Дата підготовки: | Жовтень 2021 року |
Кількість сторінок: | 33, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 19 |
Таблиць: | 4 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку бутильованої води, виділено ключові гравці на ринку, а також проведено опитування споживачів.
У ході дослідження було виділено такі тенденції, як збільшення попиту на доставку бутильованої води додому, що пов'язано з трендом на здорове харчування, а також впливом COVID-19. Через пандемію багато людей перейшли на віддалену роботу, і ті, хто пив воду в офісі, тепер замовляють її додому.
Ринок бутильованої води характеризується незначною сезонністю. Основною проблемою на ринку є його консолідованість, тобто є безліч сильних конкурентів, які зайняли стійкі позиції на ринку.
На ринку Києва представлені різноманітні види бутильованої води, такі як їдальня, природна, артезіанська, збагачена киснем - натуральна артезіанська питна вода, збагачена киснем, фторована, йодована вода, очищена, з додаванням срібла, знесолена, але у конкурентів вид води, доступні для замовлення.
Ціни на бутильовану воду значно піднялися останнім часом і ця тенденція продовжуватиметься й надалі, що пов'язано з підвищенням витрат на її виробництво.
Після проведення опитування споживачів було виявлено, що зараз 22% сімей замовляють бутильовану воду, тоді як раніше цей показник не перевищував 10%. Також опитування показало, що основні товари-замінники бутильованої води - вода з кіосків/автоматів, домашні фільтри, а також вода з бювету.
Наразі близько 23% людей не фільтрують воду взагалі, а п'ють просто з-під крана і це число може зрости, оскільки у Києві пустили по трубах питну воду.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку бутильованої води (чинники впливу, проблеми розвитку)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2019-1 пол.2021 рр., оцінка на основі споживання води в суліях
2. Загальна характеристика ринку
2.1. Перелік основних операторів ринку та їх структурування, аналіз конкурентних переваг
2.2. Оцінка часток ринку основних операторів ринку (на підставі виручки юридичних осіб та результатів опитування)
3. Асортимент продукції, представлений на ринку (за видами води)
4. Ціна та ціноутворення на ринку
4.1. Динаміка цін на продукцію
4.2. Середні поточні ціни на продукцію
4.3. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
5. Брендинг та реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність у каналах просування)
6. Споживачі та їх переваги
6.1. Уподобання споживачів щодо товару, портрет споживача у сегменті B2B та B2C
6.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів та видачі конкурентів
6.3. Структурування та сегментація споживання
6.4. Проведення опитування, з метою вимірювання частоти споживання, переваг за брендами
7. Висновки. Прогнозні показники
7.1. Висновки та прогнозні тенденції розвитку ринку
7.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку у 2021-2023 роках.
7.3. Рекомендації щодо розвитку на ринку
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування / компанії Замовника на ринку
8.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
8.3. Існуючі ризики та бар'єри входу на ринок. Побудова картки ризиків на ринку
1. Опис основних операторів ринку Києва
2. Асортимент основних гравців ринку з видів бутильованої води
3. Поточні ціни на бутильовану воду основних операторів ринку
4. Позиціювання, реклама та присутність у соц. мережах основних конкурентів
1. Опис основних операторів ринку Києва
2. Асортимент основних гравців ринку з видів бутильованої води
3. Поточні ціни на бутильовану воду основних операторів ринку
4. Позиціювання, реклама та присутність у соц. мережах основних конкурентів
1. Виробництво натуральної мінеральної негазованої води в Україні
2. Місткість ринку бутильованої води Києва у 2019-1 пол. 2021 р., тис. грн.
3. Основні виробники бутильованої води у Києві, 2020 р.
4. Середня ціна на 1 сулія води в динаміці за 2017-2021 роки.
5. Яку питну воду Ви використовуєте вдома?
6. Чому замовляєте у цій компанії? (В2С)
7. Чому замовляєте у цій компанії? (В2В)
8. Пошукові запити конкурентів у вересні 2021 року
9. З якою метою ви використовуєте бутильовану воду?
10. Яким чином Ви замовляєте воду?
11. Кількість людей у сім'ї?
12. Як часто Ви замовляєте воду?
13. У якому обсязі Ви замовляєте воду?
14. Компанії з доставки води, які віддають перевагу В2С споживачам (за результатами опитування)
15. Компанії з доставки води, які віддають перевагу споживачам В2В (за результатами опитування)
16. Прогноз розвитку ринку бутильованої води Києва, 2021-2023 р.р.
17. SWOT-аналіз компанії
18. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
19. Карта ризиків бутильованої води виробів України (з погляду виробника)