Дата підготовки: | Вересень 2022 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 3 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку санітарно-гігієнічних паперових виробів та целюлози в Україні у 2016 – 9 міс. 2021 рр. У ході аналізу ринку було проаналізовано основні тенденції, виробництво, зовнішня торгівля та споживання продукції на ринку.
Особливістю виробництва санітарно-гігієнічних паперових виробів в Україні є його недостатня забезпеченість сировинними ресурсами.
В умовах слабкого розвитку виробництва первинних напівфабрикатів (целюлози і деревної маси) галузь залишається імпортозалежною. Втім, якщо раніше виробники одноразової паперової продукції надавали перевагу використанню вторинної сировини, тобто макулатури, то на фоні різкого зниження рівня споживання паперово-картонної продукції (йдеться мова про книги, журнали та інші друковані видання), що привело до скорочення обсягів макулатури, та зміни споживчих вподобань, в їх асортименті все більше позицій займають вироби саме з целюлози.
Іншим вагомим фактором впливу на ринок санітарно-гігієнічних виробів є наявність споживчого попиту на продукцію (не стосується туалетного паперу, що є товаром першої необхідності і має стабільний попит, незалежний від зовнішніх умов). Він, в свою чергу, залежить від купівельної спроможності, рівня безробіття та кількості населення України. На жаль, чисельність населення України скорочується. Падіння демографічних показників та разом з цим погіршення соціальних умов населення негативно впливає на його купівельну спроможність та потребу в товарах, що мають більш дешеві/багаторазові аналоги.
Тим не менш, незважаючи на негативну демографічну статистику, споживчі звички поступово змінюються на користь целюлозної продукції. За досліджуваний період частка паперових виробів, виготовлених зі 100% целюлози зросла з 35% до майже 50%.
1. Аналіз тенденцій розвитку ринку
2. Виробництво
3. Зовнішня торгівля
4. Споживачі і їх вподобання
5. Висновки
1. Динаміка демографічної та соціальної ситуації в країні в 2016-2021 рр. (за показниками чисельності та безробіття населення)
2. Динаміка експорту санітарно-гігієнічних виробів із целюлози в Україну в 2016-9 міс. 2021 рр., в натуральному вираженні, тис. т
3. Динаміка імпорту целюлози та санітарно-гігієнічних виробів із целюлози в Україну в 2016-9 міс. 2021 рр., в натуральному вираженні, тис. т