Аналіз ринку УФ лаків в Україні. 2023 рік

Аналіз ринку УФ лаків в Україні. 2023 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Вересень 2023 року
Кількість сторінок: 18, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 12
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
31900 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку УФ-лаку. В ньому були проаналізовані загальні тенденції ринку проведений аналіз імпорт ринку. Проаналізовані основні гравці на ринку, їх частки та ступінь конкуренції. Наведенні середні ціни на ринку та її формування, споживачі та потреба в товарі. Створено загальні висновки, гіпотези щодо розвитку та прогнозні показники. Сформовано SWOT та PEST LE аналіз ринку.
УФ лаки використовуються у поліграфії, для виготовлення паркету чи меблів та в інших галузях для надання матеріалу додаткового захисного чи естетичного ефекту. До складу таких лаків входять компоненти, що сприяють висиханню покриття під дією ультрафіолетового випромінювання. Таким чином, для затвердіння лаків необхідне спеціальне обладнання з УФ-лампами, що забезпечує швидке висихання та якісний зовнішній вигляд оброблених поверхонь.
В поліграфії УФ-лак застосовують при друкуванні книжок, журналів, листівок, візиток, етикеток та упаковки для різних товарів, у тому числі опосередкованого контакту с харчовими продуктами. В останньому випадку виробники упаковки приділяють значної уваги складу та якості УФ-лаку, особливо ступеню емісії діючих речовин у папір, низькому запаху, часу висихання, стійкості до зовнішніх факторів (волога, хімічні речовини, жир).
При виробництві паркету чи меблів деякі виробники використовують УФ-лак для забезпечення стійкого покриття та глянцю, надання додаткової міцності матеріалу.
УФ-лак також використовують для покриття пластикових виробів з АБС та ПВХ у промислових умовах для придання їх стійкості до механічних пошкоджень та дії хімічних речовин (миючі засоби, розчинники). Часто УФ-лак використовують для надання пластиковим виробам ефекту «металік».
Окремі види лаків можуть бути використані на різних типах поверхонь.
Український ринок УФ-лаку представлений виключно імпортними товарами. Більшу частку іноземної продукції (73 %) поставляють компанії для власного споживання. У загальному, ринок В2В орієнтований.


Серед основних тенденцій та факторів, що вливають на розвиток ринку УФ-лаку можна зазначити:
• Падіння попиту на лаки для деревини. У деревообробній промисловості УФ-лаки в основному застосовуються при виготовленні паркетної дошки для забезпечення додаткового захисту від механічних пошкоджень. Використання саме УФ-лаку призводить до збільшення вартості товарів. Зниження рівня доходів населення України відобразилось на попиті на будівельні матеріали, особливо високовартісного та преміум-сегменту, тож споживання лаку деревообробними підприємствами демонструє динаміку скорочення
• Зниження попиту на друковану продукцію. Зниження обсягів випуску друкованої продукції через популяризацію інтернет-видань відобразилось на рівні попиту на УФ-лак. Найпопулярніша галузь що використовувала УФ-лак – листівки, зазнала значних падінь. Основним напрямком споживання УФ-лаку у поліграфії є виробництво упаковок та етикеток. Повернення популярності друкованої книжки може бути чинником зростання попиту на УФ-лак.
• Використання альтернативних матеріалів. В поліграфії та деревообробній промисловості замість УФ-лаку часто можуть використовуватись звичайні вододисперсійні лаки, які можуть забезпечити загальний ефект. Вододисперсійні лаки добре захищають поверхню від різних впливів, швидко сохнуть і не бояться низьких температур. Їх можна використовувати для упаковки заморожених продуктів. З ними фарби стають яскравішими, більш насиченим і не вигоряють. Покриття не жовтіє з часом, проте глянець менш насичений, ніж у УФ-лаку. Серед переваг – нижча ціна у порівнянні з УФ-лаком. Основним недоліком є відсутність можливості нанесення на тонкий папір.
• Зростання вартості логістики. Головним джерелом надходження товару є імпорт і однією з вагомих складових ціни УФ-лаку для споживача є вартість його доставки. Підвищення цін на бензин і інші види палива у 2022 році через війну, припинення постачання палива з рф та білорусі, руйнацію через обстріли нафтозберігаючої та виробничої інфраструктури призвели до зростання вартості логістики. Нове зростання цін на паливо відбувається у 2023 році через повернення акцизів та ПДВ на довоєнний рівень.
