виробник зобов'язаний маркувати такий виріб не як м'ясної, а як м'ясовмісну продукт. Це дозволить покупцям краще орієнтуватися в м'ясних відділах магазинів і усуне у виробників спокуса продавати під виглядом популярних ковбас продукти зі схожими назвами, але більш дешевим складом.

Впевнені, у вас є ще пару хвилин на свіжий аналітичний огляд ринку ковбасних виробів в Україні

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готовихх проектів на цю тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 10.11.2017
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами