Хороша ідея: який бізнес відкрити влітку
6768

Хороша ідея: який бізнес відкрити влітку

     Сезонність впливає практично на будь-який вид бізнесу. Літній період - самий рентабельний період року для середнього та малого бізнесу, оскільки саме в цей час підвищується попит на різноманітні товари і послуги - від сонцезахисних окулярів та головних уборів до туристичних турів. В середньому за літо рентабельність правильно вибудуваного і клієнтоорієнтованого бізнесу може становити 100-200%, що дозволяє вийти на самоокупність за все за один сезон.

На розвиток літнього бізнесу впливає цілий ряд факторів, а саме:

• погодні умови, що стимулюють попит на окремі товари і послуги;
• збільшення кількості робочої сили (студенти);
• розпал періоду відпусток, під час якого споживачі схильні здійснювати покупки і забувати про економію.

     Говорячи про літній бізнес, ми, перш за все, уявляємо собі море, пляж і водні атракціони. Це високорентабельний бізнес, але для підприємця-початківця він може виявитись досить складним через низку причин. Перш за все, мова йде про зміну території України і втрата Криму, що скоротило можливості виходу на курортний ринок. Сьогодні відбувається поступове поліпшення бізнес-клімату на азовському і чорноморському узбережжі України, але робота на цих ринках ускладнюється високою конкуренцією і наявністю вже готової торгово-розважальної інфраструктури. Крім цього, на розвиток курортного бізнесу в країні впливає і зниження рівня доходів населення.

     Разом з тим, варто зазначити, що бізнес, пов'язаний з відпускним сезоном - не єдина можливість відкрити власне підприємство в літній період. Аналітики компанії Pro-Consulting склали перелік з 5 перспективних ідей річного бізнесу, які підійдуть для будь-якого регіону.

1. Торгівля морозивом. Ця ідея не унікальна, але досить рентабельна, оскільки прибуток з однієї проданої одиниці морозива може становити 40% закупівельної вартості. У витратну частину такого підприємства входять витрати на оплату оренди, закупівлю торгового обладнання та товару, зарплату персоналу. Розміщувати торгову точку краще в місцях великого скупчення людей - в парках, на пляжі і т.д.

2. Тир і атракціони. У мегаполісах, де немає виходу до узбережжя, доцільним є відкриття водних атракціонів (Надувні гірки, батути та ін.). З точки зору фінансування, цей бізнес не вимагає великих вкладень, але відрізняється наявністю великих вимог по техніці безпеки.

3. Торгівля квасом, мінеральною водою, коктейлями та іншими прохолодними напоями. При створенні такого бізнесу потрібно враховувати ряд чинників: конкуренцію, попит і географічне розташування майбутньої точки продажів. Влітку найбільшим попитом користується пиво - для його реалізації необхідно отримати ліцензію на торгівлю алкоголем. Можливо також створення літнього торгового майданчика.

4. Торгівля окулярами, головними уборами, купальниками. Ці товари користуються великим попитом в літній сезон і не вимагають особливих умов зберігання. Можна розглянути варіант оренди місця на ринку або в торговому центрі. Націнка на деякі моделі окуляр в літній період може досягати 50%.

5. Установка кондиціонерів. У спекотну погоду установка кондиціонерів користується великим попитом. Для просування послуг, можна домовитися з торговими точками, що реалізують відповідне обладнання, про рекламу і рекомендаціях. Такий підхід гарантує збільшення потоку клієнтів і рівня прибутку.


     Представлені вище бізнес-ідеї не вимагають великих капіталовкладень і відрізняються коротким періодом окупності. Якщо ж підприємець має ширші фінансові можливості, можна також розглянути варіанти створення служби таксі, сервісу вантажних перевезень, кафе чи ресторану, компанії, що займається організацією екскурсій і т.д.

 

Дата розміщення: 21.06.2017
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами