Дата підготовки: | Червень 2020 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку поліграфічних послуг в Україні, під час якого виявили основні тенденції та тренди. У звіті представлено динаміку обсягу реалізованих поліграфічних послуг, а також динаміку обсягу реалізованих товарів, вироблених поліграфічними підприємствами, споживчі переваги щодо поліграфічних виробів.
Поліграфічні послуги включають багатогранний спектр послуг: друк книг і журналів, блокнотів, листівок, різної реклами. Поліграфічні послуги надаються в друкарнях, видавництвах та студіях дизайну. На прикладі львівської друкарні розповімо, які пороги має надавати сучасна друкарня.
Сьогодні зростає потреба у друкованій продукції, що порушує вимоги щодо якості виконання роботи. Кожна людина стикається з необхідністю друку поліграфії, чи це малий бізнес, чи великий.
Особливістю ринку поліграфічних послуг є сезонність виробництва та цін. У літній час друкарні отримують найменше замовлень, у цей період спостерігається зниження цін на товари та послуги. Найбільше замовлень в останній квартал на рік. Це з збільшенням замовлень на новорічну продукцію. До того ж у цей час багато підприємств замовляють корпоративну продукцію – календарі, блокноти, значки, оновлені каталоги та ін.
Аналіз ринку поліграфічних послуг показав, що в Україні є тенденція до стабільності та зростання. Ринок представлений великим асортиментом товарів, серед яких можна виділити книжково-журнальну продукцію, газети, рекламну та канцелярську продукцію, POS-матеріали, а також упаковку та етикетку.
1. Аналіз розвитку ринку поліграфічних послуг загалом, і ринку упаковки: тенденції, проблеми ринку; фактори дослідження розвитку ринку (у тому числі аналіз розвитку ринків споживачів: HoReCa, алкогольна продукція, фармацевтика, кондитерські вироби тощо)
2. Оцінка обсягу ринку поліграфічних послуг в Україні у 2018-2019 роках. (оцінка на підставі даних про виробництво)
3. Аналіз кількості запитів по темі упаковки в мережі інтернет; видача ТОП-операторів – у даних Google Analytics
4. Висновки
1. Динаміка кількості запитів за ключовими словами у 2017-2020 роках
1. Динаміка кількості суб'єктів, які займалися поліграфічною діяльністю в Україні у 2015 – 2018 роках.
2. Динаміка фінансових результатів у галузі
3. Динаміка реалізації поліграфічних послуг у 2015-2019 рр., млрд грн.
4. Динаміка обсягу реалізованих товарів, виготовлених поліграфічними підприємствами в 2015-2019 рр., млрд грн.