Дата підготовки: | Вересень 2014 року |
Графіків і діаграм: | 35 |
Таблиць: | 43 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Ринок борошняних кондитерських виробів в значній мірі розвинений. На ринку України працюють великі виробники, які своєю пропозицією задовольняють практично повністю споживчий попит. Ключовими факторами вибору кондитерської продукції з боку споживачів виступають смакові якості, вартість і склад продукції. Все більшу увагу споживачі приділяють саме складовим продукції, що зобов'язує виробників проводити постійний контроль цього параметра. Для ринку борошняних кондитерських виробів характерні наступні особливості: регіональна концентрація гравців, що обумовлено економічною доцільністю; високий рівень зношеності основних фондів; пряма залежність рівня доходів і попиту на борошняні кондитерські вироби.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2010 – 1 кв. 2014 рр.
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2010 – 1 кв. 2014 рр.
1.3. Сегментація та структурування ринку
2. Державне регулювання
3. Динаміка виробництва та реалізації продукції в 2010 – 1 кв. 2014 рр.
3.1. Динаміка виробництва продукції в натуральному вираженні в 2010 – 1 кв. 2014 рр.
3.2. Динаміка реалізації продукції в грошовому вираженні в 2010 – 1 кв. 2014 рр.
4. Основні оператори ринку
4.1. Основні оператори ринку та їх опис
4.2. Сегментація та структурування основних операторів ринку (за сегментами, групами, спеціалізацією та в регіональному розрізі)
4.3. Частки ринку основних операторів
4.4. Ступінь конкуренції та ризики
5. Зовнішня торгівля на ринку
5.1. Експорт продукції в 2010 – 1 кв. 2014 рр. (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами, основні експортери)
5.2. Імпорт продукції в 2010 – 1 кв. 2014 рр. (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами, основні імпортери)
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1. Динаміка цін на продукцію в 2010 – 1 кв. 2014 рр.
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
6.3. Собівартість виробництва, рентабельність
7. Споживання продукції на ринку
7.1. Переваги споживачів щодо продукції, портрет споживача
7.2. Сегментація та структурування споживання
7.3. Потреба у продукції, ступінь задоволеності споживачів
8. Канали збуту продукції на ринку
9. Асортимент продукції, представленої на ринку
10. Висновки та рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2014–2017 рр.
11. Інвестиційна привабливість галузі
11.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
11.2. Ризики і бар’єри виходу на ринок
1. Динаміка обсягу ринку пряників і аналогічної продукції в Україні за 2010 – 6 міс. 2014 рр., натуральне вираження, тис. тонн
2. Динаміка обсягу ринку здобних сухарів в Україні за 2010 – 6 міс. 2014 рр., натуральне вираження, тис. тонн
3. Динаміка обсягу ринку сушки в Україні за 2010 – 6 міс. 2014 рр., натуральне вираження, тис. тонн
4. Динаміка обсягу ринку соломки в Україні за 2010 – 6 міс. 2014 рр., натуральне вираження, тис. тонн
5. Динаміка виробництва сухарної продукції в Україні в розрізі окремих товарних категорій за 2010 – 6 міс. 2014 рр., натуральне вираження, тис. тонн
6. Динаміка виробництва сухарної продукції в Україні в розрізі окремих товарних категорій за 2010 – 6 міс. 2014 рр., грошове вираження, млн грн
7. Структурування операторів українського ринку борошняних кондитерських виробів за спеціалізацією
8. Частки найбільших виробників пряників і аналогічної продукції в загальному обсязі виробництва в Україні за підсумками 2013 р., натуральне вираження, %
9. Частки найбільших виробників сухарної продукції в загальному обсязі виробництва в Україні за підсумками 2013 р., натуральне вираження, %
10. Обсяг виробництва і частки ринку основних конкурентів на ринку пряників та аналогічної продукції, а також здобних сухарів, 2013 р.
11. Показники оцінки конкурентного середовища для побудови конкурентної карти ринку пряників і аналогічної продукції
12. Показники оцінки конкурентного середовища для побудови конкурентної карти ринку здобних сухарів
13. Конкурентна карта ринку пряників і аналогічної продукції України в 2013 р.
14. Конкурентна карта ринку здобних сухарів України в 2013 р.
