Анотація до аналізу ринку:
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували огляд ринку туалетного паперу України, в якому вивчені особливості даної галузі, питання державного регулювання, основні тенденції та перспективи розвитку. Розглянуто динаміку обсягів виробництва, експорту та імпорту продукції, а також розрахована ємність ринку туалетного паперу. Відзначено, що під впливом кризи в 2009 році обсяг споживання досліджуваної продукції скоротився на 6,1%. Частка імпортної продукції на вітчизняному ринку становила близько 3,8% в 2010 році, а основними країнами-імпортерами туалетного паперу були Російська Федерація з часткою в 29,2% від загального обсягу поставок, Польща (25,8%) і Туреччина (19, 3%). Проведена сегментація ринку туалетного паперу України та визначено, що у 2010 році найбільш затребуваною є одношарова туалетний папір низької та середньої якості, частка якої становить 80% всіх продажів. Вивчено конкурентна ситуація на ринку та визначено п'ятірку лідируючих компаній, сумарна частка яких становить 85%. Розглянуто динаміку цін на досліджувану продукцію в Україні, структуровані основні фактори ціноутворення. Визначено споживчі переваги щодо туалетного паперу, а також виділені основні канали збуту продукції. Проведено оцінку прогнозних показників розвитку ринку, згідно з якою до 2013 року місткість ринку зросте на 15% відносно 2010 року.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку туалетного паперу України
1.1 Опис ринку (опис ринку в цілому, його специфіки, існуючих проблем)
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку (до кризи і після)
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку
1.4 Сегментація і структурування ринку (виділення основних ринкових сегментів, їх долі)
1.5 Сировинна база, технологія виробництва
2. Державне регулювання галузі
3. Виробництво і динаміка реалізації
3.1 Обсяг виробництва і реалізації в кількісних показниках
3.2 Обсяг виробництва і реалізації в вартісних показниках
4. Основні оператори ринку туалетного паперу в Україні
4.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис (місце розташування основних фабрик)
4.2 Структурування операторів (за сегментами, групами, спеціалізацією, ціновими діапазонами)
4.3 Долі ринку основних операторів ринку
5. Зовнішня торгівля
5.1 Експорт (обсяги, структура, географія постачань по країнах)
5.2 Імпорт (обсяги, структура, географія постачань по країнах)
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1 Динаміка цін на продукцію
6.2 Опис факторів, які впливають на формування ціни, структура (основні цінові діапазони)
6.3 Собівартість продукції, рентабельність (вплив основних факторів, які формують вартість продукту)
7. Споживання товару на ринку
7.1 Смаки споживачів щодо товару, портрет споживача
8. Канали збуту продукції (визначення найбільш оптимального каналу збуту)
9. Висновки. Прогнозні показники (2011-2013 гг.)
10. Інвестиційна привабливість галузі (оцінити перспективність даного напрямку, об'єм необхідних інвестицій)
Перелік таблиць:
1. Розрахунок ємності ринку туалетного паперу в Україні в динаміці в період з 2007 по 2010 рр., тис. тонн
2. Перелік основних операторів ринку і їх контакти
3. Технічні характеристики туалетного паперу
4. Технічні характеристики паперу туалетного із макулатури (марка "ТМ-32")
5. Характеристики паперу туалетного ТМ "Рута"
6. Сегментування операторів ринку за типом виробництва (сировини) туалетного паперу
7. Структура експорту туалетного паперу в Україні в 2007 році
8. Структура експорту туалетного паперу в Україні в 2008 році
9. Структура експорту туалетного паперу в Україні в 2009 році
10. Структура експорту туалетного паперу в Україні в 2010 році (січень-листопад)
11. Структура імпорту туалетного паперу в Україні в 2007 році
12. Структура імпорту туалетного паперу в Україні в 2008 році
13. Структура імпорту туалетного паперу в Україні в 2009 році
14. Структура імпорту туалетного паперу в Україні в 2010 році (січень-листопад)
15. Ціни реалізації туалетного паперу основних операторів ринку туалетного паперу України
16. Розподіл споживчих переваг по торговим маркам, представленим в Україні в 2010 році
17. Основні статті витрат при організації виробництва туалетного паперу
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка зміни ємності ринку туалетного паперу в Україні в 2007-2010 рр., у натуральних показниках, %
2. Сегментація і структурування ринку туалетного паперу України в 2010 році, %
3. Обсяг виробництва туалетного паперу в Україні у період з 2007 по 2010 рр., у натуральних показниках, тис. тонн
4. Обсяг виробництва туалетного паперу в Україні у період з 2007 по 2010 рр., у грошових показниках, млн. дол. США
5. Долі ринку основних операторів ринку туалетного паперу в Україні в 2010 році
6. Обсяги експорту туалетного паперу в Україні в період з 2007 по 2010 рр., в грошових показниках, млн. дол. США
7. Обсяги імпорту туалетного паперу в Україні в період з 2007 по 2010 рр., в грошових показниках, млн. дол. США
8. Динаміка цін на туалетний папір в Україні в 2007-2010 рр.
9. Основні цінові діапазони туалетного паперу в Україні в 2010 році
10. Структура собівартості туалетного паперу
11. Розподіл споживчих переваг по цінових діапазонах туалетного паперу
12. Лідери споживчих переваг торгових марок туалетного паперу в Україні в 2010 році
13. Напрями збуту туалетного паперу в Україні в 2010 році, в вартісному вираженні
14. Структура каналів збуту туалетного паперу на ринку України в 2010 році, в вартісному вираженні
15. Прогнозні показники ємності ринку туалетного паперу в Україні в натуральних показниках 2011-2013 рр., тис. тонн