Моніторингове дослідження ринку бігових змагань в Естонії. 2024 рік

Моніторингове дослідження ринку бігових змагань в Естонії. 2024 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2024 року
Кількість сторінок: 21, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 8
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
28700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку бігових змагань Естонії, результати якого дозволяють виокремити вищенаведені тенденції та характеристики ринку.
Ринок спортивних змагань в Естонії переживає повільне зростання під впливом таких факторів, як низька кількість населення та обмежені ресурси. Незважаючи на наявність різних сегментів, загалом ринок бореться з низьким попитом і відсутністю інвестицій. Незначні темпи зростання можна пояснити невеликим розміром ринку та низьким інтересом до спорту в цілому.
Уподобання споживачів. В Естонії відбулася помітна зміна в уподобаннях споживачів до більш стійких та екологічно чистих продуктів. Ця тенденція також очевидна на ринку спортивного обладнання, де споживачі обирають стійке та екологічно чисте спортивне спорядження, таке як перероблені матеріали, органічна бавовна та веганські альтернативи. Ймовірно, на цю зміну вплинула велика увага країни до сталого розвитку та збереження навколишнього середовища, а також зростання обізнаності про вплив вибору споживача на навколишнє середовище. Крім того, оскільки населення Естонії стає різноманітнішим, зростає попит на інклюзивність на спортивному ринку, з наголосом на різноманітному представництві та інклюзивності в маркетингу та пропозиції продуктів. Ці зміни відображають ширшу глобальну тенденцію до екологічно свідомого та соціально відповідального споживання.
Тенденції на ринку. На ринку спостерігається зростання фітнес-трекінгу та носимих гаджетів. Із зростанням популярності здоров’я та здоров’я зростає тенденція використання програм і пристроїв для моніторингу щоденної активності та відстеження показників здоров’я. Очікується, що ця тенденція продовжуватиметься з інтеграцією передових технологій у спортивне обладнання та фітнес-зали. Це має значні наслідки для зацікавлених сторін у галузі, оскільки дозволяє створювати більш персоналізовані та керовані даними програми навчання, а також відкриває нові можливості для партнерства та спонсорських угод. Крім того, використання технологій у спорті може покращити загальний досвід уболівальників і залучити молодшу, технічно підковану аудиторію. Таким чином, для зацікавлених сторін вкрай важливо бути в курсі цих тенденцій і використовувати інноваційні технології, щоб залишатися конкурентоспроможними на спортивному ринку Естонії, що постійно розвивається.
Особливі місцеві обставини. В Естонії на спортивний ринок сильно впливає зацікавленість місцевих жителів до легкої атлетики та її багата спортивна історія. Маючи невелике населення та обмежені ресурси, естонські спортсмени досягли успіхів у кількох видах спорту, включаючи боротьбу, важку атлетику та лижні гонки. Цей культурний наголос на спорті також перетворився на зростаючий попит на продукти та послуги для фітнесу та оздоровлення. Крім того, доступ країни до природи та відкритих просторів зробив її популярним місцем для занять спортом на відкритому повітрі та подій, створивши унікальний ринок екстремальних видів спорту та екотуризму. Ці фактори в поєднанні з державною підтримкою спортивних і рекреаційних заходів роблять Естонію динамічним і процвітаючим ринком для спортивної індустрії.
Основні макроекономічні чинники. На ринок спортивних заходів в Естонії значною мірою впливають такі макроекономічні фактори, як економічна стабільність, споживчі витрати та державні інвестиції в спортивні споруди. В останні роки в Естонії спостерігається стійке економічне зростання, низький рівень безробіття та стабільний валютний курс. Це призвело до збільшення наявного доходу, що дозволило більшій кількості людей брати участь у спортивних заходах. Крім того, уряд Естонії інвестував у модернізацію спортивних споруд, що ще більше підвищило популярність спорту серед населення. Очікується, що ці фактори продовжуватимуть розвивати ринок спортивних заходів в Естонії в найближчі роки.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку та виокремлення факторів, що впливають на ринок, їхній прояв протягом досліджуваного періоду: бігові вправи та порівняння з іншими видами спорту (зокрема, командними)
1.3. Загальні показники ринку: кількість потенційних учасників змагань, кількість змагань, що проводяться та кількість їх учасників, а також оцінка бюджету досліджуваних заходів на основі інформації щодо спонсорських контрактів та внесків учасників
1.4. Сегментація і структурування ринку за регіонами країни, видами забігів та часткою міжнародних організаторів забігів
2. Особливості державного регулювання галузі. Наявність специфічних вимог до реєстрації спортивних змагань, присутність лікарів, участь неповнолітніх, отримання дозволів для вуличних змагань, інші деталі)
3. Аналіз конкурентного середовища на ринку: перелік основних операторів ринку і їх структурування, частки основних організаторів змагань
4. Перелік та характеристика існуючих видів бігових івентів, представлених на ринку
5. Фінансові аспекти змагань: аналіз розміру внеску учасників та спонсорських контрактів з івентами, а також аналіз інших дотичних показників, що можуть бути важливими на етапі стратегічного планування
6. Брендинг і реклама: аналіз просування досліджуваних змагань, визначення національної системи та логіки просування
7. Аналіз споживання на ринку
7.1. Визначення портрету учасника змагань
7.1.1 Соціально-демографічна складова
7.1.2. Мотиваційні чинники
7.1.3. Очікування
7.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT - аналіз концепції Замовника на ринку
8.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу. Побудова карти ризиків на ринку
8.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок
9. Висновки. Прогнозні показники ринку
9.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
9.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2025-2030 рр.
9.3. Рекомендації по розвитку на ринку

Перелік таблиць:

1. ТОП-5 найбільших операторів ринку бігових змагань Естонії
2. Вибірка бігових івентів, представлених на ринку Естонії у 2024 році
3. Канали просування змагань у соціальних медіа їх організаторами
4. Перелік найпопулярніших запитів, що стосуються забігів досліджуваних дистанцій за регіонами та видами в Естонії за останній рік
5. SWOT-аналіз ринку бігових змагань Естонії
6. PEST LE – аналіз факторів впливу на ринок змагань з бігу Естонії
7. Сегментація ринкових ризиків за ступенем впливу та ймовірністю
8. Карта ризиків на ринку бігових змагань Естонії

Перелік графіків і діаграм:

1. Частки основних операторів ринку бігових змагань Естонії за кількістю великих організованих у 2024-2025 рр. змагань, %
2. Базовий та оптимістичний сценарії розвитку ринку у 2025-2030 роках, івентів

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами