Дата підготовки: | Вересень 2018 року |
Кількість сторінок: | 30, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 16 |
Таблиць: | 13 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Торгові меблі грають важливу роль в залученні покупців, крім естетичних якостей останнім часом торгові меблі так само є функціональним рішення для багатьох магазинів одягу, взуття та інших аксесуарів. Сучасні магазини щосезону представляють новий товар, разом з тим частково або повністю може змінюватися і стиль магазину, для літа та зими магазин оформляють в різних кольорових палітрах, а також змінюють розстановку меблів і самі меблі.
За досліджуваний період на ринок торгових меблів впливали такі фактори: рівень купівельної спроможності, зростання пропозиції торгової нерухомості, відкриття роздрібних магазинів і інші.
Торгівельні меблі для нехарчової промисловості представлена величезною кількістю видів, форм і кольорів, основними матеріалами і раніше залишаються дерево і метал. Дерев'яна торгові меблі користується популярністю в більш дорогих брендових магазинах так як має більш вишуканий, естетичний стиль, щодо металевих меблів, то вона має більший функціонал, меншу вартість і більш високий термін експлуатації. Торгівельні меблі в Україні в основному представлена шафами, столами і стелажами. При проведенні дослідження були виявлені основні фактори впливу на ринок торгових меблів, а також всі розрахунки наведені з урахуванням тіньового ринку. Крім торгових меблів, роздрібними магазини активно закуповують вішалки, манекени і торгової освітлення для торгових залів, вітрин, манекенів. Велика частина горизонтальних вішалок представлені на ринку в комплексі зі стелажами або шафами, окремі вішалки представлені у вигляді горизонтальної пересувний штанги для всіх видів одягу. Манекен є найважливішою частина інтер'єру в речових магазинах, так як дозволяють максимально наочно уявити, як буде виглядати річ на людину. Особливістю ринку манекенів в Україні є наявність тіньового сектора їх виробництва. Крім стандартного торгового обладнання магазини активно почали приділятися увага висвітленню, освітлення найчастіше використовується для торгових залів, для підсвічування декорацій, манекенів або вітрин.
Аналіз структури імпорту показав, що велика частина торгових меблів, манекенів припадае на магазини великих світових брендів такі як: Colins, Zara, Bershka і інші. Дані магазини щорічно оновлюють торгові меблі для нових колекцій одягу. У структурі експорту меблів основну частку займають касові прилавки, стелажі і шафи, велика частина яких представлена у вигляді металевих меблів.
Ринок торгових меблів в тому числі, вішалок манекенів і торгового освітлення, має одну загальну особливість, а саме наявність тіньового виробництва. Залежно від досліджуваних сегментів, частка тіні оцінювалася по-різному, найбільша частка тіні спостерігалася на ринку манекенів.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (історія і особливості розвитку, фактори впливу на ринок)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2016-6 міс. 2018 рр.
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку (на підставі даних виробництва, імпорту і експорту, аналізу споживання в нехарчової сегменті з доповненням оцінкою тіньового ринку)
1.4. Сегментація і структурування ринку (за видами на підставі даних зовнішньої торгівлі, особливостей споживання на ринку)
1.5. Асортимент продукції, представленої на ринку (основні асортиментні групи)
1.6. SWOT-аналіз ринку торгового обладнання
2. Динаміка реалізації
2.1. Обсяг виробництва і реалізації в вартісних показниках (оцінка на підставі даних виробників та середніх цін)
3. Основні оператори ринку
3.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис (виробники та імпортери)
3.2. структурування операторів
3.3. Частки основних операторів ринку (оцінка на підставі виробництва та імпорту в натуральних показниках)
4. Опис цільової аудиторії; портрет клієнта (перелік організацій та посадових осіб, причетних до закупівлі меблів і устаткування для магазинів)
5. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку.
5.1. Потенціал ринку. Фактори, що впливають на розвиток ринку і формування потенціалу (оцінка на підставі очікуваного розвитку роздрібної торгівлі в нехарчової сегменті (нове будівництво, покупка існуючих приміщень та оновлення торгових залів)
5.2. Прогноз ємності ринку на 2019 рік (з урахуванням потенціалу ринку і реалістичного прогнозу розвитку економіки).
1. Ємність ринку дерев'яної і металевих меблів для підприємств торгівлі в Україні, за 2016-6 міс. 2018 рр., млн. грн.
2. Місткість ринку дерев'яної і металевих вішалок для підприємств торгівлі в Україні, за 2016-6 міс. 2018 рр., млн. грн.
3. Обсяг ринку манекенів України за 2016-6 міс. 2018 рр, млн. грн.
4. Обсяг ринку LED освітлення для торгівлі в Україні за 2016-6 міс. 2018 рр., млн. грн.
5. SWOT-аналіз ринку торгового обладнання України
6. Перелік основних виробників на ринку торгових меблів України
7. Перелік основних експортерів на ринку торгових меблів України
8. Перелік основних експортерів і виробників вішалок в Україні
9. Перелік основних експортерів і виробників манекенів в Україні
10. Структура операторів на ринку торгових меблів України
11. Структура операторів на ринку манекенів України
12. Особливості підбору постачальників в різних споживчих сегментах
13. Потенційний обсяг ринку торгових меблів України в 2019 році, млн. грн.
1. Структура експорту дерев'яної торгових меблів за 2017 р., в натуральному вираженні,%
2. Структура імпорту дерев'яної торгових меблів за 2017 р., в натуральному вираженні,%
3. Імпортери дерев'яних меблів для магазинів в 2017 році, в грошовому вираженні,%
4. Товарна структура експорту металевих меблів в 2017 році, в грошовому вираженні,%
5. Товарна структура імпорту металевих меблів в 2017 році, в грошовому вираженні,%
6. Імпортери імпорту металевих меблів в 2017 році, в грошовому вираженні,%
7. Структура ринку вішалок в Україні за матеріалами
8. Обсяг і динаміка реалізації меблів в Україні за 2015-2017 рр., млн. грн.
9. Обсяг і динаміка реалізації торгових вішалок в Україні, за 2016-6 міс. 2018 року, млн. грн.
10. Обсяг і динаміка реалізації манекенів в Україні, за 2016-6 міс. 2018 року, млн. грн.
11. Обсяг і динаміка реалізації LED освітлення для торгових приміщень, за 2016-6 міс. 2018 рр, в грошовому вираженні млн. грн.
12. Частки виробників на ринку торгових меблів в Україні 2017 рік, в грошовому вираженні,%
13. Частки операторів на ринку торгових меблів в Україні 2017 рік, в грошовому вираженні,%
14. Частки операторів на ринку манекенів в Україні 2017 рік, в грошовому вираженні,%
15. Частки ринку основних операторів (виробників), в натуральному вираженні 2017 р.,%
16. Основні компанії експортери світлодіодного освітлення в Україні в 2017 році в натуральному вираженні,%