Аналіз ринку доставки продуктів харчування України. 2019 рік

Аналіз ринку доставки продуктів харчування України. 2019 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Січень 2019 року
Кількість сторінок: 39, Arial, 1 інтервал, 10 пт
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 13
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
10400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Ринок доставки продуктів харчування в Україні почав розвиватися ще з 2001 року. Першими сервісами по доставці продуктів були в основному заклади у великих містах України. У той час заклади не мали власної служби доставки і користувалися послугами з доставки їжі. З розвитком ринку доставку продуктів стали надавати великі продуктові роздрібні мережі, такі як Фуршет, який почав надавати послуги з доставки продуктів з 2003 року. Перший пару років оператори відзначали що доставка була для закладів основним джерелом доходу, на доставку доводилося не більше 5-7% від всієї виручки. За справжнім масової послугою доставка стала в 2009-2010 році не дивлячись на кризу, в 2009 році в Києві налічувалося близько 50 закладів з доставкою. В цей же час столичний ринок оцінювався в 10-20 млн. Грн. Основними клієнтами даного ринку були офісні працівники великих компаній, обіди яких найчастіше оплачувала сама компанія. З 2014 року ринок почала зростати, трансформуватися в різні напрямки. Доставку почали розвивати великі роздрібні продуктові магазини, як самостійно, так і в роботі з сервісом з доставки їжі. Не мало важливу рол в розвитку ринку доставки продуктів зіграло збільшення частки інтернет користувачів, починаючи з 2010 року їх кількість збільшилася з 30% до 63% за підсумками 3 кварталу 2018 року. Починаючи з 2016 року майже в два рази зростала кількість запитів пов'язані з доставкою їжі в інтернеті.


На даний момент на даному ринку можна виділити 6 ключових сегментів. Крім стандартної доставки з кафе і ресторанів (суші, піца, гамбургери), на ринку почали з'являтися послуги з доставки готових наборів харчування на день \ тиждень, продуктових наборів для приготування певних страв. Незважаючи на наявність великої кількості суміжних сегментів, основними гравцями на цьому ринку залишаються кафе і ресторани з доставкою та доставка продуктів харчування з продуктових супермаркетів.


У роботі не розглядатися традиційні служби доставка (доставка з кафе \ ресторанів), основним об'єктом дослідження в даній роботі є доставка продуктів в роздрібні магазини, доставка готових наборів харчування на день \ тиждень, а також доставка продуктових наборів для приготування певних страв. У роботі представлена оцінка обсягу ринку онлайн рітейлу доставки продуктів і продуктових наборів.

 


У роботі представлені основні гравці на цьому ринку, а також опис послуг, що надаються і товарів. Розглянуто порівняння вартості наборів харчування сервісів з доставки продуктових наборів в роздрібні ціни на продукти, що входять в набір. Розглянуто компанії, які надають готові раціони харчування на день \ тиждень, опис, перелік раціонів і порівняння вартості в розрахунку вартості на один день. У заключній частині представлена інформація про потенційних споживачів в даному сегменті, кейси служб доставки продуктів в світі. Зроблено висновки про поточний розвиток ринку доставки продуктових наборів, а також надані рекомендації по формату виходу нового гравця на ринку, з урахуванням існуючих тенденцій на ринку, чинників впливу і загроз.

Детальний зміст:

1. Аналіз тенденцій розвитку ринку (історія розвитку, тенденції в 2017-18 рр., Поява нових нестандартних сегментів, специфіка сегментів, проблеми, фактори впливу на ринок)
2. Сегментація ринку доставки продуктів харчування (класифікація по виду продуктів) - для розуміння ринкового середовища
3. Основні показники ринку. Розрахунок ємності ринку доставки продуктів харчування в Україні в розрізі сегментів
4. Основні оператори ринку.
4.1. Перелік і опис основних компаній, що доставляють продукти харчування і напівфабрикати.
4.2. Сегментація операторів

5. Ціноутворення на ринку.
- Вартість доставки - Порівняння вартості продуктів з доставки з FMCG рітейлом
6. Споживання на ринку.
6.1. Споживчі переваги. Портрет споживача в сегменті доставки продуктів харчування
6.2. Кейси оригінальних служб доставки (набори для готування певних страв і інші) - аналіз життєвого циклу, причини успіху / провалу - Україна і Європа в цілому
7. Висновки та рекомендації. Аналіз перспективності входу в сегмент. Рекомендації по формату виходу.
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT - аналіз ринкового спрямування
8.2. Ризики і бар'єри виходу на ринок
8.2.1. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Основні компанії України, що доставляють продукти харчування і напівфабрикати
2. Основні компанії Росії, що доставляють продукти харчування і напівфабрикати
3. Порівняння сервісів з доставки готових наборів харчування в Україні
4. Порівняння інтернет магазинів і FMCG магазинів по доставці їжі в Україні
5. Порівняння вартості https://freshmart.com.ua і роздрібних цін на продукти в FMCG в Україні станом на 30.01.2019
6. Порівняння вартості продуктового набору http://babusynatorbynka.com.ua і роздрібних цін на продукти в FMCG в Україні станом на 30.01.2019
7. Порівняння вартості деяких продуктових наборів http://justcookit.com.ua і роздрібних цін на продукти в FMCG в Україні станом на 30.01.2019
8. Порівняння вартості продуктового набору http://takasmakota.com.ua і роздрібних цін на продукти в FMCG в Україні станом на 30.01.2019
9. Порівняння вартості продуктового набору https://guruvkusoff.com і роздрібних цін на продукти в FMCG в Україні станом на 30.01.2019
10. Порівняння вартості сервісів з доставки готових раціонів харчування в Україні за станом на 30.01.2019
11. SWOT-аналіз ринку доставки продуктових наборів в Україні
12. Сегментація ринкових ризиків
13. Ранжування ризиків розвитку ринку продуктів харчування в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Фактори, що впливають на прийняття рішень про покупку продуктів онлайн в сегменті FMCG в країнах СНД
2. Обсяг і динаміка роздрібного товарообігу продуктами харчування в Україні
3. Місячний обсяг споживання продуктів харчування домогосподарствами на одну людину, кг.
4. Структура асортименту напівфабрикатів в роздрібних продуктових магазинах України у 2018 році, в натуральному вираженні,%
5. Структура ринку продуктів харчування в Україні в 2018 році, в грошовому вираженні, млрд грн
6. Частки операторів на ринку Online доставки продуктів харчування в Україні в 2018 році, в грошовому вираженні,%
7. Структура ринку доставки продуктів харчування та інших продуктових наборів в Україні, в грошовому вираженні,%

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами