Дата підготовки: | Січень 2025 року |
Кількість сторінок: | 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 19 |
Таблиць: | 16 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела комплексне дослідження ринку падл-тенісу в Україні, проаналізувавши ключові аспекти його розвитку, обсяги, потенціал та перспективи. У звіті представлено динаміку ринку, рекомендації щодо виходу на нього та ефективні стратегії просування.За останні два роки ринок падл-тенісу в Україні демонструє стрімке зростання. Якщо влітку 2022 року в країні функціонувало лише 14 кортів, то в січні 2025 року вже відомо про ...
Дата підготовки: | Грудень 2024 року |
Кількість сторінок: | 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 8 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку бігових змагань у Литві, результати якого дозволяють виділити наведені вище тенденції та характеристики ринку.За останні роки ринок спортивних заходів у Литві переживає значне зростання та розвиток. Уподобання клієнтів на ринку зміщуються в бік більш інтерактивного та захоплюючого досвіду.Споживачі все більше шукають спортивні заходи, які пропонують не лише розваги, але й можливості для активної участі. ...
Дата підготовки: | Грудень 2024 року |
Кількість сторінок: | 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 8 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку бігових змагань Латвії, результати якого дозволяють виокремити вищенаведені тенденції та характеристики ринку.Очікується, що дохід на ринку спортивних заходів у 2024 році досягне 10,26 млн доларів США. Очікується, що річний темп зростання доходу (CAGR 2024–2028) складе 2,26%, що призведе до прогнозованого обсягу ринку у розмірі 11,22 млн доларів США до 2028 року. На ринку спортивних ...
Дата підготовки: | Грудень 2024 року |
Кількість сторінок: | 21, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 8 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку бігових змагань Естонії, результати якого дозволяють виокремити вищенаведені тенденції та характеристики ринку.Ринок спортивних змагань в Естонії переживає повільне зростання під впливом таких факторів, як низька кількість населення та обмежені ресурси. Незважаючи на наявність різних сегментів, загалом ринок бореться з низьким попитом і відсутністю інвестицій. Незначні темпи зростання можна пояснити невеликим розміром ринку та низьким ...
Дата підготовки: | Грудень 2024 року |
Кількість сторінок: | 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 10 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку бігових змагань у Великій Британії. З результатів проведеного дослідження можна зробити такі висновки та узагальнення.Згідно з дослідженням компанії SportsShoes «UK Running Report 23/24», більш ніж кожен п’ятий британець бігає один-три рази на тиждень, причому чоловіки бігають частіше (47%), ніж жінки (31%). Наведені дані свідчать про те, що уряду багато потрібно зробити для підвищення безпеки ...
Дата підготовки: | Грудень 2024 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 11 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку бігових змагань у Кіпрі, проаналізувавши ключові аспекти його розвитку, обсяги, потенціал та перспективи. У звіті подано динаміку ринку, рекомендації щодо виходу на нього та ефективні стратегії просування.OPAP Limassol Marathon є офіційним марафоном Кіпру, який збирає до 16 тис. бігунів, з яких 2000 – представники різних країн світу.Серед найпопулярніших видів бігових змагань є Road Running та ...
Дата підготовки: | Листопад 2024 року |
Кількість сторінок: | 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 3 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Дата підготовки: | Червень 2024 року |
Кількість сторінок: | 1, Exel |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting проаналізувала базу салонів краси у м. Варшава. Загальна база містить 1612 компаній, що надають послуги по догляду за шкірою, волоссям та нігтями. У базі відображаються назва, адреса, сегменти за видами послуг, наявність УТП. Перелік компаній може бути структурований за ціновим сегментом (низький, середній, високий).
Дата підготовки: | Червень 2024 року |
Кількість сторінок: | 1, Exel |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting проаналізувала базу грумінг-салонів у м. Варшава. Загальна база містить 358 компаній, що надають послуги по догляду за домашніми тваринами. У базі відображаються назва, адреса, наявність УТП. Перелік компаній може бути структурований за видами розміщення (окремі салони, зоомагазини, клініки, готелі для тварин) та за ціновим сегментом (низький, середній, високий).
Дата підготовки: | Травень 2024 року |
Кількість сторінок: | 15, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 12 |
Таблиць: | 4 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Мета дослідження: проаналізувати ринок праці Вінницької області, визначити топ-5 найбільш затребуваних вакансій.Метод проведення дослідження: CATI (Computer Assisted Telephone Interview).У результаті дослідження було отримано 107 анкет з відповідями від респондентів з Вінницької області. Близько половини респондентів є представниками виробничих підприємств різних форм власності з обласного центру – міста Вінниця, інші – з міст та селищ самої області.Більшість відповідей було надано працівником ...
Дата підготовки: | Квітень 2024 року |
Кількість сторінок: | 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting, було досліджено трансформації та перспективи ринку кіно в Україні у 2023 році, враховуючи внутрішні та зовнішні фактори. Зазначено, що хоч ринок кіно в Україні зазнав суттєвих труднощів через війну та пандемію COVID-19, пост-воєнне відновлення може стати ключовим драйвером росту, особливо за умови стабілізації ситуації в країні. Домінування мереж кінотеатрів, таких як Планета Кіно та Multiplex, є важливим ...
Дата підготовки: | Квітень 2024 року |
Кількість сторінок: | 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 15 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку косметологічних послуг в Одесі за 2017-2023 рр.Сучасний світ краси та косметології перебуває в стані постійної еволюції, таким чином ринок косметологічних послуг в Україні не залишається осторонь цих глобальних змін. Взаємозв'язок між розвитком косметологічних послуг в Україні та світовими тенденціями є ключовим аспектом, який формує споживчі уподобання, спонукає до інновацій та створює унікальний косметологічний ландшафт ...
Дата підготовки: | Квітень 2024 року |
Кількість сторінок: | 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 16 |
Таблиць: | 8 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку послуг хімчисток у Львові станом на березень 2024 року. Ринок послуг хімчисток в Україні є складовою частиною сфери обслуговування населення та бізнесу. Хімчистки забезпечують різноманітні послуги з чистки, прасування та відновлення одягу, домашнього текстилю, предметів інтер'єру та інших текстильних виробів. Ринок хімчисток в Україні є досить конкурентним і динамічно розвивається під впливом різних факторів.Ринок ...
Дата підготовки: | Березень 2024 року |
Кількість сторінок: | 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 3 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз конкурентів на ринку доставки кави в офіс.Найбільшою групою підприємств в м. Київ є оптова та роздрібна торгівля; ремонт автотранспорту, що може свідчити про значну роль споживчого ринку в економіці міста. Висока кількість підприємств професійної, наукової та технічної діяльності, інформації та телекомунікацій. Підприємства цих галузей можуть розгладитися як потенційні споживачі кави.Вплив війни на бізнеси доволі суттєвий, ...
Дата підготовки: | Лютий 2024 року |
Кількість сторінок: | 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 8 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
З метою визначення рівня впізнаваності, сприйняття та ставлення споживачів до бренду заміського комплексу проведене дослідження споживчих вподобань щодо заміського відпочинку методом CATI (Computer Assisted Telephone Interview). Опитування респондентів проводилось за узгодженою анкетою у форматі онлайн або телефонної розмови. Основні пункти, що оцінювались:1. Вид відпочину2. Вибір місця для відпочину3. Критерії оцінки місця відпочинку4. Питання про заміський комплексЗа даними опитування, більш ніж ...
Дата підготовки: | Листопад 2023 року |
Кількість сторінок: | 54, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 16 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting проведено аналіз ринку кінотеатрів в Україні та загальних тенденцій кіноіндустрії в світі.За результатами дослідження, світова індустрія кіно почала відновлюватися після COVID-19. В багатьох країнах стабільно домінують фільми, створенні в Голлівуді, однак по окремим країнам надається перевага місцевим фільмам. Найбільш популярними жанрами є екшн та пригоди, часто з супергеройською тематикою. В Україні серед основних факторів впливу на ринок кінотеатрів ...
Дата підготовки: | Листопад 2023 року |
Кількість сторінок: | 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку послуг оформлення Виду на проживання.Було наведено кількість біженців в Словаччині станом на 2022 та 2023 рік.Вибір оптимального формату компанії залежить від ряду факторів:• Цільова аудиторія• Спектр послуг• Фінансові можливостіУ контексті стратегічного розгляду відкриття офісів для компаній, що надають вузькоспеціалізовані послуги для українців, рекомендовано розміщення офісів виключно в Україні. Це буде сприяти збереженню фінансових ресурсів ...
Дата підготовки: | Листопад 2023 року |
Кількість сторінок: | 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 14 |
Таблиць: | 26 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку готельного бізнесу в Болгарії. Проаналізовано сегментацію ринку, фактори ціноутворення, основні типи споживачів та інвестиційну привабливість. Досліджено основні тенденції в галузі та надано прогнози щодо розвитку ринку.В ході аналізу було охарактеризовано та проаналізовано особливості готельного ринку в Україні у 2021-2023 рр, проаналізовано динаміку цін, канали просування й характеристики поведінки основних типів споживачів, а також надано ...
Дата підготовки: | Листопад 2023 року |
Кількість сторінок: | 32, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 3 |
Таблиць: | 19 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку оренди легкових автомобілів в Україні протягом 2022-2023 років . В ході аналізу було досліджено: загальні показники, тенденції на ринку, державне регулювання галузі, особливості регулювання системи Р2Р в Україні та сервісів оренди авто в Європі й світі, основних операторів, ціни та ціноутворення на ринку оренди авто, споживання на ринку, порівняльний аналіз споживачів ринку авто та їх ...
Дата підготовки: | Жовтень 2023 року |
Кількість сторінок: | 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting, було проведено дослідження по ринку каршерінгу. Досліджено було загальна характеристика ринку, тенденції в Р2Р переказах, споживання на ринку та зроблені висновки.Каршерінг - це послуга оренди автомобілів на короткий термін, яка надається за допомогою спеціальних додатків на смартфонах або веб-платформ. Ця послуга має кілька переваг над звичайним прокатом автомобілів:Гнучкість термінів оренди. Користувачі можуть орендувати автомобіль на будь-який термін, ...
Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.
Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.
Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.
Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.
Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.
Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.
Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.
Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.
Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.
Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.
Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.
Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.
Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.
Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.
З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.
На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.
У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.
Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.
Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.
Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.
Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.
Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.