Дата підготовки: | Січень 2019 року |
Кількість сторінок: | 6 Arial, 1 интервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Компанією Pro-Consulting було проведено аналіз ринку доставки продуктів харчування в Україні. В аналізі ринку доставки продуктів харчування представлена інформація про історію і тенденції розвитку даного напрямку. Представлена інформація про основні сегменти на ринку доставки продуктів харчування. Аналіз ринку доставки продуктів харчування показав, що за останній час в даному сегменті з'явилося безліч різних служб доставки, велика частина яких багато в чому відрізнятися один від одного. В ході аналізу ринку доставки продуктів харчування представлені чинники, які впливають на мотивацію клієнта купувати продукти online, розглянута динаміка пошукових запитів в інтернеті на предмет доставки продуктів харчування і частка online доставки продуктів харчування в загальному ринку продуктового FMCG.
1. Аналіз тенденцій розвитку ринку доставки продуктів харчування
2. Сегментація ринку доставки продуктів харчування
3. Основні показники ринку
4. Споживчі переваги. Портрет споживача в сегменті доставки продуктів харчування
5. Висновки і рекомендації. Аналіз перспективності напрямів
1. Фактори, що впливають на прийняття рішень про покупку продуктів в сегменті FMCG в країнах СНД
2. Кількість запитів «доставка їжі» в мережі інтернет (Google, yandex) в Україні за 2016-2017 рр., шт.
3. Обсяг і динаміка роздрібного товарообігу продуктами харчування в Україні 2017-2018 рр.
4. Структура ринку продуктів харчування в Україні в 2018 році, в грошовому вираженні, млрд грн
5. Структура ринку доставки продуктів харчування та інших продуктових наборів в Україні в грошовому вираженні,%