1307
Ринок сільгосп маркетплейсів в Україні: рекомендації для нових гравців
Аналіз ринку сільгосп маркетплейсів в Україні проведено компанією Pro-Consulting у грудні 2023 року. Маркетингове дослідження дало змогу отримати відомості про:
- загальні показники ринку сільгосп маркетплейсів в Україні - обсяги продажів у цільових товарних групах;
- сегментацію даної сфери бізнесу за видами товарів, каналами збуту, походженням, географічною ознакою;
- фактори, що мають найбільший вплив на ринок сільгосп маркетплейсів в Україні, тенденції та проблеми його розвитку;
- діяльність і розподіл часток основних операторів ринку сільгосп маркетплейсів в Україні;
- середні ціни і політику ціноутворення на даному ринку;
- особливості споживання товарів на ринку сільгосп маркетплейсів в Україні;
- інвестиційну привабливість галузі, ризики та бар'єри для виходу на ринок сільгосп маркетплейсів в Україні.
Готовий аналіз ринку сільгосп маркетплейсів в Україні можна придбати на сайті компанії. Вас також може зацікавити, наприклад, готовий аналіз ринку пестицидів в Україні або аналіз впливу війни на аграрні ринки України.
Якщо ж ви плануєте аналізувати свій ринок за власним технічним завданням, ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку.
Моніторинг ринку сільгосп маркетплейсів в Україні проводився за такими видами товарів:
Збутовий аналіз ринку сільгосп маркетплейсів в Україні показує, що придбання цільових товарів у нашій країні здійснюється за такими основними каналами:
- сільгосптехніка:
- через офіційних дилерів і дистриб'юторів;
- продаж вживаної техніки на інтернет-платформах та аукціонах;
- прямі поставки від виробників великим агрохолдингам;
- засоби захисту рослин:
- через трейдерів і посередників, що спеціалізуються на реалізації насіння і хімічних препаратів;
- у торговельних мережах офіційних дилерів і регіональних постачальників;
- замовлення через інтернет-канали та електронні торгові платформи;
- добрива:
- через дилерські мережі, що охоплюють роздрібні точки та агромагазини;
- електронні майданчики для онлайн-замовлень і доставки добрив;
- прямі поставки агрохолдингам і великим фермерським підприємствам;
- насіння:
- через торгових посередників і компанії-трейдери, що спеціалізуються на насінні;
- через дилерські мережі та представництва виробників насіння;
- інтернет-платформи, що дають змогу фермерам обирати та замовляти насіння онлайн.
Наразі на ринок сільгосп маркетплейсів в Україні впливають такі чинники:
- наслідки широкомасштабної агресії Росії:
- скорочення площ унаслідок окупації території, псування і забруднення ґрунту;
- порушення логістики експорту та імпорту товарів;
- підвищення вартості ресурсів;
- дефіцит кваліфікованих кадрів через міграцію та мобілізаційні заходи;
- падіння попиту на сільськогосподарську продукцію на внутрішньому ринку, що чинить знижувальний тиск на ціни;
- деякі лідери ринку сільгосп маркетплейсів в Україні приділяють недостатню увагу маркетингу, слабо просувають свої бренди, мають застарілий інтерфейс онлайн-платформ без мобільних застосунків; цим чинником можна скористатися для розвитку нових бізнес-проєктів;
- оператори ринку сільгосп маркетплейсів в Україні намагаються охопити якомога більше продуктових ніш, не залишаючи вільного від конкуренції простору;
- українські аграрії поки що з недовірою ставляться до суб'єктів ринку сільгосп-маркетплейсів в Україні, надаючи перевагу звичним їм каналам поставок; змінити ситуацію на краще може проведення операторами рекламних кампаній і впровадження системи відкладених платежів за аналогією з майданчиками Prom і OLX.
Подробиці про стан цієї сфери бізнесу, її інвестиційний потенціал з рекомендаціями щодо організації та розвитку нових суб'єктів можна дізнатися з матеріалів маркетингового дослідження ринку сільгосп маркетплейсів в Україні, розміщеного у магазині готових проєктів компанії Pro-Consulting.
Джерело: Pro-Consulting
Читати також: Ринок мікродобрив в Україні
Підписуйтесь на наш Telegram, щоб бути в курсі аналітичних новин ринків України та світу.