15. Динаміка обсягу експорту пряників і аналогічної продукції з України за 2010 – 6 міс. 2014 рр., натуральне (тис. тонн) і грошове (млн грн) вираження
16. Перелік найбільших українських компаній – експортерів пряників і аналогічної продукції із України за підсумками 2013 р., натуральне (тонн) і грошове (тис. грн) вираження
17. Динаміка обсягу експорту сухарів і аналогічної продукції із України за 2010 – 6 міс. 2014 рр., натуральне вираження, тис. тонн
18. Динаміка обсягу експорту сухарів і аналогічної продукції із України за 2010 – 6 міс. 2014 рр., грошове вираження, млн грн
19. Перелік топ-5 найбільших українських компаній – експортерів здобних сухарів, сушки і соломки з України за підсумками 2013 р., натуральне (тонн) і грошове (тис. грн) вираження
20. Динаміка обсягу імпорту пряників і аналогічної продукції до України за 2010 – 6 міс. 2014 рр., натуральне (тис. тонн) і грошове (млн грн) вираження
21. Перелік найбільших українських компаній – імпортерів пряників і аналогічної продукції до України за підсумками 2013 р., натуральне (тонн) і грошове (тис. грн) вираження
22. Динаміка обсягу імпорту сухарів і аналогічної продукції до України за 2010 – 6 міс. 2014 рр., натуральне вираження, тис. тонн
23. Динаміка обсягу імпорту сухарів і аналогічної продукції до України за 2010 – 6 міс. 2014 рр., грошове вираження, млн грн
24. Перелік найбільших українських компаній – імпортерів здобних сухарів, сушки і соломки до України за підсумками 2013 р., натуральне (тонн) і грошове (тис. грн) вираження
25. Динаміка середніх цін виробництва пряників, здобних сухарів, сушки і соломки в Україні за 2010–2014 рр., грн / кг
26. Динаміка цін виробництва топ-20 найбільших операторів ринку пряників і аналогічної продукції в Україні за 2013 – 6 міс. 2014 рр., грн / кг
27. Динаміка оціночних цін виробництва найбільших операторів ринку сухарних виробів в Україні за 2013 – 6 міс. 2014 рр., грн / кг
28. Динаміка цін на основні сировинні складові для виробництва пряникової і сухарної продукції в Україні в 2012 – 6 міс. 2014 рр., грн / кг
29. Динаміка тарифів на електроенергію для промислових споживачів та природний газ в Україні в 2012 – 6 міс. 2014 рр.
30. Динаміка середньомісячної заробітної плати працівників галузі виробництва продуктів харчування в Україні в 2012 – 6 міс. 2014 рр., грн
31. Собівартість виробництва борошняних кондитерських виробів (пряники, здобні сухарі, сушка, соломка) в Україні за підсумками 2013 р., млн грн
32. Рівень рентабельності виробництва борошняних кондитерських виробів (пряники, здобні сухарі, сушка, соломка) виробництва хліба та ХБВ України, 2013 р., %
33. Витрати на збут продукції ключових операторів ринку борошняних кондитерських виробів (пряники, здобні сухарі, сушка, соломка) в Україні за підсумками 2013 р., млн грн
34. Асортимент пряникової продукції, представлений на ринку України, відповідно до Держстандарту 7128-91. «Вироби хлібобулочні бубличні»
35. Асортимент здобних сухарів, представлений на ринку України, згідно з ГОСТ 8494-96. «Сухарі здобні пшеничні»
36. Загальний SWOT-аналіз на ринку пряників і аналогічної продукції України
37. Загальний SWOT-аналіз на ринку сухарної продукції України
38. Позиція України в рейтингу «Ease of Doing Business» з деталізацією індикаторів (Рейтинг 2014)
39. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на досліджуваному ринку
40. Оцінка конкурентного середовища на ринку пряників і аналогічної продукції України
41. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку пряників і аналогічної продукції України
42. Оцінка конкурентного середовища на ринку здобних сухарних виробів України
43. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку здобних сухарних виробів України
1. Структура грошових витрат домогосподарств на продукти харчування в Україні за підсумками 2013 р., %
2. Динаміка обсягу ринку пряників і аналогічної продукції в Україні за 2010 – 6 міс. 2014 рр., грошове вираження, млн грн
3. Динаміка обсягу ринку здобних сухарів в Україні за 2010 – 6 міс. 2014 рр., грошове вираження, млн грн
4. Динаміка обсягу ринку сушки в Україні за 2010 – 6 міс. 2014 рр., грошове вираження, млн грн
5. Динаміка обсягу ринку соломки в Україні за 2010 – 6 міс. 2014 рр., грошове вираження, млн грн
6. Структурування окремих сегментів кондитерської продукції у розрізі походження (вітчизняна / імпортна) за результатами 2013 р., натуральне вираження (тис. тонн), %
7. Сегментація товарної категорії пряників і аналогічної продукції в розрізі товарних груп за результатами 2013 р., натуральне вираження (тис. тонн), %
8. Регіональне структурування виробництва пряників і аналогічної продукції в Україні за результатами 2013 р., натуральне вираження (тис. тонн), %
9. Сегментація товарної категорії сухарів і аналогічної продукції в розрізі товарних груп за результатами 2013 р., натуральне вираження (тис. тонн), %
10. Регіональне структурування виробництва здобних сухарів в Україні за результатами 2013 р., натуральне вираження (тис. тонн), %
11. Регіональне структурування виробництва сушки в Україні за результатами 2013 р., натуральне вираження (тис. тонн), %
12. Регіональне структурування виробництва соломки в Україні за результатами 2013 р., натуральне вираження (тис. тонн), %
13. Динаміка виробництва пряників і аналогічної продукції в Україні за 2010 – 6 міс. 2014 рр., натуральне вираження, тис. тонн
14. Динаміка виробництва пряників і аналогічної продукції в Україні за 2010 – 6 міс. 2014 рр., грошове вираження, млн грн
15. Регіональна концентрація виробників пряників і аналогічної продукції в Україні за підсумками 2013 р., од.
16. Регіональна концентрація виробників здобних сухарів в Україні за підсумками 2013 р., од.
17. Регіональна концентрація виробників сушки в Україні за підсумками 2013 р., од.
18. Регіональна концентрація виробників соломки в Україні за підсумками 2013 р., од.
19. Географічна структура експорту пряників і аналогічної продукції із України за підсумками 2013 р., натуральне (тис. тонн) і грошове (млн грн) вираження, %
20. Географічна структура експорту сухарної продукції із України в розрізі країн за підсумками 2013 р., натуральне вираження (тис. тонн), %
21. Географічна структура імпорту пряників і аналогічної продукції до України за підсумками 2013 р., натуральне (тис. тонн) і грошове (млн грн) вираження, %
22. Географічна структура імпорту сухарної продукції до України в розрізі країн за підсумками 2013 р., натуральне вираження (тис. тонн), %
23. Структура операційних витрат виробників сухарних і пряникових виробів станом на 2013 рік, %
24. Рейтинг факторів, що впливають на вибір борошнистих кондитерських виробів
25. Динаміка загального роздрібного товарообігу борошняних кондитерських виробів у торговельній мережі в Україні за 2012 – 6 міс. 2014 р., грошове вираження, млн грн
26. Регіональний розподіл загального роздрібного товарообігу борошняних кондитерських виробів в Україні за підсумками 6 міс. 2014 р., грошове вираження, %
27. Регіональна структура роздрібного товарообігу кондитерських борошняних виробів на одну людину в Україні за підсумками 2013 р., грошове вираження, грн
28. Характеристика цільової аудиторії сухарної продукції в Україні за станом на 2013 р, %
29. Структура споживчих переваг у сегменті здобних сухарів у розрізі видів в Україні в 2013 р., %
30. Частка пряників і аналогічної продукції в загальному обсязі виробництва ХБВ і борошняних виробів, а також борошняних кондитерських виробів за 2013 р. у натуральному вираженні, %
31. Частка сухарних виробів у загальному обсязі виробництва ХБВ і борошняних виробів, а також борошняних кондитерських виробів за 2013 р. у натуральному вираженні, %
32. Прогнозні показники розвитку ринку пряників і аналогічної продукції в Україні на 2014–2017 рр., натуральне вираження, тис. тонн
33. Прогнозні показники розвитку сегмента здобних сухарів в Україні на 2014–2017 рр., натуральне вираження, тис. тонн
34. Прогнозні показники розвитку сегмента сушки в Україні на 2014–2017 рр., натуральне вираження, тис. тонн
35. Прогнозні показники розвитку сегмента соломки в Україні на 2014–2017 рр., натуральне вираження, тис. тонн