Дата підготовки: | Квітень 2019 року |
Кількість сторінок: | 3 (excel), Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 2 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська |
У дослідженні «Моніторинг цін на паперові вироби на ринку AFH в Україні» фахівці аналітичного відділу Pro-consulting провели розбір цін 12- ти різних виробників і постачальників на всі основні види паперових виробів.
До основних сегментах українського ринку паперу AFH відносяться:
• Туалетний папір;
• Паперові рушники;
Продукція надається у високому, середньому і економ сегментах. Ціна залежить від декількох факторів.
По-перше, кожен сегмент ринку, в залежності від кількості шарів, ділиться на одно-, дво- і тришарову продукцію. Зазвичай санітарно-гігієнічну паперову продукцію поміщають в поліетиленову упаковку європейського стандарту.
При цьому виробництво паперу з макулатури дешевше, ніж з первинної сировини, економить електроенергію (від 30 до 50%), зменшує забруднення атмосфери і води і призводить до збереження навколишнього середовища (близько 17 дерев на 1 т макулатури). Сучасні технології дозволяють отримувати якісний папір і рушники з високими органолептичними властивостями з вторсировини.
Всю санітарно-гігієнічну продукція, представлену на ринку України можна розділити на 3 основні категорії:
• Економічна - виготовляється з вторинної сировини;• Стандартна або середня - в якості сировини використовують високоякісну деревну целюлозу, іноді з додаванням виробничої макулатури;
• Преміум -характеризується підвищеною білизною, м'якістю, з тисненням і, іноді ароматизована. До класу преміум відноситься імпортна продукція, 2-х, 3-х шаровий папір.
Моніторинг цін на паперові вироби ринку AFC в Україні.
1. Моніторинг
2. Контакти