Аналіз ринку коньяку України: індикатор хорошого життя знову ввімкнувся
3436

Аналіз ринку коньяку України: індикатор хорошого життя знову ввімкнувся

За результатами досліджень споживчих ринків України часто можна отримати інформацію, цікаву не тільки учасникам цих ринків, а й тим, хто хоче дізнатися про стан економіки країни в цілому. Наприклад, динаміка споживання товарів, що не є продуктами першої необхідності, може достовірніше розповісти нам про те, як змінюється добробут наших громадян, ніж, наприклад, динаміка середньої заробітної плати в країні. Адже разом із зарплатою часто ростуть і витрати домогосподарств на комунальні послуги, продукти харчування, одяг, інші життєво важливі речі, а ось те, чи стали українці купувати більше коньяку, служить більш надійним індикатором економічного самопочуття нашого суспільства.

С аннотацией к анализу импорта французских вин в Украину за 2019 год вы можете ознакомиться на нашем сайте

Як пише портал АgroNews.ua з посиланням на дані компанії Pro-Consulting, коньяк і бренді займають 57% ринку міцного алкоголю в Україні. Наші співгромадяни воліють купувати недорогу продукцію вітчизняного виробництва. Від себе додамо, що в 2018 році лідером споживчих уподобань українців був коньяк торгової марки «Закарпатсткий» з оцінкою п'ять балів за рейтингом «Фаворити успіху». Досить високі оцінки покупців отримали також бренді ТМ Bolgrad, Шустов, Шабський. Переважання на ринку українських коньяків середньої та низької цінової категорії говорить не тільки про патріотизм споживачів, але і про прийнятне для них співвідношення ціни і якості цієї продукції.

Коментарі аналітика Pro-Consulting з прогнозами розвитку ринку безалкогольного пива в Україні можна прочитати в цій статті

За інформацією Держслужби статистики, на яку посилається той же АgroNews.ua, грошовий обсяг ринку коньяку і бренді в Україні за дев'ять місяців 2019 року зріс на 12,8% в порівнянні з аналогічним періодом 2018 го і досяг 3,66 млрд гривень. З цієї суми: 66,4% або 2,43 млрд гривень виручили українські виробники, на інше була куплена імпортна продукція. Такий показник зростання споживання не самого потрібного для виживання продукту може служити індикатором поліпшення життя в країні, адже ще кілька років тому ситуація була зовсім іншою.

Замовити дослідження ринку

Як свідчать результати аналізу ринку коньяку України, проведеного аналітиками Pro-Consulting, в період з 2014 по 2017 рік його ємність скоротилася майже в два рази. Головною причиною цього було падіння купівельної спроможності співвітчизників. Тільки лише в 2018 році ринок почав відновлюватися, продемонструвавши зростання відразу на 89,7%. І ось зараз ми бачимо продовження позитивної тенденції. Сподіваємося, що цей індикатор поліпшення життя в країні продовжить подавати сигнали і в новому році.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 27.12.2019
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами