Дослідження ринку бегових соревнований в Латвії. 2024 рік

Дослідження ринку бегових соревнований в Латвії. 2024 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2024 року
Кількість сторінок: 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 8
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
28700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку бігових змагань Латвії, результати якого дозволяють виокремити вищенаведені тенденції та характеристики ринку.
Очікується, що дохід на ринку спортивних заходів у 2024 році досягне 10,26 млн доларів США. Очікується, що річний темп зростання доходу (CAGR 2024–2028) складе 2,26%, що призведе до прогнозованого обсягу ринку у розмірі 11,22 млн доларів США до 2028 року. На ринку спортивних подій очікується, що кількість користувачів становитиме 120,6 тис. користувачів 2028. У 2024 році проникнення користувачів становитиме 6,6%, а до 2028 року очікується 6,9%. Очікується, що середній дохід на користувача (ARPU) становитиме 86,07 доларів США.
Ринок спортивних заходів у Латвії зазнає значного зростання в останні роки, що обумовлено перевагами для клієнтів, тенденціями на ринку, місцевими обставинами та макроекономічними факторами.
Так, уподобання клієнтів у Латвії змінилися в бік більш активного та здорового способу життя, що призвело до збільшення попиту на спортивні заходи. Люди стають більш усвідомленими щодо свого фізичного благополуччя та активно шукають можливості брати участь у спорті та активному відпочинку. Ця зміна у вподобаннях клієнтів створила високий попит на спортивні заходи, включаючи марафони, велогонки та командні спортивні змагання. Тенденції на ринку також сприяли зростанню ринку спортивних заходів у Латвії.
Розвиток соціальних медіа та онлайн-платформ полегшив організаторам подій просування та рекламу своїх подій, охоплюючи більшу аудиторію. Це призвело до збільшення участі та відвідування спортивних заходів. Крім того, зростаюча популярність спортивного туризму залучила міжнародних учасників і глядачів до спортивних заходів у Латвії, що ще більше сприяло розвитку ринку.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку та виокремлення факторів, що впливають на ринок, їхній прояв протягом досліджуваного періоду: бігові вправи та порівняння з іншими видами спорту (зокрема, командними)
1.3. Загальні показники ринку: кількість потенційних учасників змагань, кількість змагань, що проводяться та кількість їх учасників, а також аналіз бюджету досліджуваних заходів (оцінка спонсорських контрактів та внесків учасників)
1.4. Сегментація і структурування ринку за регіонами, видами змагань та часткою міжнародних організаторів змагань
2. Державне регулювання галузі
3. Аналіз конкурентного середовища на ринку: перелік основних операторів ринку, їх структурування та ринкові частки
4. Асортимент івентів, представлених на ринку
5. Фінансові аспекти змагань: аналіз розміру внеску учасників та спонсорських контрактів з івентами (за наявністю цифр та огляду практик), а також аналіз інших дотичних показників, що можуть бути важливими на етапі стратегічного планування
6. Брендинг і реклама: аналіз просування досліджуваних змагань, визначення національної системи та логіки просування
7. Аналіз споживання на ринку
7.1. Визначення портрету учасника змагань
7.1.1 Соціально-демографічна складова
7.1.2. Мотиваційні чинники
7.1.3. Очікування
7.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT - аналіз концепції Замовника на ринку
8.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу. Побудова карти ризиків на ринку
8.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок
9. Висновки. Прогнозні показники ринку
9.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
9.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2025-2030 рр.
9.3. Рекомендації по розвитку на ринку

Перелік таблиць:

Таблиця 1 Перелік та характеристика основних операторів ринку бігових змагань Латвії
Таблиця 2 Вибірка найпопулярніших бігових змагань Латвії 2024-2025 років
Таблиця 3 Канали просування змагань у соціальних медіа їх організаторами
Таблиця 4 Перелік найпопулярніших запитів, що стосуються забігів у Латвії за останній рік
Таблиця 5 SWOT-аналіз ринку бігових змагань Латвії
Таблиця 6 PEST LE – аналіз факторів впливу на ринок змагань з бігу Латвії
Таблиця 7 Сегментація ринкових ризиків за ступенем впливу та ймовірністю
Таблиця 8 Карта ризиків на ринку бігових змагань Латвії

Перелік графіків і діаграм:

Діаграма 1 Частки основних операторів ринку бігових змагань Латвії за кількістю великих організованих у 2024-2025 рр. змагань
Діаграма 2 Базовий та оптимістичний сценарії розвитку ринку у 2025-2030 роках, івентів

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами