Дата підготовки: | Грудень 2016 року |
Кількість сторінок: | 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Основою ринку спецій і прянощів в Україні є внутрішнє виробництво. У різні роки досліджуваного періоду вона коливалася від шістдесяти до сімдесяти відсотків. З настанням кризи частка більш дорогої імпортної продукції скоротилася. Ринок в цілому показав негативну динаміку, що було пов'язано з ростом цін на продукцію, втратою великих регіонів споживачів, а також погіршенням доходів населення і, як наслідок, економії на товарах широкого вжитку не першої необхідності.
1. Аналіз тенденцій розвитку ринку
2. Загальні показники ринку. Виробництво спецій в Україні
3. Зовнішня торгівля на ринку
4. Споживання продукції
5. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
1. Динаміка основних показників ринку спецій України в 2012-9 міс. 2016 рр. в натуральному вираженні, тис. тонн
1. Динаміка виробництва спецій в Україні в 2012-9 міс. 2016 рр.
2. Динаміка імпорту спецій в Україну в 2012-9 міс. 2016 рр.
3. Географічна структура імпорту спецій в Україну в 2013, 2015 років.
4. Динаміка експорту спецій з України в 2012-9 міс. 2016 рр.
5. Географічна структура експорту спецій з України в 2013, 2015 років.
6. Споживчі переваги на ринку спецій України