Дата підготовки: | Вересень 2021 року |
Кількість сторінок: | 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку сушених овочів в Україні в 2018 - пер. пол. 2021 рр.
На сьогоднішній день ринок сушених овочів залишається імпортоорієнтованим, проте українське виробництво також укріплює свої позиції і демонструє динаміку росту в аналізований період. Однією з головних проблем для гравців, що бажають увійти на ринок залишається висока собівартість виробництва. Незважаючи на це, ряд компаній все ж оголосили про свої наміри розпочати виробництво в даному сегменті.
Крім високої собівартості, виробники можуть зіткнутися з проблемою постачання свіжих овочів на сушку. Багато фермерів на даний момент вирощують продукцію різних сортів, які відрізняються за своїми характеристиками.
Брак власного виробництва покривається за рахунок імпорту продукції. В імпорті переважає продукція з Китаю, Індії, Ірану, Туреччини та Узбекистану. Сушені овочі в більшій мірі виробляються в Індії і Китаї. Кліматичні умови і застосування стимулюючих препаратів для прискорення росту дозволяють отримати урожай, який після сушки продається на світових ринках за нижчими цінами, ніж у представників інших країн.
Не дивлячись на існуючі проблеми, Україна володіє розвиненою сировинною базою для виробництва сушених овочів. Неповна забезпеченість овочесховища і обмежений термін зберігання свіжої продукції змушує фермерів звертати увагу на інші види переробки.
В Україні також зосереджена велика кількість споживачів сушеної продукції. Це і фармацевтичні компанії, виробники готової їжі, снеків здорового харчування, а також соусів і кетчупів. Про наміри покупки у місцевих виробників сушених овочів в 2017 році заявила компанія Nestle. Однак для співпраці майбутнього виробника з такою великою компанією, необхідно відповідати певним вимогам.
У подальших періодах очікується розвиток даного напрямку в Україні. Основними рушійними силами виступатимуть існуючий попит на сушену продукцію всередині країни і за кордоном. Одним з таких є відмова європейських країн від китайської продукції на користь більш натуральної. Оскільки для України при експорті в ЄС відсутні митні збори, даний напрямок буде і далі викликати інтерес у українських аграріїв.
1. Загальна характеристика ринку
2. Виробництво та реалізація сушених овочів в 2018 – 1 пол. 2021 рр.
3. Структурування та сегментація споживання (сегмент B2C та B2B)
4. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
1. Кількість компаній у розрізі товарних позицій досліджуваного ринку України
1. Структура ринку сушених овочів, в натуральному вираженні, %
2. Динаміка посівних площ під овочеві культури у 2018- 1 пол. 2021 рр.
3. Обсяг виробництва сушеної цибулі в 2018 – 1 пол. 2021 рр. в Україні в натуральному вираженні, тонн
4. Обсяг реалізації сушених овочів в 2018 – 1 пол. 2021 рр. в Україні в натуральному вираженні, тонн
5. Обсяги споживання сушеної продукції на ринку в 2018 - 1 пол. 2021 рр. (сумарним підсумком) в Україні в натуральному вираженні, тонн