Дата підготовки: | Листопад 2024 року |
Кількість сторінок: | 12 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 4 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting було проведене дослідження імпорту запчастин до газового обладнання в Україну. В ході роботи було проаналізовано продукцію за кодами, її загальний обсяг в штуках (комплектах) та в мільйонах гривень, імпорт за видами, географією поставок та імпортерами. Під роботою були підведені загальні висновки.
Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
Кількість сторінок: | 24, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 8 |
Таблиць: | 22 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку обладнання для косметології. В ході роботи було проаналізовано: тенденції на ринку, споживання, імпорт, експорт. Під роботою були підведені висновки та розроблені прогнози розвитку, SWOT, PESTLE аналізи.Фактори, що впливали на ринок протягом досліджуваного періоду:Ріст ринку косметологічних послуг. Після просідання бьюті галузі 2022 р., почалось поступове відновлення в 2023 р. Згідно зі звітом Національного інституту ...
Дата підготовки: | Вересень 2024 року |
Кількість сторінок: | 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 17 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку акумуляторів для електротранспорту, а саме електросамокатів, електровелосипедів, гіробордів, гіроскутерів та моноколіс в Україні за останні 3 роки. Показано основні показники галузі, включно з імпортом та експортом продукції.Акумулятори для електротранспорту – це джерела накопичення, зберігання та забезпечення живлення електродвигунів транспортних засобів, таких як електромобілі, електроскутери, електробуси тощо. Вони працюють на основі електрохімічних реакцій, за яких ...
Дата підготовки: | Липень 2024 року |
Кількість сторінок: | 54, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 32 |
Таблиць: | 40 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку промислового швейного обладнання в Україні. Показано основні показники ринку за 3 років. Проаналізовано ємність українського ринку промислового швейного обладнання. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Досліджено загальні показники ринку легкої промисловості. Наведено основні очікування на ринку швейного обладнання України в наступні роки. Зроблено SWOT та PEST LE аналізи. Оцінено існуючі ризики та бар’єри ...
Дата підготовки: | Червень 2024 року |
Кількість сторінок: | 29 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 25 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку промислового швейного обладнання в США. В ході роботи проаналізовано наступні категорії: Мито та інші податки на ринку, імпорт, експорт та найбільших гравців, споживачів та загальний стан легкої промисловості. Під роботою підведені висновки та розроблені прогнози розвитку, SWOT, PEST LE аналізи.Ринок промислового швейного обладнання США є неоднорідним, він сповнений значними об’ємами імпорту і при ...
Дата підготовки: | Червень 2024 року |
Кількість сторінок: | 40, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 23 |
Таблиць: | 22 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Дата підготовки: | Травень 2024 року |
Кількість сторінок: | 44, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 33 |
Таблиць: | 22 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку плівки в Україні. Проаналізовано ємність українського ринку поліетиленової пакувальної плівки та брендованих пакетів. Показано основні показники ринку за 5 років. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Проаналізовано виробництво поліетиленової пакувальної плівки та брендованих пакетів, в тому числі зі структурою виробників. Наведено основний асортимент продукції, що присутній на українському ринку. Розглянуто імпорт полімерів. Наведено ...
Дата підготовки: | Квітень 2024 року |
Кількість сторінок: | 1, Exel |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting в якості попереднього скрінінгу проведений аналіз основних показників ринків швейного обладнання в країнах Європи та Латинської Америки з метою визначення перспективних країн для виходу на ринок української компанії.Для 13 країн були оцінені індекси CAGR ВВП країн (за даними 2019-2022 рр.), населення, виторгу та експорту легкої промисловості по країнам, оцінену країнові ризики та сформовані рекомендації щодо проведення наступного етапу ...
Дата підготовки: | Квітень 2024 року |
Кількість сторінок: | 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 20 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку промислового швейного обладнання в Польщі. Показано основні показники ринку за 5 років. Проаналізовано ємність польського ринку промислового швейного обладнання, враховуючи імпорт та експорт продукції. Також, наведено перелік й опис основних операторів ринку, досліджено особливості зовнішньої торгівлі промисловим швейним обладнанням в країні та споживання на ринку. Згідно з отриманою інформацією про стан ринку було розроблено ...
Дата підготовки: | Квітень 2024 року |
Кількість сторінок: | 25, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 21 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку промислового швейного обладнання в Канаді. В ході роботи було проаналізовано тенденції, державне регулювання та закони держави, тінь, яка включає продаж б/в продукції. Перелічені найбільші оператори на ринку швейного обладнання та на ринку споживання. Оцінені дані імпорту та експорту та наведені потенційні споживачі. Під роботою підведені висновки та побудовані SWOT та PEST LE аналізи.Ринок ...
Дата підготовки: | Квітень 2024 року |
Кількість сторінок: | 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 18 |
Мова звіту: | украинский, русский, английский |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку промислового швейного обладнання в Індонезії. Показано основні показники ринку за 5 років. Проаналізовано ємність індонезійського ринку промислового швейного обладнання, враховуючи імпорт та експорт продукції. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Досліджено зовнішню торгівлю промисловим швейним обладнанням в Індонезії. Проведено аналіз споживання на ринку, включно з аналізом стану легкої промисловості в Індонезії. Зроблено SWOT ...
Дата підготовки: | Квітень 2024 року |
Кількість сторінок: | 28, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 18 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку промислового швейного обладнання в Бразилії. Показано основні показники ринку за 5 років. Проаналізовано ємність бразильського ринку промислового швейного обладнання, враховуючи імпорт та експорт продукції. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Досліджено зовнішню торгівлю промисловим швейним обладнанням в Бразилії. Проведено аналіз споживання на ринку, включно з аналізом стану легкої промисловості в Бразилії. Зроблено SWOT ...
Дата підготовки: | Березень 2024 року |
Кількість сторінок: | 39, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 10 |
Таблиць: | 26 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку перспективних видів плівки в Україні. Проаналізовано загальну ємність палетної стретч-худ плівки, плівки поліетиленової для флексодруку, поліпропіленової плівки для флексодруку та вакуумної плівки, враховуючи імпорт та експорт продукції. Показано основні показники ринку за 5 років. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Наведено основний асортимент продукції, що присутній на українському ринку. Зроблено SWOT та PEST ...
Дата підготовки: | Березень 2024 року |
Кількість сторінок: | 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting, було проведено аналіз ринку кліматичного обладнання в Україні 2019-9 міс. 2023 рр., з урахуванням факторів, що впливають на його розвиток. Під час дослідження було виявлено, що ринок практично рівномірно забезпечується як за рахунок імпорту, так і за рахунок внутрішнього виробництва, при цьому існує значна залежність від постачань з Китаю. Економічні кризи та політичні події, як-от війна на ...
Дата підготовки: | Березень 2024 року |
Кількість сторінок: | 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 10 |
Таблиць: | 7 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку дерев’яних та пластикових піддонів в Україні та країнах ЄС.Дослідження ринку дерев’яних та пластикових піддонів в Україні проведене за кодами НПП 16.24.11-33.00 та УКТЗЕД 4415, 3920, 392390, дослідження ринку в країнах ЄС проведене за аналогічними кодами УКТЗЕД.Частки основних операторів ринку оцінювались для виробників з урахуванням експорту та імпортерів. ЗЕД за цільовою продукцією здійснювалася лише за ...
Дата підготовки: | Березень 2024 року |
Кількість сторінок: | 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 16 |
Таблиць: | 12 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку гумової крихти та синтетичного покриття в Україні та ЄС. Проаналізовано ємність ринку гумової крихти, враховуючи імпорт та експорт продукції. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Проаналізовано виробництво гумової крихти, в тому числі зі структурою виробників. Досліджено зовнішню торгівлю гумовою крихтою. Проведено сегментацію та структурування основних операторів ринку за сегментами продукції та регіонами. Оцінено ...
Дата підготовки: | Лютий 2024 року |
Кількість сторінок: | 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting проведено оцінку промисловості з лісозаготівлі та перспектив збільшення обсягів заготівлі для ринку ЄС.Лісове господарство в Україні є стратегічно важливим господарським комплексом, ключовим для національної економіки. Це охоплює всі аспекти, пов'язані із відтворенням та використанням стратегічного ресурсу - лісу, при цьому займаючи відносно невелике місце у загальному промисловому виробництві України. Широкомасштабне військове вторгнення суттєво вплинуло на економіку лісогосподарської та ...
Дата підготовки: | Грудень 2023 року |
Кількість сторінок: | 37, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 11 |
Таблиць: | 37 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку кліматичної техніки в Україні. В ході дослідження було проаналізовано виробництво, імпорт та експорт на ринку, основних гравців, асортимент, клієнтські груп. Під роботою підведені висновки та гіпотези ринку. Складено аналіз можливостей та загроз, PEST LE аналіз та аналіз ризиків. Дослідивши ринок можна зробити такі висновки:• Ринок кліматичного обладнання практично порівну забезпечується за рахунок імпорту та ...
Дата підготовки: | Грудень 2023 року |
Кількість сторінок: | 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 10 |
Таблиць: | 16 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку лісозаготівлі в Україні в 2019 – 2023 рр. В ході аналізу було досліджено ключові показники даного ринку, проаналізовано динаміку споживання та переробки, опрацьовано основних операторів ринку, досліджено принципи торгівлі на ринку, а також розроблено висновки для ринку лісозаготівлі в Україні.Лісове господарство в Україні є стратегічно важливим господарським комплексом, який забезпечує раціональне використання лісових ...
Дата підготовки: | Вересень 2023 року |
Кількість сторінок: | 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено дослідження ринку УФ-лаків в Україні, де були вивчені тенденції, сегментація та ціноутворення ринку.На ринку УФ-лаків спостерігається різноманітність використання в галузях: деревообробки та поліграфії. Підприємства, які спеціалізуються на обробці дерева, використовують лак для виробництва значних обсягів продукції. Тому для них ключовою є надійна якість сировини та неперервне постачання її за сталими цінами.У поліграфічних компаніях, навпаки, часто відбуваються ...
Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.
Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.
Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.
Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.
Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.
Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.
Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.
Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.
Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.
Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.
Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.
Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.
Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.
Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.
З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.
На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.
У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.
Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.
Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.
Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.
Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.
Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.