Виробники відмовляються від нарощування виробництва: огляд ринку сирокопчених і сиров'ялених ковбас України
8405

Виробники відмовляються від нарощування виробництва: огляд ринку сирокопчених і сиров'ялених ковбас України

Сирокопчені та сиров'ялені ковбаси - дорогі ковбасні вироби, які містять найбільшу кількість м'яса, відрізняються складною технологією виробництва і досить високою ціною. Саме тому даний види продукції можна віднести до розряду делікатесів. При покупці сиров'ялених і сирокопчених ковбас споживачі орієнтуються на смакові якості товарів, їх інгредієнти і вартість.

Переваги покупців на вітчизняному ринку сирокопчених і сиров'ялених ковбас розділені між декількома торговельними марками. У 2012 і 2016 роках лідируючі позиції утримували марки «Ятрань», «Алан» і «Глобино».

На сьогоднішній момент головною проблемою досліджуваного сегмента є падіння попиту в зв'язку зі зниженням купівельної спроможності населення. Виробники, навіть при наявності сировини та виробничих потужностей, на даному етапі відмовляються від нарощування обсягів виробництва.

В цілому ж, ринок сиров'ялених і сирокопчених ковбас в Україні розвивається за тими ж тенденціям, що притаманні і сегменту ковбасних виробів. Політична й економічна кризи останніх кількох років негативно позначилися на показниках даної сфери виробництва. Падіння пов'язане, перш за все, з втратою покупців на окупованих територіях Луганської та Донецької областей.

Крім того, значно зросла і собівартість зазначеної продукції. Економічна ситуація в країні, нові тарифи на електроенергію, скорочення поголів'я птиці і худоби стали причиною зростання цін на ковбасні вироби. Інфляція в сегменті, за даними Держстату, склала 22%.

Таким чином, можна стверджувати, що збільшення цін і скорочення доходів населення стали причиною зниження попиту на сирокопчені та сиров'ялені ковбаси. Разом з тим, ряд споживачів був змушений відмовитися від споживання продукції вищого сорту на користь товарів першого сорту.

На досліджуваному ринку більшою мірою представлена продукція національного виробника. Імпортні товари займають не дуже велику частину сегмента і відносяться до преміальної продукції.

Лідерами з виробництва ковбас є Дніпропетровська, Полтавська та частково Донецька області (підконтрольні Україні території). Більш детально регіональна сегментація за обсягами виробництва сирокопчених і сиров'ялених ковбас представлена на діаграмі нижче.

Джерело: Pro-Consulting
Дата розміщення: 06.06.2017
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами