Дата підготовки: | Березень 2019 року |
Кількість сторінок: | 25, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 7 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку молочної продукції в Україні. Розглянутий сегмент ринку включає такі товарні групи, як вершки, сир сичужний та кисломолочний, концентроване молоко і вершки, сухе молоко, масло вершкове та молочні пасти, кисломолочні продукти (кефір, сметана, йогурт, маслянка), а також морозиво.
В рамках дослідження визначено основні тенденції розвитку та проблеми на ринку, розрахована ємність ринку, а також проаналізовані виробництво, експорт і імпорт молочної продукції в Україні. Охарактеризовано основних операторів ринку серед виробників, імпортерів і експортерів, а також розрахована ємність ринку молочної продукції та середній обсяг споживання на душу населення в Європі.
Молочна продукція в Україні залишається однією з найважливіших складових споживчого кошика населення. Ринок молочних продуктів України дуже різноманітний і високо конкурентний. Чисельність тільки великих гравців складає близько 10 - 15, кількість дрібних локальних виробників перевищує кілька сотень.
Основу ринку молочної продукції в Україні становлять товари вітчизняного виробництва, хоча імпорт в останні роки зростає. В процесі адаптації вітчизняних молочних виробників до європейських технологічних норм виробництва і контролю якості продукції, а також активного проникнення продукції європейських виробників на внутрішній ринок України, росте якість молокопродуктів в цілому, що веде також до зростання цін.
Проблемою ринку молочної продукції в Україні є зниження кількості поголів'я корів в Україні, що призводить до зменшення обсягів сировини для виробництва готової молочної продукції. Зниження поголів'я корів викликано, в першу чергу, скороченням кількості приватних фермерських господарств в принципі, що в свою чергу, викликано активною урбанізацією населення.
Також на ринку присутній значний тіньовий сегмент. Тіньовий сектор готової молочної продукції оцінюється на рівні 20-25%. Велика кількість молочної продукції на українському ринку фальсифікується, зокрема це стосується масла, сиру та інших продуктів.
У структурі внутрішнього споживання спостерігається тенденція до переходу на здорове і якісне харчування, що підсилює популярність продуктів без використання консервантів і інших добавок.
1. Загальна характеристика ринку молочної продукції в Україні
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в Україні в 2017 - 2018 рр. (Специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2017 - 2018 рр. (Річні дані) (виробництво + імпорт-експорт + тінь) в натуральному і грошовому вираженні в розрізі сегментів - оціночно: - ринок молочної продукції (загальна група без розбивки на сегменти)
1.3. Сегментація і структурування ринку:
У структурі ємності ринку:
- Частки вітчизняної та імпортної продукції
2. Динаміка обсягів експорту та імпорту молочної продукції в 2017-2018 рр. у натуральному вираженні (тонн) в розрізі досліджуваних кодів УКТЗЕД, які вказані в якісних рамках дослідження
3. Основні оператори ринку молочної продукції (ТОП-10 в сегменті)
3.1. Основні виробники ринку і їх короткий опис. Містить наступну інформацію:
- Короткий опис
- Контакти
- ТМ (без часток)
- Частка компанії в досліджуваному сегменті
3.2. Основні компанії експортери та імпортери молочної продукції. Частки експортерів і імпортерів в структурі поставок
4. Місткість ринку і середній обсяг споживання на душу населення в натуральних показниках в Європі в 2017-2018 рр., прогноз на 2019-2020 рр.
- ринок молочної продукції
5. Висновки і прогнозні показники розвитку ринку молочної продукції України в 2019-2020 рр. з урахуванням тіні
1. Динаміка ємності ринку молочної продукції в Україні в 2017 - 2018 рр. з урахуванням тіні в натуральному і грошовому вираженні, тон і тис. грн.
2. Динаміка експорту молочної продукції з України в 2017 - 2018 рр. в розрізі досліджуваних кодів в натуральному вираженні, тон
3. Динаміка імпорту молочної продукції в Україну в 2017 - 2018 рр. в розрізі досліджуваних кодів в натуральному вираженні, тон
4. Основні компанії виробники молочної продукції в Україні в 2018 році
5. Основні компанії експортери та імпортери молочної продукції в Україні
6. Найбільш швидкозростаючі і такі, що скорочуються, канали збуту молочної продукції в країнах Європи, середньорічний темп зростання 2013-2017 рр., %
7. Багатофакторна модель прогнозних показників розвитку ринку молочної продукції в Україні на 2019 - 2020 рр., %
1. Динаміка поголів'я корів в Україні в 2016 - 2019 роки., млн гол.
2. Частки вітчизняної та імпортної продукції в структурі ринку молочної продукції в Україні (без урахування тіні) в натуральному вираженні, %
3. Частки основних виробників молочної продукції в Україні в натуральному вираженні в 2018 р *, %
4. Частки основних виробників молочної продукції в Україні в натуральному вираженні в 2017 р, %
5. Частки імпортерів молочної продукції в структурі постачань в натуральному вираженні в 2017 - 2018 рр., %
6. Частки експортерів молочної продукції в структурі постачань в натуральному вираженні в 2017 - 2018 рр., %
7. Динаміка ємності ринку молочної продукції в ЄС-28 в 2017- 2018 рр. і її прогноз на 2019 - 2020 рр. в натуральному вираженні, тис. тонн
8. Динаміка споживання молочної продукції в ЄС-28 в 2017- 2018 рр. і його прогноз на 2019 -22020 рр. в натуральному вираженні, кг/чол.
9. Прогнозні показники розвитку ринку молочної продукції в Україні на 2019 - 2020 рр. в натуральних показниках