Дата підготовки: | Травень 2024 року |
Кількість сторінок: | 15, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 12 |
Таблиць: | 4 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Мета дослідження: проаналізувати ринок праці Вінницької області, визначити топ-5 найбільш затребуваних вакансій.Метод проведення дослідження: CATI (Computer Assisted Telephone Interview).У результаті дослідження було отримано 107 анкет з відповідями від респондентів з Вінницької області. Близько половини респондентів є представниками виробничих підприємств різних форм власності з обласного центру – міста Вінниця, інші – з міст та селищ самої області.Більшість відповідей було надано працівником ...
Дата підготовки: | Квітень 2024 року |
Кількість сторінок: | 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting, було досліджено трансформації та перспективи ринку кіно в Україні у 2023 році, враховуючи внутрішні та зовнішні фактори. Зазначено, що хоч ринок кіно в Україні зазнав суттєвих труднощів через війну та пандемію COVID-19, пост-воєнне відновлення може стати ключовим драйвером росту, особливо за умови стабілізації ситуації в країні. Домінування мереж кінотеатрів, таких як Планета Кіно та Multiplex, є важливим ...
Дата підготовки: | Квітень 2024 року |
Кількість сторінок: | 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 15 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку косметологічних послуг в Одесі за 2017-2023 рр.Сучасний світ краси та косметології перебуває в стані постійної еволюції, таким чином ринок косметологічних послуг в Україні не залишається осторонь цих глобальних змін. Взаємозв'язок між розвитком косметологічних послуг в Україні та світовими тенденціями є ключовим аспектом, який формує споживчі уподобання, спонукає до інновацій та створює унікальний косметологічний ландшафт ...
Дата підготовки: | Квітень 2024 року |
Кількість сторінок: | 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 16 |
Таблиць: | 8 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку послуг хімчисток у Львові станом на березень 2024 року. Ринок послуг хімчисток в Україні є складовою частиною сфери обслуговування населення та бізнесу. Хімчистки забезпечують різноманітні послуги з чистки, прасування та відновлення одягу, домашнього текстилю, предметів інтер'єру та інших текстильних виробів. Ринок хімчисток в Україні є досить конкурентним і динамічно розвивається під впливом різних факторів.Ринок ...
Дата підготовки: | Березень 2024 року |
Кількість сторінок: | 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 3 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз конкурентів на ринку доставки кави в офіс.Найбільшою групою підприємств в м. Київ є оптова та роздрібна торгівля; ремонт автотранспорту, що може свідчити про значну роль споживчого ринку в економіці міста. Висока кількість підприємств професійної, наукової та технічної діяльності, інформації та телекомунікацій. Підприємства цих галузей можуть розгладитися як потенційні споживачі кави.Вплив війни на бізнеси доволі суттєвий, ...
Дата підготовки: | Лютий 2024 року |
Кількість сторінок: | 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 8 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
З метою визначення рівня впізнаваності, сприйняття та ставлення споживачів до бренду заміського комплексу проведене дослідження споживчих вподобань щодо заміського відпочинку методом CATI (Computer Assisted Telephone Interview). Опитування респондентів проводилось за узгодженою анкетою у форматі онлайн або телефонної розмови. Основні пункти, що оцінювались:1. Вид відпочину2. Вибір місця для відпочину3. Критерії оцінки місця відпочинку4. Питання про заміський комплексЗа даними опитування, більш ніж ...
Дата підготовки: | Листопад 2023 року |
Кількість сторінок: | 54, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 16 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting проведено аналіз ринку кінотеатрів в Україні та загальних тенденцій кіноіндустрії в світі.За результатами дослідження, світова індустрія кіно почала відновлюватися після COVID-19. В багатьох країнах стабільно домінують фільми, створенні в Голлівуді, однак по окремим країнам надається перевага місцевим фільмам. Найбільш популярними жанрами є екшн та пригоди, часто з супергеройською тематикою. В Україні серед основних факторів впливу на ринок кінотеатрів ...
Дата підготовки: | Листопад 2023 року |
Кількість сторінок: | 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку послуг оформлення Виду на проживання.Було наведено кількість біженців в Словаччині станом на 2022 та 2023 рік.Вибір оптимального формату компанії залежить від ряду факторів:• Цільова аудиторія• Спектр послуг• Фінансові можливостіУ контексті стратегічного розгляду відкриття офісів для компаній, що надають вузькоспеціалізовані послуги для українців, рекомендовано розміщення офісів виключно в Україні. Це буде сприяти збереженню фінансових ресурсів ...
Дата підготовки: | Листопад 2023 року |
Кількість сторінок: | 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 14 |
Таблиць: | 26 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку готельного бізнесу в Болгарії. Проаналізовано сегментацію ринку, фактори ціноутворення, основні типи споживачів та інвестиційну привабливість. Досліджено основні тенденції в галузі та надано прогнози щодо розвитку ринку.В ході аналізу було охарактеризовано та проаналізовано особливості готельного ринку в Україні у 2021-2023 рр, проаналізовано динаміку цін, канали просування й характеристики поведінки основних типів споживачів, а також надано ...
Дата підготовки: | Листопад 2023 року |
Кількість сторінок: | 32, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 3 |
Таблиць: | 19 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку оренди легкових автомобілів в Україні протягом 2022-2023 років . В ході аналізу було досліджено: загальні показники, тенденції на ринку, державне регулювання галузі, особливості регулювання системи Р2Р в Україні та сервісів оренди авто в Європі й світі, основних операторів, ціни та ціноутворення на ринку оренди авто, споживання на ринку, порівняльний аналіз споживачів ринку авто та їх ...
Дата підготовки: | Жовтень 2023 року |
Кількість сторінок: | 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting, було проведено дослідження по ринку каршерінгу. Досліджено було загальна характеристика ринку, тенденції в Р2Р переказах, споживання на ринку та зроблені висновки.Каршерінг - це послуга оренди автомобілів на короткий термін, яка надається за допомогою спеціальних додатків на смартфонах або веб-платформ. Ця послуга має кілька переваг над звичайним прокатом автомобілів:Гнучкість термінів оренди. Користувачі можуть орендувати автомобіль на будь-який термін, ...
Дата підготовки: | Жовтень 2023 року |
Кількість сторінок: | 20, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 4 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting, було проведено дослідження ринку праці в Україні за 2023 рік. Було вивчено основні показники ринку: зайнятість та безробіття, зарплати, відтік та притік населення, зміни у законодавстві та огляд світових трендів. За отриманими даними було зроблено висновки та прогнози ринку.В останні роки ринок праці в Україні значно змінився через вплив пандемії та вторгнення Росії. Внаслідок війни мільйони українців ...
Дата підготовки: | Жовтень 2023 року |
Кількість сторінок: | 14, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 7 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку геофізичних послуг в Україні. Проаналізовано тенденції ринку, фактори впливу та проблеми розвитку. Досліджено основних операторів на ринку та аналіз споживання. Проведено аналіз державних тендерів та розвитку галузей, що споживають досліджуванні послуги. Результати були приведенні до загальних висновків, які включають до себе: аналіз прогнозних тенденцій, прогнозні показники та рекомендації щодо стратегії розвитку на ринку.Геофізичні дослідження-це ...
Дата підготовки: | Жовтень 2023 року |
Кількість сторінок: | 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 7 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз шкіл танців міста Києва. За результатами аналізу було описано тенденції розвитку ринку, проведено оцінку обсягів ринку в кількісних та грошових показниках, оцінено тіньовий сегмент ринку. Також проаналізована структура ринку за районами, типами шкіл, стилями танців, показані основні оператори ринку. Додаткового проведений аналіз ціноутворення, фактори, які впливають на його формування. Розглядався аналіз просування шкіл танців за ...
Дата підготовки: | Вересень 2023 року |
Кількість сторінок: | 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 16 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting, було проведено дослідження ринку каршерингу. Визначені основні гравці, цінова політика, методи оренди авто та зроблені висновки. Каршерінг є популярним варіантом для осіб, які не мають або не хочуть володіти власним автомобілем, але потребують доступу до транспорту для подорожей в місті або на невеликі відстані. Він також може бути більш вигідним і екологічно сприятливим способом переміщення порівняно ...
Дата підготовки: | Серпень 2023 року |
Кількість сторінок: | 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 8 |
Таблиць: | 4 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting, було проведено дослідження з приводу якості питної води в Миколаївській та Кіровоградській області шляхом опитування місцевих мешканців. Участь брали 560 респондентів з цих регіонів (по 280 у кожній області). Проведений аналіз дозволив оцінити забезпеченість регіонів водою та ступінь інформованості населення про якість води. Згідно з результатами опитування, населення у регіонах має як централізоване (переважно у багатоповерхових будинках) так ...
Дата підготовки: | Липень 2023 року |
Кількість сторінок: | 12 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 5 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку геологічних та геодезичних послуг в Україні. Проаналізовано тенденції ринку, фактори впливу та проблеми розвитку. Досліджено основних операторів на ринку та аналіз споживання. Проведено аналіз державних тендерів та розвитку галузей, що споживають досліджуванні послуги. Результати були приведенні до загальних висновків, які включають до себе: аналіз прогнозних тенденцій, прогнозні показники та рекомендації щодо стратегії розвитку на ...
Дата підготовки: | Липень 2023 року |
Кількість сторінок: | 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 13 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено соціологічне дослідження впливу війни на різні категорії населення. Було досліджено зміни в доходах малого бізнесу, рівень соціального захисту, доступ до заходів існування, проблеми викликанні війною. Аналіз досліджував зміни в наступних групах людей: репатріантів, внутрішньо-переміщених осіб, ветеранів війни, жінок, молоді, людей похилого віку, осіб з інвалідністю. Зміни аналізувалися в розрізі регіонів: Північ, Південь, Захід, Схід. В ...
Дата підготовки: | Липень 2023 року |
Кількість сторінок: | 13 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 12 |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала звіт за результатами опитування осіб, які прихистили у себе ВПО, у Кіровоградській та Хмельницькій областях щодо грошової допомоги від Товариства Червоного Хреста України.Проведено опитування респондентів щодо грошової допомоги від ТЧХУ за програмою «Прихисток». У звіті описано вибірку респондентів, проаналізовано інформованість та процедури отримання допомоги. Проведено аналіз потреб та ступеню задоволеності респондентів і представлено основні пропозиції на зауваження ...
Дата підготовки: | Листопад 2022 року |
Кількість сторінок: | 3, Arial, 1 інтервал, 10 кегль, Excel |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компания Pro-Consulting провела исследование рынка рекрутинговых компаний в Польше, в рамках которого были проанализированы условия сотрудничества украинских кадровых агентств с польскими. В ходе анализа операторов рынка был определен средний показатель выплаты за одного предоставленного рабочего из Украины и другие условия сотрудничества.
Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.
Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.
Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.
Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.
Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.
Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.
Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.
Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.
Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.
Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.
Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.
Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.
Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.
Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.
З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.
На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.
У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.
Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.
Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.
Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.
Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.
Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.