Дата підготовки: | Червень 2019 року |
Кількість сторінок: | 11, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 4 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналітичну довідку по ринку морських вантажоперевезень в Чорноморському та Середземноморському регіонах в 2017-2018 рр. В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, особливості оподаткування, оцінена ємність ринку в натуральному і грошовому вираженні, проаналізовано споживання послуг морських вантажоперевезень на ринку.
Морські мережі в Середземному морі структуровані відповідно до внутрішньої географією моря і розташування основних вузлів і шлюзів. Велика кількість суден, що проходять через Середземне море, роблять сильний вплив на маршрути судноплавства в даному регіоні. Маршрут до Суецького каналу не найбільший для Середземного моря. За даними світового банку, близько 70 000 суден на рік проходять через Гібралтарську протоку, 18 000 через Суецький канал, що свідчить про значний вантажообіг між Середземномор'ям, і, наприклад, Америкою, Північною Європою і Західною Африкою. Суецький канал з'єднує Червоне море з Середземним морем, на морські перевезення припадає понад 900 мільйонів тон вантажів.
Значний вантажообіг морським транспортом відбувається виключно в Середземномор'ї. Дисбаланс в пересуванні судів величезний між північним узбережжям Середземного моря (Європа) і південним узбережжям (Африка), причому набагато більше уздовж європейського узбережжя через більш високу щільність населення і більш високого економічного розвитку регіону.
Протоки Босфор (Стамбульський протоку) і Дарданелли (Чанаккале) є важливим вузлом, що з'єднує Чорноморський регіон з Середземноморським, через які реалізується зовнішня торгівля країн чорноморського басейну з усім світом. У 2018 році транзит в даних протоках зменшився (на 4,4% через Босфор, на 1,4% через Дарданелли), причиною цього стали посилення в 2018 році правил проходу суден через протоки.
У 2017-2018 роках дефіциту морського транспорту в обслуговуванні регіонів не спостерігається. Однак існує проблема консолідації лінійних перевезень за рахунок злиттів і альянсів. В останні роки ця тенденція зростає, у зв'язку з більш низькими рівнями попиту і надлишком вантажоперевезень, в яких домінують судна класу Handysize (10-35 тис. т.) і Handymax (35-59 тис. т.). Вплив на рівень конкуренції, можливість зловживання ринковою владою з боку великих судноплавних ліній має вплив на дрібних гравців.
1. Аналіз тенденцій розвитку ринку морських вантажоперевезень
2. Особливості регламентування та оподаткування морських вантажоперевезень
3. Загальні показники ринку морських вантажоперевезень
4. Аналіз споживання послуг морських вантажоперевезень в регіоні
5. Опис напрямків торгівлі в регіоні
6. Висновки і прогнози розвитку галузі морських вантажоперевезень в Чорноморському та Середземноморському регіоні
1. Транзит суден через протоки Босфор і Дарданелли в 2017-2018 рр., в натуральному вираженні, кількість суден (шт.)
2. Вантажообіг морським транспортом в країнах Чорноморського та Середземноморського регіонів в 2018 рр., в натуральному вираженні, млрд тонно-кілометрів
3. Вантажообіг в найбільших портах Середземноморського і Чорноморського регіонів в 2017 році., в натуральному вираженні, млн тон
4. Портові збори, засновані на маршруті типового контейнерного судна
1. Співвідношення кількості судів, якы щорічно проходять через Суецький канал і Гібралтар
2. Структура перевезених вантажів морським транспортом в Україні за 9 міс. 2019 р. в натуральному вираженні, млн тон
3. Структура перевезених вантажів морським транспортом в Україні по портам за 9 міс. 2019 р., в натуральному вираженні, млн тон
4. Показники вантажообігу в портах країн Чорноморського та Середземноморського регіонів в 2018 році, в натуральному вираженні, млн тон