Дослідження ринку ковбасних виробів в Україні. 2021 рік

Дослідження ринку ковбасних виробів в Україні. 2021 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2021 року
Кількість сторінок: 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 1
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
6000 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку ковбасних виробів України.
У ході аналізу було охарактеризовано загальну характеристику ринку, виробництво та динаміку реалізації ковбасних виробів, зовнішню торгівлю, основні асортиментні групи на ринку, висновки, прогнозні показники.
Ковбасні вироби є важливим складником харчування українців, навіть більше, ковбаса традиційно використовується в українській кулінарії. Крім цього, дана група товарів входить до переліку мінімального набору споживчого кошика.
З погляду сировини для ковбасних виробів, загалом на ринку спостерігається позитивна тенденція. У 2020 році спостерігаємо незначне падіння у реалізації на забій сільськогосподарських тварин, що насамперед пояснюється загальноекономічним падінням у цей період.


Через карантин не відбулося зменшення споживання ковбасних виробів, оскільки паралізованість більшості сфер життя не призвела до того, що люди перестали вживати цей продукт. Навіть навпаки, скорочення купівельної спроможності населення спонукає до вживання ковбасних виробів як замінника дорожчого м'яса.
Вітчизняний виробник ковбасних виробів змушений постійно шукати оптимальне співвідношення між двома важливими тенденціями: натуралізацією виробленого ним продукту та зниженням його собівартості. Бізнес готовий інвестувати у розвиток м'ясопереробної промисловості України.
Дуже важливо, щоб виробники дотримувалися всіх норм і вимог щодо виробництва ковбасних виробів. Зрештою, саме це стає запорукою для успішного розвитку домашніх коптилень та міні-цехів з виробництва ковбаси. Перевагою домашніх коптилень і міні-цехів є можливість швидкої та ефективної перебудови виробництва під вимоги ринку, що змінюються, тому для таких виробництв сценарій розширення асортименту або переспеціалізації виробництва більш ймовірним.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
2. Виробництво та динаміка реалізації ковбасних виробів у 2017-2020 рр.
3. Зовнішня торгівля
4. Перелік основних асортиментних груп на ринку
5. Висновки. Прогнозні показники.

Перелік графіків і діаграм:

1. Діаграма динаміка реалізації на забій сільськогосподарських тварин, у натуральному вираженні, тис. т
2. Діаграма обсяги виробництва та реалізації ковбасних виробів у 2017-2020 рр., у натуральному вираженні, тис. т
3. Діаграма обсяги експорту ковбасних виробів у 2017-2020 рр., у натуральному вираженні, т.
4. Діаграма обсяги експорту ковбасних виробів у 2017-2020 рр., у грошовому вираженні, млн. дол.
5. Діаграма обсяги імпорту ковбасних виробів у 2017-2020 рр., у натуральному вираженні, т.
6. Діаграма обсяги імпорту ковбасних виробів у 2017-2020 рр., у грошовому вираженні, млн. дол.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами