Дата підготовки: | Липень 2022 року |
Кількість сторінок: | 17, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 3 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз фокус-групових дискусій щодо продукту «Розумний дім». У цьому дослідженні аналізується інформація, зібрана на вході фокус-групових дискусій з потенційними споживачами системи «Розумний дім». Проведено 4 дискусії, 3 з яких – із мешканцями ЖК компанії-забудовника, а 1 – із співробітниками цієї компанії.
Основні асоціації, які викликає в інформанта поняття «розумний дім», загалом загальні як для мешканців новобудов, так і для працівників будівельної компанії:
• зручність, комфорт;
• можливість контролювати, у тому числі віддалено;
• єдина система – вся інформація зібрана одному місці;
• використання смартфона, гаджета, мобільної програми.
Інформанти, як мешканці ЖК, так і співробітники компанії-забудовника, висловили думку, що було б зручним формувати пакет послуг окремо з усіх функцій, а не лише із запропонованих комбінацій. Потім, виходячи з цього, варто формувати вартість продукту «Розумний дім» (тариф «Базовий + конструктор»), оскільки в більшості випадків жоден з варіантів поділу послуг не є ідеальним набором для споживача. Інформанти дійшли необхідності формування калькулятора ще до того, як таку опцію запропонували модератори фокус-групових інтерв'ю.
Інформанти вважають, що якщо користувач платить одноразово за вартість обладнання та його установки, то у разі поломки сам повинен платити за усунення проблем. Якщо користувач платить щомісяця за обслуговування, то постачальник системи «Розумний дім» зобов'язується усувати неполадки за свій рахунок.
Щодо того, який варіант є найкращим - одноразова плата за обладнання, монтаж та налаштування, щомісячна оплата або й те, й інше – думки розділилися майже рівнозначно на користь перших двох опцій.
Інформатори фокус -групових дискусій
1. Асоціації з системою «Розумний дім»
2. Призначення системи «Розумний дім»
3. Що важливо для системи «Розумний дім»?
4. Пакети системи «Розумний дім»
4.1. за функціональністю
4.1.1. базовий пакет
4.1.2. стандартний пакет
4.1.3. максимальний пакет
4.2. за категоріями
4.3. за блоками
4.4. тариф "конструктор"
5. Вартість пакетних систем «Розумний дім»
6. Обслуговування системи «Розумний дім»
7. Консьєрж-сервіс
8. Канали спілкування з цільовою аудиторією
9. Висновки
1. Соціально-демографічні дані про інформантів-жителів ЖК компанії-забудовника
2. Оптимальна щомісячна плата за тарифами згідно побажань інформаторів
3. Рейтинг функцій системи «Розумний дім» згідно побажань інформаторів
1. Найпопулярніші асоціації з системою «Розумний дім» для мешканців ЖК-компанії-будівельника, кількість вподобань
2. Розподіл уподобань інформантів-мешканців ЖК розробника щодо тарифів системи «Розумний дім» по функціоналу
3. Розподіл уподобань інформантів-мешканців ЖК розробника щодо тарифів системи «Розумний дім» по категоріям
4. Розподіл уподобань інформантів-співробітників компанії-будівельника щодо тарифів системи «Розумний дім» по категоріям
5. Розподіл уподобань інформантів-мешканців ЖК розробника щодо тарифів системи «Розумний дім» по блокам
6. Розподіл уподобань інформантів-співробітників компанії-будівельника щодо тарифів системи «Розумний дім» по блокам
7. Розподіл уподобань інформаторів-жителів ЖК будівельника згідно найбільш підходящого розподілу тарифів системи «Розумний дім»
8. Готовність інформаторів придбати систему «Розумний дім» по запропонованим пакетам послуг та їх вартості
9. Розподіл уподобань інформантів-мешканців ЖК забудовника щодо послуги «консьєрж-сервісу»