Дата підготовки: | Грудень 2024 року |
Кількість сторінок: | 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 10 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку бігових змагань у Великій Британії. З результатів проведеного дослідження можна зробити такі висновки та узагальнення.
Згідно з дослідженням компанії SportsShoes «UK Running Report 23/24», більш ніж кожен п’ятий британець бігає один-три рази на тиждень, причому чоловіки бігають частіше (47%), ніж жінки (31%). Наведені дані свідчать про те, що уряду багато потрібно зробити для підвищення безпеки жіночого бігу, адже саме 86% тих, хто не займається бігом через міркування щодо безпеки, — жінки. Водночас чоловіки на 26% частіше, ніж жінки, бігають у темний вечірній час.
У той час як зменшення стресу та втрата ваги в цілому є головними мотиваторами бігу, головним мотиваційним засобом для чоловіків є покращення стану серцево-судинної системи (32%), тоді як для жінок це зменшення стресу (40%). 20% з опитаних займаються бігом, щоб допомогти проводити більше часу на природі, 40% – щоб позбавитися від депресії, а 29% стверджують, що він зменшив симптоми панічних атак.
Більше половини населення Великобританії (53%) не займаються бігом. Хоча третина населення просто не отримує задоволення від цієї діяльності, кожна десята людина не займається бігом через занепокоєння щодо надмірної ваги або тому, що їм соромно. Крім того, більше чверті людей (26%) насправді не вважають, що вони достатньо здорові для бігу.
Частиною формування впевненості в бігу є наявність інших людей, з якими можна бігати. І хоча майже третина (31%) бігунів кажуть, що здебільшого вважають за краще бігати поодинці, і лише 5% є частиною групи з бігу, більше половини тих, хто біжить у групі, повідомляють, що відчувають більшу мотивацію, коли це роблять (55%). .
Внаслідок пандемії коронавірусу 2020 року багато британців, які звикли до тренувань у тренажерному залі чи студійних занять, зіткнулися з труднощами у своїх попередніх фітнес-програмах. До лютого 2021 року, приблизно через рік після початку карантинних заходів, кількість пошукових запитів «Couch to 5k» – британської програми з бігу для початківців – зросла на 123% порівняно з попереднім роком, а пошукові запити «як почати бігати» зросли на 50%.
Проте вже наступного, 2022 року інтерес до цього впав. Фітнес-індустрія відновилася, і хоча дослідження Red Bull, опубліковане в 2021 році, показало, що 73% бігунів хотіли зберегти свій розклад тренувань після закінчення пандемії, пошук запитів, пов’язаних з бігом, скоротився до рівня до пандемії.
Однак, наприкінці 2023 року пошукові запити «як почати бігати» та «маршрут для бігу поблизу» зросли ще на 50% та станом на 2024 рік вже 22% населення Великобританії кажуть, що вони бігають від одного до трьох разів на тиждень, включаючи людей, які бігають по дорогах, стежках, і людей, які бігають на біговій доріжці в тренажерному залі. Оскільки попередні дослідження показали, що біг є найпопулярнішим видом спорту у Великій Британії, у поєднанні з інфлюенсерами здорового способу життя в TikTok, очевидним є те, що у 2024 році так багато людей говорять, що вони регулярно бігають.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку та виокремлення факторів, що впливають на ринок, їхній прояв протягом досліджуваного періоду
1.2.1. Бігові вправи
1.2.2. Порівняння з іншими видами спорту (зокрема, командними)
1.3. Загальні показники ринку
1.3.1. Кількість потенційних учасників змагань
1.3.2. Кількість змагань, що проводяться та кількість їх учасників
1.3.4. Бюджет досліджуваних заходів: оцінка спонсорських контрактів та внесків учасників
1.4. Сегментація і структурування ринку
1.4.1. Регіони Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії
1.4.2. Види забігів згідно з UKA (державний орган з питань легкої атлетики Великобританії)
1.4.3. Дистанція
1.4.4. Частка міжнародних організаторів забігів
2. Державне регулювання галузі
2.1. Посібник з правил змагань з легкої атлетики Великобританії
2.4. Процедура отримання дозволів на проведення вуличних змагань
2.5. Специфіка вибору та підготовки місця проведення вуличних (дорожніх) змагань
2.6. Основні вимоги до проведення дорожніх змагань з бігу
2.2. Роль лікарів на змаганнях з бігу
2.3. Обмеження для вікових груп для різних видів бігових змагань
3. Аналіз конкурентного середовища на ринку
3.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування
3.2. Частки основних організаторів змагань
4. Перелік та характеристика існуючих видів бігових івентів, представлених на ринку
5. Фінансові аспекти змагань
5.1. Аналіз розміру внеску учасників та спонсорських контрактів з івентами (за наявністю цифр та огляду практик)
5.2. Аналіз інших дотичних показників, що можуть бути важливими на етапі стратегічного планування
6. Брендинг і реклама: аналіз просування досліджуваних змагань, визначення національної системи та логіки просування
7. Аналіз споживання на ринку
7.1. Визначення портрету учасника змагань
7.1.1 Соціально-демографічна складова
7.1.2. Мотиваційні чинники
7.1.3. Очікування
7.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT - аналіз концепції Замовника на ринку
8.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу. Побудова карти ризиків на ринку
8.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок
9. Висновки. Прогнозні показники ринку
9.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
9.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2025-2030 рр.
9.3. Рекомендації по розвитку на ринку
Таблиця 1 Кількість британців, які планують бігати щонайменше раз на місяць у 2024 році, % та тисяч людей
Таблиця 2 Перелік та характеристика ТОП-12 основних операторів ринку бігових змагань Великобританії
Таблиця 3 Вибірка бігових змагань у Великобританії станом на 16 листопада (субота) 2024 року
Таблиця 4 Канали просування змагань у соціальних медіа їх організаторами
Таблиця 5 Перелік найпопулярніших (більш ніж 10 тисяч) запитів, що стосуються забігів досліджуваних дистанцій у Великобританії за останній рік
Таблиця 6 Перелік найпопулярніших (більш ніж 5 тисяч) запитів, що стосуються забігів у Великобританії за її регіонами та видами забігів за останній рік
Таблиця 7 SWOT-аналіз концепції Компанії-Замовника на ринку бігових змагань Великобританії
Таблиця 8 PEST LE – аналіз факторів впливу на ринок змагань з бігу Великобританії
Таблиця 9 Сегментація ринкових ризиків за ступенем впливу та ймовірністю
Таблиця 10 Карта ризиків на ринку бігових змагань Великобританії
Діаграма 1 Найпопулярніші види спорту у Великобританії станом на вересень 2024 року
Діаграма 2 Частка ТОП-12 основних операторів ринку щодо загальної кількості івентів, 2024-2025 рр., %
Діаграма 3 Частки основних операторів ринку бігових змагань Великобританії за кількістю великих організованих у 2024-2025 рр. змагань
Діаграма 4 Базовий та оптимістичний сценарії розвитку ринку у 2025-2030 роках, івентів