Дата підготовки: | Вересень 2006 року |
Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 16 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували паспорт ринку м'ясопереробної промисловості України, в якому розглянута фактична і фінансова місткість ринку за 2000-2006 рр. Відзначено, що загальне споживання продукції м'ясної галузі зросла більш ніж в 2 рази за досліджуваний проміжок часу, склавши 1026 тис. Тонн. Однією з тенденцій розвитку ринку є щорічне скорочення частки збуту продукції м'ясопереробної галузі на зовнішніх ринках: якщо в 2000 році частка експорту становила 25,7% від загального споживання, то в 2006 році - тільки 7,8%. Також відзначається зменшення присутності імпортної продукції на внутрішньому ринку з 15,7% до 8,1% від загальної пропозиції. Основними імпортерами продукції м'ясопереробної галузі є США, Бразилія, Польща, Великобританія і Бельгія, сумарна частка яких за підсумками 2006 року становила 87,7%. Проведено структурування виробництва досліджуваної продукції в 2006 році в регіональному розрізі, згідно з результатами якого частка Києва і Київської області становила 15,8%, далі йшли Дніпропетровська область (11,81%), АР Крим (10,54%) і Черкаська область (10 , 02%). При цьому найбільший обсяг споживання характерний для Донецької, Дніпропетровської, Харківської, Луганської, Київської областей та Києва, які в 2006 році охоплювали понад 55%. Розглянуто динаміку цін на продукцію і основні оператори ринку, до числа яких відносяться ГК «Миронівський Хлібопродукт», АПК «Агромарс», МК «Ювілейний», «Дружба Народів Нова» та «Черкаська продовольча компанія».
1. Основні параметри ринку:
1.1. Ємність ринку: Фактична ємність ринку. Структура.
1.2. Фінансова місткість ринку: Фактична фінансова місткість ринку. Структура.
2. Структура імпорту, експорту, споживання:
2.1. Імпорт: Обсяги поставок іноземних імпортерів на український ринок. Частки основних імпортерів.
2.2. Експорт: Обсяги експорту з українського ринку. Частки експорту основних країн.
2.3. Споживання: Обсяги внутрішнього споживання на українському ринку. Частки основних регіонів-споживачів на українському ринку.
3. Товарна структура ринку.
3.1. Внутрішнє споживання.
3.2. Імпорт.
3.3. Експорт.
4. Цінова структура ринку.
5. Основні учасники ринку: Дилерські / дистриб'юторські мережі виробників. Частки дилерських / дистриб'юторських мереж виробників.
6. Характеристика і прогнози розвитку ринку:
6.1. Характеристика.
6.2. Прогнози розвитку на найближчі три роки.
6.3. Проекти галузі на найближчі три роки.
6.4. Ризики галузі на найближчі три роки.
1. Фактична ємність ринку
2. Структура
3. Фінансова місткість ринку
4. Структура
5. Обсяги внутрішнього виробництва
6. Частки виробництва
7. Обсяги поставок основних імпортерів на український ринок
8. Частки основних імпортерів
9. Обсяги поставок основних імпортерів на український ринок
10. Частки основних імпортерів
11. Обсяги експорту основних країн
12. Частки експорту основних країн
13. Обсяги експорту в грошах
14. Частки експорту основних країн
15. Обсяги внутрішнього споживання на українському ринку
16. Частки споживання
1. Обсяги внутрішнього споживання на українському ринку
2. Обсяги імпорту
3. Обсяги експорту
4. Середні ціни на м'ясо худоби і птиці в живій вазі на сільськогосподарських підприємствах
5. Середні ціни на м'ясо худоби і птиці в живій вазі на сільськогосподарських підприємствах