Основними тенденціями які є на ринку УФ-лаку:
• Ринок дерева заходять все більше гравців На ринку дерева, який останні роки був майже недосяжним для перепродажу, стало з’являтись більше компаній, які займаються цим, ця тенденція може свідчити про те що значна частина ринку (близько 72%) все більше готова закупати матеріал у імпортерів, ніж напряму у виробника з-за кордону через можливі проблеми з каналами збуту та цінами.
• Ринок паперу нарощує обсяги УФ лаку За 2023 рік можна побачити що ринок відновлює свої об’єми, самі великі об’єми пов’язанні саме з ринком паперу.
• Світова криза паперу. Великою проблемою поліграфії в майбутньому може стати криза на ринку паперу, яка викликана не тільки зменшенням об’ємів деревини, а й проблемою з барвниками та хімією, яка створює його колір та текстуру.
• Більше оптових продавців на ринку За 2022 рік, з’явилось більше оптових продавців в галузі, це можна побачити через компанію Софткор, яка зайшла на ринок лише в 2022 році, але вже зайняла лідуючі позиції. Це може свідчити, як і про малу насиченість ринку, так і про те що на нього можуть зайти різні компанії незалежно від їх профілю
• Нішевий ринок. Ринок є нішевим і існуючі гравці не використовують його як основний метод заробітку, але деякі виробники, особливо в галузі деревообробки від нього залежать. Для інших підприємств, які не працюють з ним є безліч замін які мають майже однакові характеристики в категоріях ціна/якість.
• Курси валют. Через повну залежність від імпорту, ціни на продукцію варіюються від курсу валют та ситуації на зовнішніх ринках, тому наявний ріст цін може спонукати покупців вибрати інші методи лакування, або зовсім від нього відмовитись.
• Логістика. Найважливіший фактор, який постраждав, як в плані доріг, що збільшує кошти на обслуговування авто так і бензину, ціни на який виросли в 2 рази за 2022 рік і продовжують рости.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку (виробництво + імпорт - експорт)
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; торговельні марки і асортимент)
2.2. Частки ринку основних операторів ринку
2.3. Ступінь конкуренції і ризики.
3. Виробництво продукції в 2021-4 місяця 2023 рр.
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1. Експорт з України в 2021-4 місяця 2023 рр. (обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт в Україну в 2021-4 місяця 2023 рр. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова асортиментних карт для визначення насиченості сегментів ринку)
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1. Середні поточні ціни на продукцію
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
7. Аналіз споживання на ринку
7.1. Структурування та сегментація споживання. Портрет споживача
7.2. Потреба в товарі
8. Висновки. Прогнозні показники ринку
8.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
8.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2023-2024 рр.
8.3. Рекомендації по розвитку на ринку
9. Інвестиційна привабливість галузі
9.1. SWOT- аналіз ринкового напряму
9.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок
9.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Ємність ринку УФ лаку 2021-4 міс. 2023 рр., в натуральних та грошових показниках
2. Структура видів УФ-лаків в 2021-4 міс. 2023 рр., тонни, %
3. Список і опис основних операторів на ринку УФ-лаку в Україні
4. Доходи основних операторів ринку УФ лаку в Україні, млн. грн.
5. Факторний аналіз найбільших компаній на ринку УФ лаку
6. Структура імпорту УФ-лаку в Україну 2021-4 міс. 2023 рр., тонни
7. Асортимент УФ лаків, представлений на ринку
8. SWOT – аналіз ринку УФ лаку
9. Прогноз ринку на основі SWOT – аналізу
10. PEST LE – аналіз ринку УФ-лаків
11. Сегментація ринкових ризиків
12. Карта ризиків ринку УФ лаків в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Частки ринку основних операторів на ринку УФ-лаку в 2022 р.,%
2. Динаміка імпорту УФ-лаку в Україну у 2021-4 міс. 2023 рр., тонни
3. Географія імпорту УФ-лаків в Україну у 2021-4 міс. 2023 рр., тонни, %
4. Найбільші імпортери УФ-лаків в Україну у 2021-4 міс. 2023 рр., тонни, %
5. Структура роздрібної ціни УФ-лаку, %
6. Структурування імпорту УФ-лаку по споживанню у 2022 р. тонни, %
7. Прогноз ємності ринку в 2023-2024 рр., в натуральних показниках, тонни
8. Прогноз ємності ринку в 2023-2024 рр., в грошових показниках, млн. грн.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами