Аналіз впізнаваності бренду м'ясної продукції в Україні. 2025 рік

Аналіз впізнаваності бренду м'ясної продукції в Україні. 2025 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 16, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 4
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
35700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанією Pro-Consulting було проведено маркетингове дослідження ринку ковбасних виробів і м’ясних делікатесів у м.Житомир з метою визначення рівня впізнаваності бренду N, аналізу його споживання та наявності конкурентів у цій продуктовій категорії. Дослідження проводилось комбінованим методом опитування (50 на 50 – телефонні CATI та особисті інтерв’ю) загальною вибіркою 400. Були з’ясовані частота, ситуації, особливості споживання за видами ковбасних виробів (варені, копчені ковбаси, копченості), а також канали купівлі, мотиватори та критерії вибору ковбасної продукції. Крім того, були з’ясовані інші конкурентні марки, а також причини, через які продукцію N не споживають. Також проведений аналіз соціально-демографічних характеристик споживачів ковбасних виробів за статтю, віком, доходом, наявністю дітей у сім’ї. Підтверджена гіпотеза про вплив на частоту і обсяги споживання наявності дітей у родині.

Як з’ясувалось, раз або декілька разів на тиждень – у 28% випадків – купують варені ковбаси і сосиски сімейні жінки віком від 29 до 49 років з середнім та вище середнього рівнем доходів, які мають дітей. Чоловіки складають 39-42% покупців, причому бездітні чоловіки віком 49-59 років є досить активними споживачами. Рівень доходів таких респондентів – середній та вище середнього. Вони віддають перевагу вареним ковбасам, сарделькам та сосискам. Серед цієї групи споживачів купують продукцію один раз на тиждень 12%.

Найбільш поширена загальна частота покупки ковбасних виробів – це кілька разів на місяць – від 28% до 35,3%. Рідше, ніж раз на місяць купують преміальні продукти (балики, карбонади, буженину тощо) 29,3% опитаних. У 83,3% випадків ковбасні вироби і м’ясні делікатеси супроводжують святкові столи та фуршети, входять у щоденний раціон у 65,5%.
Основним каналом дистрибуції ковбасних виробів і м’ясних делікатесів у Житомирі є спеціалізовані магазини і супермаркети – 39,5% і 35,0%. Лише 3% замовляють крафтову продукцію у приватних виробників.
61,8% респондентів при обранні торговельної точки для придбання ковбас і м’ясних делікатесів керуються, у першу чергу, таким критерієм як висока якість продукції, 58,0% орієнтуються на асортимент, шукають цінові акції і знижки – 39%. Серед активних покупців ковбасної продукції важливим фактором є зручне розташування точок роздрібної торгівлі – 16,8 %.
При підказці знання бренду N становить 71,3%. За рівнем споживання бренд N має результат 44%, найближчий конкурент – 40%. Середньозважена оцінка якості бренду N – 8 балів з 10.
Бренд N має відоме ім’я і високий рівень впізнаваності, за рівнем споживання це перша або друга марка з портфоліо брендів ковбасних виробів, що присутні на ринку Житомира.

Детальний зміст:

1. Цілі, завдання та методологія дослідження
2. Особливості споживання (частота, привід) за видами ковбасних виробів (варені, копчені ковбаси, копченості)
3. Критерії вибору каналів купівлі (спеціалізований ритейл, супермаркети, ринок, магазини біля дому тощо)
4. Критерії вибору ковбасних виробів (термін придатності, зовнішній вигляд, готова нарізка тощо)
5. Три бренди, які найчастіше вживають
6. Знання продукції N
7. Споживання, оцінка продукції N
8. Аналіз конкурентів N
9. Портрет споживача
Додаток 1 - Анкета опитування

Перелік таблиць:

1. Методологія і вибірка дослідження ринку ковбасних виробів у м. Житомир, лютий 2025 р.
2. Канали купівлі ковбасних виробів і м’ясних делікатесів у Житомирі, лютий 2025 р., N=400, кількість, %
3. Рівень спонтанної упізнаваності ритейлерів у Житомирі, лютий 2025 р., N=400, кількість, %
4. Причини, через які не споживають продукцію N, м. Житомир, лютий 2025 р., N=400, кількість, %

Перелік графіків і діаграм:

1. Купівля ковбасних виробів і м’ясних делікатесів у Житомирі з частотою кілька разів в місяць, лютий 2025 р., N=400, кількість
2. Частота купівлі ковбасних виробів і м’ясних делікатесів, м. Житомир, лютий 2025 р., N=400, кількість
3. Ситуації споживання ковбасних виробів і м’ясних делікатесів, м. Житомир, лютий 2025 р., N=400, кількість
4. Частота купівлі ковбасних виробів і м’ясних делікатесів через канали дистрибуції у Житомирі, N=400, лютий 2025 р., кількість
5. Перелік мотиваторів купівлі ковбасної продукції і м’ясних делікатесів у обраній торговій точці, м. Житомир, лютий 2025 р., N=400, кількість
6. Перелік критеріїв вибору ковбасних виробів та м’ясних делікатесів, м. Житомир, лютий 2025 р., N=400, кількість
7. Оцінка вибору споживачами ТМ ковбасних виробів та м’ясних делікатесів за у лист ТОП-3 зі споживання, м. Житомир, лютий 2025 р., N=400, %
8. Рівень впізнаваності бренду N при підказці, м. Житомир, лютий 2025 р., N=400, %
9. Споживання продукції бренду N, м. Житомир, лютий 2025 р., N=400, %
10. Оцінка якості продукції N за шкалою від 1 до 10, м. Житомир, лютий 2025 р., N=400, кількість

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами