90% українського ринку миючих засобів - імпорт. Дані аналітиків Pro-Consulting. UBR
2347

90% українського ринку миючих засобів - імпорт. Дані аналітиків Pro-Consulting. UBR

Розпочатий процес відновлення української економіки послужив причиною активізації ринку клінінгових послуг, а значить і зростання попиту на миючі засоби. За прогнозами експертів Pro-Consulting, за 2 найближчі роки цей ринок збільшиться на 22-23%.

Більшість коштів для прибирання, що продаються в Україні, має імпортне походження. Вітчизняні виробники займають лише 13,6% внутрішнього ринку. Решта 86,4% завозяться до нас в основному з Польщі, Німеччини та Італії.

«Головною перевагою санітарно-гігієнічних засобів українського виробництва перед імпортними аналогами є їх ціна. Тому в разі розвитку на території нашої країни випуску даної продукції відповідної якості, вона досить легко зможе зайняти гідне місце на внутрішньому ринку, потіснивши імпорт », - запевняють експерти.

Як раніше повідомляв UBR, в Україну стало надходити менше валюти від продажу мила. Це є наслідком збільшення обсягів імпорту даних груп товарів і зростанням їх вартості.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 18.06.2018
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами