Дата підготовки: | Червень 2020 року |
Кількість сторінок: | 95, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 15 |
Таблиць: | 33 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting проведено аналіз ринку поліграфічних послуг в Україні
В ході дослідження було проаналізовано тенденції розвитку ринку, зокрема в напрямку упаковки, а також охарактеризовано основні фактори впливу, тенденції на ринках основних споживачів, динаміку виробництва. Значна частина дослідження приходиться на аналіз основних операторів ринку, їх частки і сегменти, конкурентоспроможність, сильні і слабкі сторони. Було оцінено інвестиційну привабливість галузі і побудовані прогнози подальшого розвитку.
Сучасний ринок поліграфічних послуг є неоднозначним і багатогранним. З одного боку, розвиток технологій та поява нових машин для друку, дозволяють компаніям реалізовувати більш якісні послуги. З іншого боку, в пошуку «своїх» клієнтів, операторами створюються нові продукти, опрацьовуються нішеві напрямки, змінюються тренди в дизайні. Якщо ще 10 років тому основним напрямки діяльності було виробництво журналів, книг, офісної поліграфії, то сьогодні на перші місця виходять рекламна продукція і упаковка. Все більше уваги приділяється турботі про зовнішнє середовище та екології. Багато компаній при виборі матеріалу, в основному для упаковки, надають перевагу тому, який в подальшому можна безпечно переробити.
Ринок поліграфічних послуг останнім часом показує ріст. Проте, компанії, які працюють в досліджуваному сегменті чутливі до загального розвитку економічних показників у країні. Крім того, останнім часом спостерігається дефіцит кваліфікованого персоналу на ринку трудових ресурсів. Серед інших чинників, що впливають на розвиток:
• доходи і платоспроможність населення: зростання доходів населення призводить до збільшення витрат на продукти, косметику, харчування поза домом, що в свою чергу відображається і на попиті на пакувальну і рекламну продукцію
• тренди в області захисту навколишнього середовища (зниження кількості друкованої продукції, на користь електронної)
• розвиток великого і середнього бізнесу.
Виходячи з експертної оцінки та даних Державної статистики України, за останні п'ять років, кількість підприємств, які займаються поліграфічною діяльністю, скоротилася на 14,9%. Серед основних причин можна виділити нестабільний фінансово - економічний стан багатьох підприємств. Але в той же час, обсяг реалізованих товарів і послуг виріс на 64%.
Особливістю ринку поліграфічних послуг є сезонність виробництва і цін. У літню пору друкарні отримують найменше замовлень, тому в цей період спостерігається зниження цін на товари і послуги. Мінімальна завантаженість дозволяє виконувати замовлення клієнтів швидше. У той же час найбільш завантаженим вважається останній квартал на рік. Це пов'язано зі збільшенням замовлень на новорічну продукцію. До того ж в цей час багато підприємств замовляє корпоративну продукцію - календарі, блокноти, значки, оновлені каталоги тощо.
1. Загальна характеристика ринку поліграфічних послуг в Україні в 2018-2019 рр.
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку поліграфічних послуг в цілому, а також ринку упаковки: тренди, проблеми ринку; чинники впливу на розвиток ринку (в тому числі аналіз тенденцій розвитку ринків споживачів: HoReCa, алкогольна продукція, фармацевтика, кондитерські, т.п.)
1.2. Оцінка обсягу ринку поліграфічних послуг в Україні в 2018-2019 рр. (Оцінка на підставі даних про виробництво)
1.3. Сегментація ринку поліграфічних послуг - частки послуг у загальному обсязі ринку
1.4. Сегментація і структурування ринку упаковки:
- за походженням упаковки (імпортна / вітчизняна);
- за сферою застосування (алкоголь, фармацевтика, кондитерська упаковка, продукти харчування косметична упаковка)
1.5. Сировинна база для виробництва упаковки
2. Основні оператори ринку поліграфічних послуг України
2.1. Перелік основних операторів ринку - підбір на підставі фінансових результатів діяльності підприємств (за кодом КВЕД)
2.2. Структурування операторів (за сегментами, регіонально, за асортиментом послуг)
3. Конкурентний аналіз основних операторів ринку.
3.1. Формування багатофакторної аналітичної моделі з оцінкою параметрів роботи компаній з подальшим розрахунком загальної оцінки:
- Присутність в містах (кількість регіонів / міст, в яких відкриті точки)
- Широта асортименту - кількість послуг, груп товарів, видів упаковки в асортименті
- Цінова політика (порівняння цін на 3 популярні послуги і т.п.)
- Обладнання, яке використовується (за запитом у компанії / за наявністю інформації у відкритих джерелах)
- Програми лояльності, бонуси, акції (наявність знижок – за наявності інформації)
- Наявність додаткових товарів і послуг. Позиціонування компаній - для розуміння того, чи є виробництво упаковки основним видом послуг компанії
- Наявність відомих клієнтів у портфоліо компанії
- Використання каналів просування: наявність соц. мереж, публікацій у виданнях, інших каналів
- Фінансові результати підприємств - тільки ТОВ на підставі даних 2017-2018 рр. в загальному без виділення сегмента рекламного друку, а за основним видом діяльності
3.2. SWOT-аналіз основних компаній за даними конкурентного аналізу. Побудова моделі оцінки конкурентоспроможності (з урахуванням основних чинників).
3.3. Конкуренція і ризики розвитку на ринку
4. Брендинг і реклама (особливо реклами основних операторів ринку, виділення цікавих кейсів)
4.1. Особливості, загальні плюси і мінуси деяких операторів України - на підставі відгуків з форумів і соц. мереж
4.2. Аналіз кількості запитів по темі упаковки в мережі інтернет; видача ТОП-операторів - за даними Google Analytics
5. Висновки. Прогнозні показники ринку поліграфічних послуг в Україні в 2020-2022 рр.
5.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
5.2. Рекомендації з розвитку на ринку
6. Інвестиційна привабливість галузі
6.1. SWOT-аналіз ринку
6.2. PESTLE-аналіз ринкового спрямування
6.3. Побудова карти ризиків на ринку
1. Динаміка кількості закладів тимчасового розміщення та харчування поза домом, од.
2. Динаміка обсягів виробництва основних алкогольних напоїв в Україні в 2015-2019 рр., млн дал
3. Динаміка виробництва основних лікарських засобів в Україні в 2017-2019 р, в натуральному вираженні, тис. тонн
4. Загальна місткість ринку упаковки в Україні в 2018-2019 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
5. Динаміка виробництва сировини для пакувальних матеріалів
6. Основні оператори ринку
7. Структурування операторів за видами діяльності
8. Регіональна структура основних операторів ринку
9. Структурування операторів за асортиментом продукції
10. Присутність основних операторів ринку в містах України
11. Асортимент послуг основних операторів ринку
12. Асортимент товарів операторів ринку поліграфічних послуг в сегменті упаковки
13. Цінова політика основних операторів ринку
14. Обладнання, яке використовується основними операторами ринку
15. Програми лояльності, пропоновані основними операторами ринку
16. Додаткові товари і послуги, пропоновані основними операторами ринку
17. Позиціонування компанії на ринку
18. Перелік відомих клієнтів, які користуються послугами основних операторів ринку
19. Канали просування, які використовують основні оператори ринку
20. Структурування основних операторів за соціальними мережам
21. Фінансові результати діяльності підприємств в 2017- 2018 рр.
22. Методологія та критерії оцінки досліджуваних факторів
23. Оцінка досліджуваних критеріїв за основними операторами ринку
24. Оцінка досліджуваних критеріїв за основними операторами ринку з урахуванням їх вагомості та умовного показника
25. Оцінка конкурентоспроможності основних операторів ринку (груповий показник)
26. SWOT-аналіз основних операторів ринку поліграфічних послуг
27. Плюси і мінуси діяльності основних операторів ринку на підставі відгуків в інтернеті
28. Динаміка кількості запитів за заданими ключовими словами в 2017-2020 рр.
29. ТОП - 10 операторів за запитами в інтернеті по ринку поліграфічних послуг
30. SWOT-аналіз ринку поліграфічних послуг
31. PESTLE -аналіз ринку поліграфічних послуг
32. Сегментація ринкових ризиків
33. Карта ризиків ринку поліграфічних послуг
1. Динаміка кількості суб'єктів, які займалися поліграфічною діяльністю в Україні в 2015 - 2018 рр.
2. Динаміка фінансових результатів підприємств в галузі
3. Обсяг реалізованих послуг у сфері тимчасового розміщення та харчування поза домом в Україні в 2018-2019 рр., в грошовому вираженні, млрд грн
4. Динаміка обсягу реалізованих поліграфічних послуг в 2015-2019 рр., млрд грн
5. Динаміка обсягу реалізованих товарів, вироблених поліграфічними підприємствами в 2015-2019 рр., млрд грн
6. Структура ринку поліграфічних послуг за основними формами діяльності, в грошовому вираженні,%
7. Структура ринку поліграфічних послуг, в грошовому вираженні,%
8. Сегментація ринку упаковки за її походженням в 2018-2019 рр., в грошовому вираженні,%
9. Сегментація ринку упаковки по її походженням в 2018-2019 рр., в грошовому вираженні,%
10. Структурування операторів за основним та іншими видами діяльності, кількість операторів
11. Регіональна структура концентрації основних операторів ринку поліграфічних послуг в Україні в розрізі областей,%
12. Сегментація основних операторів ринку виходячи з пропонованих товарів, кількість операторів
13. Регіональна структура запитів за критерієм «поліграфія та поліграфічні послуги» в 2018-2019 рр.
14. Регіональна структура запитів за критерієм «друк упаковки» в 2018-2019 рр.
15. Прогноз розвитку ринку поліграфічних послуг в 2020-2019 рр.