Дослідження ринку фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів в Києві. 2020 рік

Дослідження ринку фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів в Києві. 2020 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Червень 2020 року
Кількість сторінок: 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 11
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
16100 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів в Києві.
Для Києва спеціалізовані магазини з продажу м'яса є молодим видом магазинів. Супермаркети, зі своїми площами, можуть вмістити всі необхідні продукти харчування, і залишаються основним місцем покупки продуктів харчування основних продуктів для більшості жителів Києва.
В сучасних умовах відзначається переорієнтація споживача з гіпермаркетів і великих торгових мереж на невеликі продуктові магазини в найближчій доступності. Тенденція зумовлена бажанням покупця не витрачати багато часу на процес покупки. До всього додалася і можливість доставки будь-яких продуктів з різних магазинів.


Якщо не брати до уваги продуктові ринки, територію Києва поділили між собою два типи мереж: перші – великі мережі, площа магазинів яких більше 1-1,5 тис. м2, (Fozzy Group, Metro, Novus, Ашан); такі магазини в першу чергу виграють за рахунок асортименту товарів. Другий тип мережевих магазинів представлений невеликими магазинами до 500-1000 м2; найчастіше такі магазини працюють на перших поверхах будівель. У той час як, великі продуктові супермаркети розташовуватися в ТЦ або окремо розташованих будинках.
Дослідження ринку фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів в Києві показало ще одну особливість. Коли на ринку під всю відкривалися нові великі супермаркети, ніша невеликих магазинів була практично вільна. Цим і скористалися локальні інвестори, у яких не було досвіду і фінансів для конкуренції з тим же Fozzy Group або АТБ. У такій ситуації інвестори вирішили зосередитися на невеликих магазинах у всіх районах Києва. У деяких кварталах відсутність великих приміщень не дозволяло відкрити той же Ашан або Metro, але з'явилася можливість відкрити невеликий мінімаркет, який повинен охоплювати жителів одного або кількох кварталів. У цей період почали з'являтися такі мережі магазинів в Києві як: Лоток, Коло і інші. Згодом великі мережі також увійшли в даний сегмент і почали також відкривати невеликі мінімаркети: АТБ-експрес, Фора, Thrash !.
У цей період почали з'являтися і спеціалізовані магазини продуктів харчування. До таких магазинах можна віднести:
• Точки по випічці і продажу хліба
• Магазини з продажу свіжого м'яса і напівфабрикатів
• Магазини з продажу молочної продукції
• Магазини з фермерськими продуктами
Такі магазини представляли в більшості таку ж продукцію що і в супермаркетах, але, причиною їх популярності, швидше за все, є маркетинг.
На ринку фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів в Україні найстарішою мережею з продажу свіжого м'яса є мережа магазинів ТМ «Наша Ряба» яка реалізує курку найбільшого виробника курятини групи компаній МХП. Перші фірмові точки почали відкриватися в 2009 р
Фірмові магазини м'яса з'явилися як наслідок попиту на екологічно чисте (натуральне, без гормонів, фермерське) м'ясо. Свого роду фірмові магазини - це новий формат ринку, які зараз поступово переманюють відвідувачів ринків та супермаркетів. Багато покупців впевнені, що м'ясо в супермаркетах вирощено із застосуванням стимуляторів росту. У свою чергу основна «фішка» фірмових магазинів - продаж м'яса, яке виросло природним способом з використанням натуральних кормів. Згідно дослідження ринку фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів в Києві останнім часом також спостерігається зростання популярності м'яса для стейків з витримкою, ще 5 років тому вирощуванням породистих ВРХ займалися з десяток невеликих ферм, а велика частина попиту припадала на ресторани, частина продукції яку вони замовляли з-за кордону. Сьогодні можна знайти ексклюзивні частини м'яса для стейків українського виробництва. Однак, така ніша ще дуже нерозвинена, і, швидше за все, це і залишиться нішевим продуктом для людей з середнім і високим рівнем доходу, так як ціна кілограма такого м'яса починається мінімум від 500 гривень за кілограм.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів в Україні
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2017-5 міс. 2020 рр. (Специфіка, проблеми, фактори впливу)
1.2. Перелік та короткий опис найбільших мережевих фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів в Україні
2. Основні оператори ринку
2.1. Перелік і опис ТОП-10 основних операторів ринку фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів Києва (на підставі даних по пошуковим запитам, рейтингам, балансів компаній по КВЕД 47.22)
2.2. Сегментація основних операторів:
- за кількістю точок
- по районам розташування
- по типу точки (фасадне приміщення, окреме приміщення і т.д.)
- за часом роботи
- по асортименту (наявність напівфабрикатів і готової продукції)
- за наявністю і умов доставки
- за вартістю м'яса (свинини)
- по виручці за 2017-2018 рр. (Тільки ТОВ)
2.3. SWOT-аналіз операторів ринку фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів Києва за даними конкурентного аналізу
3. Брендинг і реклама
3.1. Загальні плюси і мінуси основних операторів ринку фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів Києва (які представлені в п. 2.1) - на підставі відгуків на профільних майданчиках, соц. мережах
3.2. Використання каналів просування - соц. мережі (періодичність постів), публікації у виданнях, інші канали
4. Аналіз покриття г. Киев фірмовими магазинами з продажу м'яса та м'ясних продуктів
4.1. Кількість населення в г. Киев в розрізі районів. Кількість фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів в г. Киев в розрізі районів
4.2. Щільність покриття фірмовими магазинами м'яса і м'ясних продуктів в розрізі районів, виділення районів з найменшою щільністю
5. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів Києва
6. Інвестиційна привабливість галузі
6.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування в Києві
6.2. PEST-аналіз факторів впливу на ринок в Києві
6.3. Ризики і бар'єри виходу на ринок
6.3.1. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Сегментація основних операторів в Києві
2. Сегментація основних операторів за асортиментом в Києві
3. Сегментація основних операторів по типу приміщення і ціни на свинину
4. SWOT-аналіз операторів ринку фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів Києва
5. Основні позитивні і негативні відгуки магазинів
6. Оцінка каналів просування в соціальних мережах
7. Населення міста Києва на початок 2020 року, по районах. чол.
8. Структура роздрібного товарообігу в Києві за підсумками 1-3 кв. 2019 року, по районам. %
9. Кількість фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів в г. Киев в розрізі районів
10. Покриття магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів в розрізі районів Києва
11. Покриття супермаркетів (Сільпо, Фора, Novus, Varus, Billa, Велика Кишеня, Ашан, Metro) в розрізі районів Києва

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура населення міста Києва на початок 2020 року, по районах. %
2. Карта з продуктовими та м'ясними магазинами по районам - Деснянський район
3. Карта з продуктовими та м'ясними магазинами по районам - Оболонський район
4. Карта з продуктовими та м'ясними магазинами по районам - Подільський район
5. Карта з продуктовими та м'ясними магазинами по районам - Святошинський район
6. SWOT-аналіз ринку магазинів м'яса і м'ясних продуктів в Києві
7. PEST-аналіз ринку фірмових магазинів м'яса в Києві
8. Сегментація ринкових ризиків
9. Карта ризиків для ринку фірмових магазинів м'яса в Києві

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами