Дата підготовки: | Листопад 2018 року |
Кількість сторінок: | 16, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 11 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting в 2018 році провела дослідження каналів збуту пластикових виробів в Угорщині, Болгарії та Румунії.
В даному дослідженні розглядаються такі товарні групи пластикових виробів:
• Кухонні вироби та посуд із пластмас (виключаючи одноразовий посуд);
• Предмети домашнього вжитку (відра, корзини, контейнери та подібні вироби для зберігання, совки тощо) з пластмас;
• Предмети для дітей (горщики, санки, ванночки);
• Квіткові вазони;
• Годівниці і поїлки для домашніх тварин з пластмас;
• Меблі з пластика (без металевих або дерев'яних каркасів, без оббивки).
Аналіз каналів збуту пластикових виробів в Угорщині, Болгарії та Румунії включає розгляд основних виробників і імпортерів в досліджуваних країнах, їх товарні категорії, основні канали збуту і їх розміри (B2C), роздрібні ціни станом на листопад 2018 року на досліджувані товари в різних каналах збуту в Угорщині, Болгарії та Румунії, канали і способи просування (лояльності) основних виробників в досліджуваних країнах, рекомендації по найбільш привабливою країні для експорту виробів із пластику на основі багатофакторної моделі.
З попитом на вироби з пластмас приблизно в 49 млн. тон за рік європейський ринок відноситься до найбільших ринків у світі. Ринок характеризується високими вимогами до якості і продуктивності, що виявилося привабливим для міжнародних інвесторів.
У досліджуваних країнах зосереджено невелика кількість великих виробників виробів із пластику. Основними каналами збуту досліджуваної продукції є: супермаркети, гіпермаркети і DIY мережі. Серед 13 основних виробників в 3 досліджуваних країнах і 3 великих імпортерів, використовують канали просування і пропозиції лояльності тільки 5 виробників і 1 імпортер (згідно з даними офіційних сайтів компаній).
1. Аналіз тенденцій розвитку ринку (історія розвитку, специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок)
2. Основні оператори ринку
2.1. Основні оператори ринку і їх опис (виробники та імпортери)
2.2. Сегментація і структурування основних операторів ринку (за сегментами, групами, спеціалізацією та регіонально)
3. Канали збуту продукції на ринку
3.1. Аналіз структури збуту (на підставі присутності продукції найбільших постачальників в різних каналах (супермаркети, DIY, інший роздріб, інтернет)
3.2. Аналіз каналів просування (наявність реклами окремих постачальників в каналах)
4. Ціна та ціноутворення на ринку. Середні поточні ціни на продукцію різних виробників (в розрізі асортиментних груп і каналів)
5. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2018-2020 рр.
5.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
5.2. Рекомендації з розвитку на ринку (виходячи з цін і асортименту)
1. Основні виробники та імпортери виробів із пластику в досліджуваних країнах
2. Сегментація основних операторів ринку у досліджуваних країнах в розрізі груп товарів
3. Перелік та розміри мереж основних каналів збуту досліджуваної продукції в Угорщині
4. Перелік і розміри мереж основних каналів збуту досліджуваної продукції в Румунії
5. Перелік і розміри мереж основних каналів збуту досліджуваної продукції в Болгарії
6. Загальні розміри основних мереж по типу магазину, показники населення і ВВП на душу населення в досліджуваних країнах
7. Канали і способи просування (лояльності) основних виробників виробів із пластику у досліджуваних країнах
8. Поточні ціни на продукцію в розрізі асортиментних груп і каналів збуту в Угорщині
9. Поточні ціни на продукцію в розрізі асортиментних груп і каналів збуту в Румунії
10. Поточні ціни на продукцію в розрізі асортиментних груп і каналів збуту в Болгарії
11. Оцінка найбільш прийнятною для експорту країни досліджуваних сегментів товару