Дослідження перспективних локацій для розміщення магазинів крафтового пива та аналіз конкурентів. 2024 рік

Дослідження перспективних локацій для розміщення магазинів крафтового пива та аналіз конкурентів. 2024 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Жовтень 2024 року
Кількість сторінок: 73, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 6
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
32100 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанією Pro-Consulting упродовж жовтня 2024 року було проведено кабінетне дослідження за даними  сайтів dom.ria.com, olx.ua, rieltor.ua на ринку Києва і деяких районів області з вивчення пропозицій комерційної нерухомості до 50 кв.м. з метою пошуку перспективних приміщень під мережу магазинів крафтового пива одного з місцевих виробників  –  з акцентом на локаціях, де проживають/працюють споживачі з рівнем доходу середній та вище середнього та аналізом конкурентів.

Внаслідок тривалої рецесії на ринку комерційної нерухомості столичного регіону, викликаної негативними факторами сповільнення ділової активності в Україні у зв’язку з тривалою збройною агресією рф, кількість пропозицій за відібраними критеріями виявилась очікувано обмеженою. При аналізі конкурентів враховувались усі продуктові категорії (заводське – регіональне/місцеве, імпортне, розливне пиво) та їх цінові пропозиції і відгуки про них у Google, але пріоритет надавався мережам крафтових виробників. Всього методом desk-research було виявлено 47 українських виробників пива з 252 із Каталогу українських пивоварень – 18,7%[1].

Точкою відліку для дослідження було знаходження  відповідної і доступної площі з урахуванням побажань замовника щодо району розташування – поблизу великих трас і виїздів з Києва у південному і західному напрямках та прилеглих густонаселених районів – Обухівського шосе, Столичного шосе, Кільцевої дороги, Берестейського шосе, але не далі Обухова, Українки, Ходосівки, Вишневого, Софійської, Микільської, Петропавлівської Борщагівки та Академічного містечка. Усього було розглянуто 8 можливих локацій – 6 у Києві та 2 в області.

Навколо потенційного магазина крафтового пива через Google-maps у радіусі 15-хвилинної пішої досяжності проводився аналіз усіх конкурентних роздрібних мереж реалізації пива з акцентом на крафтових виробниках, а також закладів HoReCa, де продається розливне пиво з їх відвідуваністю і відгуками у соціальних та професійних мережах (Google, Facebook, Instagram, Untapped). Відбір локацій під пивний магазин преміальних сортів «живого» пива відбувався з врахуванням критеріїв купівельної та споживацької поведінкової «механіки» та оцінки:

  • автомобільного і пішохідного трафіку, їх інтенсивності упродовж доби,
  • скупчення споживачів,
  • потенціалу росту з урахуванням конкуренції,
  • наявності парковки,
  • можливості під'їзду вантажного транспорту,
  • наявності інфраструктури, яка сприяє, або гальмує споживання, - наприклад, дитячих учбових закладів, медичних закладів, стадіонів 200 метрах від локації.

Були розглянуті: 1) комерційні приміщення площею 42/45 кв.м. у житловому комплексі на початку Столичного шосе; 2) точка площею 35 кв.м. у ТЦ між станціями метро «Житомирська» і «Святошин»; 3) 35 кв.м. в районі відомого житлового комплексу з однойменним ТРЦ неподалік від метро «Теремки» та мікрорайону Теремки-3; 4) 49,6 кв.м. приміщення на першому поверсі багатоквартирного житлового будинку на проспекті Любомира Гузара неподалік від мікрорайону Відрадний, Караваєвих дач та Національного авіаційного університету; 5) 44 кв.м. у ЖК в мікрорайоні Теремки-1 поблизу Окружної дороги та неподалік від Музею Національної архітектури в Пирогові і клінічної лікарні «Феофанія»; 6) 45 кв.м. у ЖК в Святошинському районі біля Берестейського проспекту; 7) торговельний павільйон 27 кв.м. навпроти супермаркету поблизу декількох ЖК у Вишневому;  8) торговельний павільйон 30 кв. м. на зупинці «Піщана» у м.Обухів на вулиці Київській.

При огляді враховувались людино-години у пішохідному потоці та наявність поблизу точок дистрибуції FCMG-товарів – мереж великих ритейлерів (супермаркетів, магазинів, дискаунтерів), а також торгово-розважальних центрів, вищих навчальних закладів й об’єктів масової фізичної культури та спорту. Крім того, фактор доходів цільової аудиторії визначався за близьким розташуванням до локації житлових комплексів преміум класу та найближчих траєкторій переміщення заможної публіки.

Серед виробників преміального крафтового пива було виокремлено 7-10 операторів, з яких здійснює дистрибуцію через найбільшу франчайзингову мережу (320 точок, 25 міст України) крафтова броварня із Дніпропетровської області. Слідом за нею за присутністю на столичному ринку виокремлюється два крафтових виробника з Харківщини. Один з них станом на 2024 рік володіє фірмовою мережею з 7 магазинів, з яких чотири розташовані на Правому березі Києва, конкуруючи таким чином із замовником. Цей виробник швидко завойовує прихильність споживачів якісним продуктом у сегменті premium. Інша крафтова броварня з Харкова реалізує свою продукцію через дві мережі магазинів крафтового пива. Крім того, у районах перспективних локацій представлена популярна мережа роздрібних магазинів, де продається до 40 сортів крафтового, регіонального та класичного пива. Решта серед можливих конкурентів – це поодинокі ресторани з власними пивоварнями «живого» бельгійського пива (один в м.Обухів Київської області і ще один у Києві поблизу академії СБУ та Національного експоцентру України).

Серед інших конкурентів потрібно виокремити:

  • великі та середні франчайзингові мережі магазинів пива (наприклад, мережа, що має 40 магазинів у столиці, або мережа з 10 магазинів у Київській, Сумській і Вінницькій областях; інша локалізується на Софійській Борщагівці, де має одразу 9 магазинів),
  • фірмові магазини (від найбільшого національного виробника до окремих регіональних лідерів),
  • фірмові ритейл-мережі онлайн та офлайн-магазинів,
  • дрібні роздрібні магазини «розливного» формату,
  • різноформатні заклади HoReCa, де продається розливне пиво.

Усього сукупно на 8 локаціях за допомогою Google-maps було зафіксовано як мінімум 67 точок (з них 5-7 франчайзингових мереж), де можна придбати пиво, з них крафтове пиво – до 15.

Найменш насиченою конкурентами виявилась перша локація, розташована на початку Столичного шосе, але сам район має перспективу повільного заселення і поступається іншим у плані розвитку соціальної і торговельної інфраструктури. Також ця локація виходить фасадом на шосе і має парковку, що дозволяє вирішити питання з логістикою.

Загалом ринок роздрібної торгівлі крафтовим пивом належить до найбільш динамічних і висококонкурентних. При оцінці місця під локацію магазина крафтового пива варто враховувати такі параметри як щільність населення (density of population) і зв'язність (connectedness), які статистично, як правило, не корелюють одне з одним, а якщо і корелюють, то через інші змінні, такі як родинні, професійні та інші «клубні» комунікації між людьми. При виборі локації під магазин має значення щільність людино-потоку (антропопотік) потенційних споживачів дорогого пива.

Також важлива не стільки кількість людей, як час їх спільного перебування. Дані за категоріями dwell-time (часу перебування) – найважливіший матеріал для оцінок впливу на міську економіку змін у характері використання людьми простору. Людино-години в пішохідному потоці, в магазині, ресторані, на роботі чи вдома маркетологи безпосередньо транслюють в оцінки грошового потоку, що генерується різними морфотипами забудови. Для бізнесу – це параметр потенціалу локального ринку; для підприємств житлово-комунального господарства і транспорту – індикатор навантаження на інфраструктуру і її пропускну здатність; для муніципалітетів – інструмент оцінки податкової бази.

Детальний зміст:

1. Вступна частина: опис методології та цілей дослідження
2. Основні тренди та тенденції ринку крафтового пива
3. Аналіз поточної пропозиції комерційної нерухомості під магазини крафтового пива до 50 кв.м. (шляхом аналізу оголошень на сайтах)
3.1. Короткий огляд та підбір міст/містечок з окресленого радіусу для подальшого аналізу пропозиції комерційної нерухомості
3.2. Підбір та оцінка поточної пропозиції в обраних містах (до 3 пропозицій в невеликих містах; до 10 у м. Київ)
4. Аналіз потенційних споживачів на обраних локаціях (оцінка портрету споживача) та відбір локацій з потенціальною аудиторією, сегмент «середній +»
5. Аналіз конкурентів. Присутність на потенційних локаціях магазинів крафтового пива
5.1. Ідентифікація основних конкурентів на обраних локаціях
6. Висновки та рекомендації щодо трьох найбільш перспективних локацій
7. Додатки

Перелік таблиць:

1. Пропозиції комерційної нерухомості, що потенційно можуть бути використані для відкриття магазину крафтового пива у м.Київ, жовтень 2024
2. Пропозиції комерційної нерухомості, що потенційно можуть бути використані для відкриття магазину крафтового пива в Київської області, жовтень 2024
3. Критерії оцінки рівня доходу респондентів (пропозиція вибору)
4. Основні виробники крафтового пива у Києві і області
5. Виробники на ринку крафтового пива Київщини з інших регіонів України
6. Магазини розливного крафтового пива у Святошинському, Солом’янському, Голосіївському районах, Петропавлівській/Cофіївській Борщагівці, Теремках, Новосілках, Обухові, жовтень 2024 р.

Перелік графіків і діаграм:

1. Сегментація ринку пива в Україні станом на 2023 р., у натуральному вираженні, млн л., %
2. Динаміка виробництва крафтового пива в Україні у 2021-2023 рр. в натуральному виражені , млн. л
3. Канали збуту крафтового пива в Україні, 2023 рік
4. Регулярність споживання пива серед опитаних, дані на 2023 рік
5. Структура споживання пива за видами та за віковими групами, %, дані на 2023 рік
6. Структура споживання крафтового пива в залежності від типу населеного пункту
7. Структура споживання за рівнем доходу споживачів, %, дані на 2023 рік
8. Порівняння часток споживачів, за обраним місцем споживання пива в різних сегментах,%, дані на 2023 рік
9. Частота споживання крафтового пива, групи за статтю, %, дані на 2023 рік
10. Частота споживання крафтового пива, групи за віком, %, дані на 2023 рік
11. Частота споживання крафтового пива, групи за місцем проживання, %, дані на 2023 рік
12. Пріоритетний розмір тари при купівлі пива, кількість респондентів
13. Торгові марки крафтового пива зі списку уподобань респондентів, кількість, дані на 2023 рік
14. Інші торгові марки пива у переліку вподобань респондентів, кількість, дані на 2023 рік
15. Розподіл вподобань споживачів крафтового пива в розрізі сортів, кількість, дані на 2023 рік
16. Розподіл вподобань споживачів крафтового пива в розрізі сортів, у % від респондентів в межах групи за статтю, дані на 2023 рік

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами